Legendarni šampanjac predstavio suradnju s poznatim glazbenikom
Moët & Chandon, legendarna francuska šampanjska kuća osnovana 1743. godine, s ponosom predstavlja svoju najnoviju suradnju s Pharellom Williamsom, stavljajući u fokus rođendanske proslave.
Svaki dan, čak 22 milijuna ljudi diljem svijeta slavi rođendan – trenutak radosti, zahvalnosti i zajedništva. Bilo da slavimo sebe ili one koje volimo – nije riječ o poklonu, već o tome tko ga poklanja. Nije važna sama zabava, već tko na nju dolazi. I nije riječ o boci šampanjca, već o onima s kojima ju dijelimo. U suradnji s Pharrellom Williamsom, Moët & Chandon je lansirao posebno, limitirano izdanje koje slavi upravo te vrijednosti. “Najbolji dio svakog rođendana su ljudi koji ga slave s tobom,” izjavljuje Pharrell, a ta misao provlači se kroz svaki detalj ove ekskluzivne kolekcije.
Inspiraciju za dizajn Pharrell je pronašao u arhivama Moët & Chandon šampanjske kuće, gdje je današnja legendarna vrpca oko grla boce 1889. godine bila mašna – simbol zajedništva, velikodušnosti, radosti i iznenađenja. Taj simbol danas krasi svaku bocu iz kolekcije. Limitirana izdanja dolaze u obliku tri elegantne poklon kutije ponoćno plave, tamno crvene ili zlatne boje, u kojima je šampanjac Brut Impérial, s bijelim točkastim slovima i Pharrellovim potpisom kao prepoznatljivim pečatom suradnje. Svaka boca predstavlja spoj klasičnog Moët & Chandon luksuza i suvremenog umjetničkog izraza, čineći je savršenim rođendanskim poklonom ili sofisticiranim izborom za svečane prigode. Uz Moët & Chandon Brut Impérial šampanjac, dostupan je i Nectar Impérial Rosé, s upečatljivim prozirno- bijelim dizajnom, koji daje dodatnu dozu svježine i elegancije ovoj rođendanskoj liniji.
Zanimljivost kolekcije je i da je Pharrell osobno sudjelovao u odabiru dizajnerskih elemenata za ovo limitirano Moët & Chandon izdanje. Cilj mu je bio dizajnirati bocu šampanjca koja ne samo da se poklanja, nego se i čuva – kao uspomena. Kolekcija Moët & Chandon x Pharrell Williams je predstavljena kroz niz ekskluzivnih pop-up lokacija diljem svijeta, a sada je dostupna i na hrvatskom tržištu – u svim Miva vinotekama te na Miva web shopu.
Bilo da slavite rođendan ili jednostavno želite obilježiti dragocjen trenutak, ova kolekcija poziva Vas da ga učinite nezaboravnim – uz bocu koja simbolizira slavljeničke trenutke u životu!
Ekipa Hrvatske televizije posjetila je Betlehem u završnoj fazi ratnog primirja i doznala kako preživljavaju tamošnji stanovnici . Nakon dokumentarnog filma ''Sveta zemlja Isusovim stopama'' iz 2023., to je svojevrsni nastavak priče o svetim mjestima i njihovom životu danas.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Glumica i manekenka nikad nije prestala biti ikona ljepote. Njezina posljednja objava
sa sunčanih Maldiva još je jednom dokazala da je godine zapravo ne dotiču.