Kroz pustinje, ledene rijeke i snježne prijevoje Amerike: Bruno Šimleša planinari za oboljele od raka
Trenutačno se nalazi u Oregonu i hoda prema državi Washington, a do krajnje točke putovanja, kanadske granice, ga dijeli još 1300 kilometara. Prikupljena sredstva omogućit će besplatnu psihološku podršku ženama oboljelima od raka kroz rad udruge „SVE za NJU“ te ostvarivanje snova kroz rad zaklade „Ljiljana Pranjić – Živi svoje snove”.
Bruno Šimleša, sociolog, pisac i istaknuti humanitarac, već treći mjesec putuje jednom od najzahtjevnijih planinarskih ruta svijeta – Pacific Crest Trail (PCT). Riječ je o stazi dugoj 4300 kilometara koju uspije završiti tek svaki peti sudionik, a koja je postala svjetski poznata zahvaljujući hollywoodskoj ekranizaciji s Reese Witherspoon u filmu “Divljina”.
Kroz krajolike Kalifornije, Oregona i Washingtona, hodajući svaki dan 30-50 kilometara, Bruno Šimleša prolazi avanturu s ciljem skupljanja donacija za oboljele od raka, ali i pojedince koji žele ostvariti svoje snove.
„Do sada sam prehodao tri tisuće kilometara, a još me očekuje nekih otprilike tisuću kilometara jer trail kreće od granice s Meksikom i ide sve do granice s Kanadom. Prošao sam kroz pustinje, snježne prijevoje i ledene rijeke na tri do četiri tisuće metara nadmorske visine, kao i opožarena područja u sjevernoj Kaliforniji. Ovo putovanje je zahtjevno, zanimljivo, ali prije svega – predivno. Kako uvijek volim da sve moje avanture imaju humanitarni dio, ni ova nije iznimka“, rekao je Šimleša.
U svoje prve dvije avanture, tijekom 2021. i 2022., Bruno je prošao zahtjevnu planinarsku rutu dužu od 1000 kilometara, od Istre do Prevlake te prikupio 75.000 € za pružanje psihološke pomoći ženama oboljelima od raka.
I ovogodišnja je akcija fokusirana na podršku radu udruzi „SVE za NJU“ koja pruža besplatnu psihološku pomoć ženama oboljelima od raka, ali i zakladi „Ljiljana Pranjić – Živi svoje snove“ koja omogućuje ostvarivanje ideja, želja i snova pojedinaca. Sredstva je moguće donirati putem platforme Čini pravu stvar.
Bruno se trenutačno se nalazi u Oregonu i kreće prema državi Washington, a do krajnje točke putovanja, kanadske granice, ga dijeli još 1300 kilometara.
„U ovoj etapi cilj je skupiti 15.000 € za udrugu „SVE za NJU“, dok će u nastavku putovanja sredstva biti usmjerena na zakladu „Ljiljana Pranjić – Živi svoje snove“. Borba protiv raka sama po sebi jedno je veliko putovanje koje je uvijek lakše prehodati uz podršku bližnjih. Sličan nalet podrške i ja sam osjetio tijekom ovog traila zahvaljujući mnogim nepoznatim, divnim ljudima koji su odvojili vrijeme da mi pomognu i olakšaju put”, poručio je Bruno koji je tijekom putovanja smršavio 12 kilograma.
Rak dojke najčešće je sijelo raka kod žena – svakoga dana više od 8 žena dobije tu dijagnozu. Pri liječenju, psihološka podrška oboljelima i njihovim obiteljima, kakvu pruža udruga „SVE za NJU“, od izuzetne je važnosti. Zaklada „Ljiljana Pranjić – Živi svoje snove“ osnovana je u spomen na ženu koja se 21 godinu hrabro borila s rakom te bila simbol snage i pozitivnog pogleda na život. Zaklada pruža financijsku pomoć osobama kojima je potrebna podrška da naprave korak prema ostvarenju svojih snova, bez obzira kakvi bili.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.