Kada se ljubav prema ljepoti pretvori u nezaboravan doživljaj
U čarobnom ambijentu zagrebačke La Grme, najprodavaniji i najčitaniji ženski lifestyle časopis Ljepota&Zdravlje proslavio je svoj jubilarni 200. broj, okupljajući brojne poznate osobe, partnere i prijatelje. Večer je otvorila voditeljica Edina Pršić Babić, a prisutni su uživali u glazbenim nastupima Kvarteta Auris i DJ Indya. Posebnu atmosferu upotpunila je izložba 20 naslovnica časopisa, od prvog broja iz 2008. godine do najnovijeg, na kojem se nalazi glumica Zrinka Cvitešić
Glavni partner eventa bio je brend NIVEA, globalni sinonim za njegu kože, koji je podržao ovu posebnu prigodu i posjetiteljima omogućio ekskluzivno isprobavanje revolucionarnog NIVEA Cellular Epigenetics seruma. Njegova inovativna formula osmišljena je za aktivaciju prirodnih procesa obnove kože, pružajući vidljive rezultate i osjećaj luksuzne njege. Posjetitelji su u NIVEA korneru mogli doživjeti savršenu kombinaciju znanosti i njege, dok su im stručnjaci brenda pružali savjete za optimalnu rutinu ljepote.
Službena voda eventa bila je Mg Mivela, prirodna gazirana mineralna voda koja u 1 litri sadrži 343 mg magnezija, gotovo zadovoljavajući dnevne potrebe organizma za ovim esencijalnim mineralom. Ova nježna i osvježavajuća voda pogodna je za sve uzraste i ne izaziva neželjene probavne efekte, što je čini savršenim odabirom za svakodnevnu hidrataciju.
Omiljena kozmetika Eveline razveselila je prisutne svojim najnovijim hit proizvodima. Od hidratantnih krema do inovativnih seruma, Eveline nudi širok spektar proizvoda koji zadovoljavaju potrebe svih tipova kože. Posjetitelji su imali priliku isprobati proizvode koji obećavaju vidljive rezultate i luksuznu njegu.
Dr. Vivian Jurković predstavila je najuspješnije proizvode svog brenda Dr. Vivian Estetics. Njeni proizvodi, poput hijaluronskog seruma i multivitaminske kreme, poznati su po svojoj učinkovitosti u borbi protiv znakova starenja i pružanju optimalne hidratacije. Posjetitelji su imali priliku saznati više o inovativnim formulama koje kombiniraju znanstvenu stručnost i prirodne sastojke.
U BIC kutku, posjetitelji su mogli razgledati i isprobati izdvojene muške i ženske brijače, koji su savršen dodatak svakodnevnoj njezi i stilu.
Ovaj event bio je prava prilika za sve ljubitelje ljepote i njege da otkriju najnovije trendove i proizvode koji će unaprijediti njihovu svakodnevnu rutinu.
Na proslavi su se posebno istaknuli brojni sponzori i partneri koji su dali svoj doprinos večeri. Glavni partner bio je NIVEA, koja je predstavila svoj novi Cellular Epigenetics serum, dok je Mg Mivela bila službena voda eventa. Gosti su imali priliku uživati u proizvodima brendova Eveline kozmetika, Dr. Vivian Estetics, te razgledati BIC brijače.
Uz to, za osvježenje su se pobrinuli OPG Rossi sa sokovima i Saint Hills vinarija s vinom. Goody bagovi sadržavali su proizvode s potpisom brendova: NIVEA, Mg Mivela, L’Adria, Tosama, Pierre Cardin, Evan kozmetika, Beauty Garden, Chilly, Borotalco, Spar, Somersby, 1664 Blanc, Frosch, Jysk, Rottensclager i Poli Fit&Slim.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.