LUVA agencija organizirala je ekskluzivni party u Zagrebu: spoj luksuza, elegancije i nezaboravnog druženja
LUVA agencija, jedinstvena na hrvatskom tržištu sa svoje dvije poslovne divizije, priredila je ekskluzivan party, održan na čarobnoj lokaciji Riverside Garden, koji je okupio gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, prijatelji i mnogi ugledni gosti.
LUVA agencija, jedinstvena u Hrvatskoj zbog svoje široke poslovne ponude kroz dvije ključne divizije, priredila je ekskluzivan party koji je oduševio sve prisutne. Ova večer, održana u predivnom ambijentu Riverside Gardena, privukla je gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, bliski prijatelji i mnogi ugledni gosti iz svijeta poslovanja, medija i društvenog života. LUVA Villas, specijalizirana za najam luksuznih vila, i LUVA Real Estate, vodeća agencija za prodaju nekretnina u premium segmentu, zajedno su kreirali atmosferu u kojoj se poslovna suradnja ispreplitala s opuštenim i srdačnim druženjem, pružajući gostima istinsko iskustvo luksuza.
Za ovu posebnu prigodu, LUVA agencija osigurala je dodatne ekskluzivne sadržaje, pažljivo odabrane kako bi svaki gost mogao iskusiti barem djelić prestižnog i inovativnog pristupa koji agencija njeguje. Tako su uzvanici uživali u posebno kreiranim koktelima iz ponude Maraske, imali priliku isprobati najnovije Peugeot modele 508 i 3008, a u suradnji s brendom Rox Beauty, prezentirani su im najnoviji proizvodi iz beauty industrije. LUVA je time uspješno stvorila event koji je spojio sofisticiranu uslugu, ekskluzivan ambijent i iskustva koja nadilaze uobičajene granice poslovnih okupljanja, otvarajući nova vrata za kreiranje dugotrajnih poslovnih veza kroz nezaboravno zajedničko iskustvo.
LUVA Party odrazio je inovativan duh agencije i njenu posvećenost stvaranju jedinstvenih doživljaja, potvrđujući viziju u kojoj luksuz obuhvaća više od samih usluga i nekretnina, proširujući se na stvaranje nezaboravnih trenutaka koji ostaju u pamćenju.
Među gostima koji su uveličali ovu svečanost našla su se i brojna poznata imena poput Anamarije Raič, Stele Rade, Hane Hadžiavdagić Tabaković, Slavka Majetića, Ane Karamarko, Borisa Ružića, Vlade Minovskog i mnogih drugih.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.