LUVA agencija organizirala je ekskluzivni party u Zagrebu: spoj luksuza, elegancije i nezaboravnog druženja
LUVA agencija, jedinstvena na hrvatskom tržištu sa svoje dvije poslovne divizije, priredila je ekskluzivan party, održan na čarobnoj lokaciji Riverside Garden, koji je okupio gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, prijatelji i mnogi ugledni gosti.
LUVA agencija, jedinstvena u Hrvatskoj zbog svoje široke poslovne ponude kroz dvije ključne divizije, priredila je ekskluzivan party koji je oduševio sve prisutne. Ova večer, održana u predivnom ambijentu Riverside Gardena, privukla je gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, bliski prijatelji i mnogi ugledni gosti iz svijeta poslovanja, medija i društvenog života. LUVA Villas, specijalizirana za najam luksuznih vila, i LUVA Real Estate, vodeća agencija za prodaju nekretnina u premium segmentu, zajedno su kreirali atmosferu u kojoj se poslovna suradnja ispreplitala s opuštenim i srdačnim druženjem, pružajući gostima istinsko iskustvo luksuza.
Za ovu posebnu prigodu, LUVA agencija osigurala je dodatne ekskluzivne sadržaje, pažljivo odabrane kako bi svaki gost mogao iskusiti barem djelić prestižnog i inovativnog pristupa koji agencija njeguje. Tako su uzvanici uživali u posebno kreiranim koktelima iz ponude Maraske, imali priliku isprobati najnovije Peugeot modele 508 i 3008, a u suradnji s brendom Rox Beauty, prezentirani su im najnoviji proizvodi iz beauty industrije. LUVA je time uspješno stvorila event koji je spojio sofisticiranu uslugu, ekskluzivan ambijent i iskustva koja nadilaze uobičajene granice poslovnih okupljanja, otvarajući nova vrata za kreiranje dugotrajnih poslovnih veza kroz nezaboravno zajedničko iskustvo.
LUVA Party odrazio je inovativan duh agencije i njenu posvećenost stvaranju jedinstvenih doživljaja, potvrđujući viziju u kojoj luksuz obuhvaća više od samih usluga i nekretnina, proširujući se na stvaranje nezaboravnih trenutaka koji ostaju u pamćenju.
Među gostima koji su uveličali ovu svečanost našla su se i brojna poznata imena poput Anamarije Raič, Stele Rade, Hane Hadžiavdagić Tabaković, Slavka Majetića, Ane Karamarko, Borisa Ružića, Vlade Minovskog i mnogih drugih.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.
Ove godine, ljeto donosi jedinstveni spoj brzine, adrenalina i vrhunske glazbe! "F1 The Album" stiže kao zvjezdani soundtrack uz dugoočekivani akcijski film o Formuli 1, koji okuplja impresivnu ekipu superzvijezda svjetske glazbene i filmske scene. Od Ed Sheerana i Doje Cat do Rosé iz BTS-ove sestrinske skupine BLACKPINK – ovaj album obećava pravi glazbeni festival za ljubitelje visokooktanskih ritmova i uzbuđenja.
U samom srcu urbane svakodnevice, gdje miris svježe kave i sofisticiranost prostora stvaraju savršenu kulisu, Lana Klingor Mihić ponovno demonstrira zašto je s razlogom sinonim za stil s karakterom. Njezin outfit nije samo modna kombinacija – to je izjava. Precizno balansirana fuzija udobnosti, luksuza i hrabre ženstvenosti.