Inovacija, kreativnost i predanost njezi kože – tri su stupa na kojima počiva filozofija brenda Dr.Jart+, pionira korejske kozmetike koji već gotovo dva desetljeća mijenja pravila skincare igre diljem svijeta.
Od samih početaka, Dr.Jart+ je sinonim za harmoničan spoj dermatološke stručnosti i umjetničkog izraza, donoseći visokoučinkovite proizvode koji ujedno njeguju i inspiriraju.
Brend je 2005. osnovao arhitekt u suradnji s vrhunskim dermatologom – neobična, ali iznimno uspješna kombinacija koja je rezultirala razvojem prve korejske Active Derm kozmetike. Riječ je o konceptu njege koji pruža vrhunske rezultate, usporedive s dermatološkim tretmanima, ali bez potrebe za odlaskom dermatologu.
Upravo ta filozofija – spoj znanosti, njege i estetike – predstavljena je i hrvatskoj publici, na događanju održanom u zagrebačkoj Oris Kući arhitekture. Lokacija nije bila slučajno odabrana: arhitektura je utkana u same temelje brenda, koji se i danas ističe prepoznatljivim dizajnom, jasnim linijama i promišljenim vizualnim identitetom.
Na predstavljanju su se okupili brojni predstavnici medija, influenceri, partneri i skincare entuzijasti, a posebno oduševljenje izazvao je dolazak Juliena Micheleta, globalnog ambasadora i edukacijskog menadžera brenda. Ovaj skincare stručnjak s više od 17 godina iskustva u kozmetičkoj industriji, osobno je predstavio filozofiju i kultne proizvode Dr.Jart+ te podijelio zašto vjeruje da ozbiljna njega kože može – i treba – biti zabavna.
Julien Michelet, koji aktivno sudjeluje u globalnoj edukaciji o njezi kože, povezan je s brendom još od 2017. godine kada je isprobao Cryo Rubber masku – i, kako kaže, više nije bilo povratka. Danas je jedno od najprepoznatljivijih lica Dr.Jart+a, a kroz edukacije i sadržaj na društvenim mrežama (TikTok: @julienfromdrjart) svakodnevno dijeli znanje i entuzijazam s tisućama pratitelja.
Među uzvanicima su bili i Anja Dujaković, Karla Zelić, Ivana Pirizović, Lucija Lugomer, Isabella Rakonić, Kosta Miljković, Mateja Sučević, Lana Biželj, Luna Valas, Mia Matić i mnogi drugi koji su iz prve ruke doživjeli Dr.Jart+ iskustvo – kroz testiranje proizvoda, interaktivne prezentacije i razgovore s brend timom.
U fokusu brenda je zaštita i obnova kožne barijere, ključnog faktora zdravog tena. Svi proizvodi osmišljeni su kako bi pružili i trenutačne i dugoročne učinke, s dermokozmetičkim benefitima koji zadovoljavaju i najosjetljiviju kožu. No ono što Dr.Jart+ čini posebnim u svijetu dermobrendova je njegov optimističan, razigran pristup – prisutan kako u samim formulacijama, tako i u ambalaži, teksturama i cjelokupnom korisničkom iskustvu.
Najpoznatije linije Dr.Jart+ brenda već su osvojile korisnike diljem svijeta:
Cicapair™ – obogaćena ekstraktom tigrove trave (Centella Asiatica), umiruje crvenilo i pruža nježnu zaštitu osjetljivoj koži
Ceramidin™ – jača kožnu barijeru i pruža dubinsku obnovu suhoj, osjetljivoj koži
Vital Hydra Solution™ – vraća koži elastičnost i blistavost zahvaljujući intenzivnoj hidrataciji
Cryo Rubber™ – inovativne dvofazne maske koje spajaju serum i gumenu teksturu za učinak hlađenja i regeneracije
Iza svakog proizvoda stoji pažljivo razvijena formula, visokokoncentrirani sastojci i klinički testirani rezultati – sve to isporučeno kroz dizajn koji potiče na igru, otkrivanje i stvaranje vlastite skincare rutine.
Dr.Jart+ njeguje kožu, ali i stav – onaj koji kombinira stručnost i znanost s dozom humora, umjetnosti i osobnog izraza.
Proizvodi su dostupni u Douglas i FABUSpot parfumerijama, kao i putem njihovih službenih webshopova.
Podijelite svoje omiljene Dr.Jart+ trenutke na Instagram profilu @drjart_eu uz hashtagove #KBeauty i #KoreanSkincare.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.