Inovacija, kreativnost i predanost njezi kože – tri su stupa na kojima počiva filozofija brenda Dr.Jart+, pionira korejske kozmetike koji već gotovo dva desetljeća mijenja pravila skincare igre diljem svijeta.
Od samih početaka, Dr.Jart+ je sinonim za harmoničan spoj dermatološke stručnosti i umjetničkog izraza, donoseći visokoučinkovite proizvode koji ujedno njeguju i inspiriraju.
Brend je 2005. osnovao arhitekt u suradnji s vrhunskim dermatologom – neobična, ali iznimno uspješna kombinacija koja je rezultirala razvojem prve korejske Active Derm kozmetike. Riječ je o konceptu njege koji pruža vrhunske rezultate, usporedive s dermatološkim tretmanima, ali bez potrebe za odlaskom dermatologu.
Upravo ta filozofija – spoj znanosti, njege i estetike – predstavljena je i hrvatskoj publici, na događanju održanom u zagrebačkoj Oris Kući arhitekture. Lokacija nije bila slučajno odabrana: arhitektura je utkana u same temelje brenda, koji se i danas ističe prepoznatljivim dizajnom, jasnim linijama i promišljenim vizualnim identitetom.
Na predstavljanju su se okupili brojni predstavnici medija, influenceri, partneri i skincare entuzijasti, a posebno oduševljenje izazvao je dolazak Juliena Micheleta, globalnog ambasadora i edukacijskog menadžera brenda. Ovaj skincare stručnjak s više od 17 godina iskustva u kozmetičkoj industriji, osobno je predstavio filozofiju i kultne proizvode Dr.Jart+ te podijelio zašto vjeruje da ozbiljna njega kože može – i treba – biti zabavna.
Julien Michelet, koji aktivno sudjeluje u globalnoj edukaciji o njezi kože, povezan je s brendom još od 2017. godine kada je isprobao Cryo Rubber masku – i, kako kaže, više nije bilo povratka. Danas je jedno od najprepoznatljivijih lica Dr.Jart+a, a kroz edukacije i sadržaj na društvenim mrežama (TikTok: @julienfromdrjart) svakodnevno dijeli znanje i entuzijazam s tisućama pratitelja.
Među uzvanicima su bili i Anja Dujaković, Karla Zelić, Ivana Pirizović, Lucija Lugomer, Isabella Rakonić, Kosta Miljković, Mateja Sučević, Lana Biželj, Luna Valas, Mia Matić i mnogi drugi koji su iz prve ruke doživjeli Dr.Jart+ iskustvo – kroz testiranje proizvoda, interaktivne prezentacije i razgovore s brend timom.
U fokusu brenda je zaštita i obnova kožne barijere, ključnog faktora zdravog tena. Svi proizvodi osmišljeni su kako bi pružili i trenutačne i dugoročne učinke, s dermokozmetičkim benefitima koji zadovoljavaju i najosjetljiviju kožu. No ono što Dr.Jart+ čini posebnim u svijetu dermobrendova je njegov optimističan, razigran pristup – prisutan kako u samim formulacijama, tako i u ambalaži, teksturama i cjelokupnom korisničkom iskustvu.
Najpoznatije linije Dr.Jart+ brenda već su osvojile korisnike diljem svijeta:
Cicapair™ – obogaćena ekstraktom tigrove trave (Centella Asiatica), umiruje crvenilo i pruža nježnu zaštitu osjetljivoj koži
Ceramidin™ – jača kožnu barijeru i pruža dubinsku obnovu suhoj, osjetljivoj koži
Vital Hydra Solution™ – vraća koži elastičnost i blistavost zahvaljujući intenzivnoj hidrataciji
Cryo Rubber™ – inovativne dvofazne maske koje spajaju serum i gumenu teksturu za učinak hlađenja i regeneracije
Iza svakog proizvoda stoji pažljivo razvijena formula, visokokoncentrirani sastojci i klinički testirani rezultati – sve to isporučeno kroz dizajn koji potiče na igru, otkrivanje i stvaranje vlastite skincare rutine.
Dr.Jart+ njeguje kožu, ali i stav – onaj koji kombinira stručnost i znanost s dozom humora, umjetnosti i osobnog izraza.
Proizvodi su dostupni u Douglas i FABUSpot parfumerijama, kao i putem njihovih službenih webshopova.
Podijelite svoje omiljene Dr.Jart+ trenutke na Instagram profilu @drjart_eu uz hashtagove #KBeauty i #KoreanSkincare.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Legendarni britanski bend The Stranglers, poznat po hitovima poput ''Golden Brown'', uskoro konačno ponovno nastupa u Hrvatskoj, i to kao prava ljetna glazbeno-scenska senzacija! Jedinstveni spoj punk rocka, new wavea i post-punka vjernim obožavateljima Stranglersi donose u utorak, 8. srpnja 2025., u spektakularnom ambijentu istarskog antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu nedaleko Pule.