Ljeto u gradu upravo je postalo uzbudljivije! Sinsay, omiljeni brend pristupačne mode, otvorio je vrata svoje potpuno nove trgovine – i to ni manje ni više nego u Retail Parku Branimirova. Ovo nije bilo “samo još jedno otvorenje” – ovo je bio pravi mali lifestyle događaj!
Uz balone, DJ ritmove, face painting za klince i Instagram-kutke koje je pripremio E-vent Zagreb, atmosfera je bila šarena, vesela i puna pozitivnih vibra. Savršeno za sve koji žele spojiti šoping s druženjem, dobrom glazbom i stylish fotkama koje će obojati feed.
Ovo otvorenje označilo je i još jedan veliki korak za LPP grupaciju – Retail Park Branimirova postao je dom 98. LPP trgovine u Hrvatskoj, a svi već s nestrpljenjem brojimo do one jubilarne stote! Spoiler alert: stiže nam još jedan Sinsay, ali lokacija – još je tajna. Imate li svoju pretpostavku?
Back to School & Jesenski cozy vibes? Sinsay je spreman. A vi?
Dok još uživamo u zadnjim danima ljeta, Sinsay već zna što nam treba – Back to School kolekcija idealna za sve male (i velike) fashionist(e) koje žele u školu/studentski život zakoračiti s puno stila. Ruksaci, trenirke, tenisice i statement komadi – sve to po cijenama koje ne stresaju novčanike.
A za one koji već sanjaju o toplim dekama, mirisnim svijećama i cozy kutku za čaj – Sinsay Home kolekcija za jesen prava je mala čarolija za svaki dom. Pristupačna, moderna i totalno fotogenična.
Nova adresa za inspiraciju – i odličan šoping
Sinsay u Retail Parku Branimirova postaje nova go-to destinacija za sve generacije – bilo da tražite modne kombinacije za svaki dan, dekor za jesensku transformaciju doma, ili jednostavno želite provesti kvalitetno vrijeme uz opuštenu atmosferu i šarenilo trendova.
Zato – ako još niste, stavite ovu trgovinu na svoj šoping radar. Jer jedno je sigurno: Sinsay zna kako otvorenje pretvoriti u doživljaj.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.