Inovacija, kreativnost i predanost njezi kože – tri su stupa na kojima počiva filozofija brenda Dr.Jart+, pionira korejske kozmetike koji već gotovo dva desetljeća mijenja pravila skincare igre diljem svijeta.
Od samih početaka, Dr.Jart+ je sinonim za harmoničan spoj dermatološke stručnosti i umjetničkog izraza, donoseći visokoučinkovite proizvode koji ujedno njeguju i inspiriraju.
Brend je 2005. osnovao arhitekt u suradnji s vrhunskim dermatologom – neobična, ali iznimno uspješna kombinacija koja je rezultirala razvojem prve korejske Active Derm kozmetike. Riječ je o konceptu njege koji pruža vrhunske rezultate, usporedive s dermatološkim tretmanima, ali bez potrebe za odlaskom dermatologu.
Upravo ta filozofija – spoj znanosti, njege i estetike – predstavljena je i hrvatskoj publici, na događanju održanom u zagrebačkoj Oris Kući arhitekture. Lokacija nije bila slučajno odabrana: arhitektura je utkana u same temelje brenda, koji se i danas ističe prepoznatljivim dizajnom, jasnim linijama i promišljenim vizualnim identitetom.
Na predstavljanju su se okupili brojni predstavnici medija, influenceri, partneri i skincare entuzijasti, a posebno oduševljenje izazvao je dolazak Juliena Micheleta, globalnog ambasadora i edukacijskog menadžera brenda. Ovaj skincare stručnjak s više od 17 godina iskustva u kozmetičkoj industriji, osobno je predstavio filozofiju i kultne proizvode Dr.Jart+ te podijelio zašto vjeruje da ozbiljna njega kože može – i treba – biti zabavna.
Julien Michelet, koji aktivno sudjeluje u globalnoj edukaciji o njezi kože, povezan je s brendom još od 2017. godine kada je isprobao Cryo Rubber masku – i, kako kaže, više nije bilo povratka. Danas je jedno od najprepoznatljivijih lica Dr.Jart+a, a kroz edukacije i sadržaj na društvenim mrežama (TikTok: @julienfromdrjart) svakodnevno dijeli znanje i entuzijazam s tisućama pratitelja.
Među uzvanicima su bili i Anja Dujaković, Karla Zelić, Ivana Pirizović, Lucija Lugomer, Isabella Rakonić, Kosta Miljković, Mateja Sučević, Lana Biželj, Luna Valas, Mia Matić i mnogi drugi koji su iz prve ruke doživjeli Dr.Jart+ iskustvo – kroz testiranje proizvoda, interaktivne prezentacije i razgovore s brend timom.
U fokusu brenda je zaštita i obnova kožne barijere, ključnog faktora zdravog tena. Svi proizvodi osmišljeni su kako bi pružili i trenutačne i dugoročne učinke, s dermokozmetičkim benefitima koji zadovoljavaju i najosjetljiviju kožu. No ono što Dr.Jart+ čini posebnim u svijetu dermobrendova je njegov optimističan, razigran pristup – prisutan kako u samim formulacijama, tako i u ambalaži, teksturama i cjelokupnom korisničkom iskustvu.
Najpoznatije linije Dr.Jart+ brenda već su osvojile korisnike diljem svijeta:
Cicapair™ – obogaćena ekstraktom tigrove trave (Centella Asiatica), umiruje crvenilo i pruža nježnu zaštitu osjetljivoj koži
Ceramidin™ – jača kožnu barijeru i pruža dubinsku obnovu suhoj, osjetljivoj koži
Vital Hydra Solution™ – vraća koži elastičnost i blistavost zahvaljujući intenzivnoj hidrataciji
Cryo Rubber™ – inovativne dvofazne maske koje spajaju serum i gumenu teksturu za učinak hlađenja i regeneracije
Iza svakog proizvoda stoji pažljivo razvijena formula, visokokoncentrirani sastojci i klinički testirani rezultati – sve to isporučeno kroz dizajn koji potiče na igru, otkrivanje i stvaranje vlastite skincare rutine.
Dr.Jart+ njeguje kožu, ali i stav – onaj koji kombinira stručnost i znanost s dozom humora, umjetnosti i osobnog izraza.
Proizvodi su dostupni u Douglas i FABUSpot parfumerijama, kao i putem njihovih službenih webshopova.
Podijelite svoje omiljene Dr.Jart+ trenutke na Instagram profilu @drjart_eu uz hashtagove #KBeauty i #KoreanSkincare.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.