Predstavljena kampanja za neodgodivo dobru Bajaderu
Redizajn i kampanja napravljeni su ususret 70. rođendana Bajadere koji se obilježava iduće godine. Odvažne promjene u dizajnu ambalaže koje idu ukorak sa suvremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žini&Grey.
Danas je u Kraš choco&caféu predstavljana redizajnirana Bajadera koju prati nova kreativna kampanja. Neodgodivo dobra Bajadera na ovom je događanju okupila poslovne partnere i agencije koje su radile na projektu.
„Bajadera je brend koji simbolizira sam Kraš. Imaju i na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potroša ima, redizajnu i kampanji pristupili smo s posebnom pažnjom. Zadržavaju i kvalitetu okusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je neodgodivo dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera uistinu jest – užitak koji ne treba ekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.
„Bila nam je čast po drugi put raditi redizajn Bajaderine ambalaže. Zadatku smo pristupili s poštovanjem kakvu brend s takvom tradicijom i značajem zaslužuje. Redizajn je suptilan kako bi proizvod zadržao svoju prepoznatljivost. Zadržava poznate elemente, ali neke od njih pročišćuje radi pristupačnijeg i modernijeg dojma. Tako su specifične zrakaste linije, koje asociraju na linije u presjeku samih čokoladica, sada pojednostavljene u suvremenije dijagonale. Te dijagonale asociraju na ukrasne omotne papire, ali i na lente uz koje ova kraljica pralina, i svatko tko ju kuša, dobiva svojevrsni kraljevski tretman“, pojašnjava Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njenu provedbu zadužena agencija Šanavala Concept Store.
„Bajadera je svakako ikoni ni hrvatski brand, tako da i zaslužuje ikoni nu komunikaciju. Ovom kampanjom i filmom željeli smo prenijeti osje aj svega onoga što Bajadera je. Ona već odavno nije proizvod, Bajadera je osjećaj. Osjećaj koji nema smisla odgađati“, naglasio je Ivan Tanić iz Šanavala Concept Stora. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u izvedbi Val produkcije.
Spektakularna od samog po etka, Bajadera se kao zaseban proizvod pojavila 1954. i otada predstavlja jedan od najpostojanijih Kraševih brendova, a svih ovih godina zadržala se u okvirima izvorne recepture i kontinuirane kvalitete.
"Jako sam zahvalna na ove dvije nagrade, pogotovo jer je riječ o priznanjima koja dodjeljuje publika'', izjavila je Ecija Ojdanić, ravnateljica Kazališta Moruzgva,
Koža je naš najveći organ i prvi štit od vanjskih utjecaja, a redoviti dermatološki pregledi ključni su za rano otkrivanje potencijalno opasnih promjena.
Ove godine, Zagreb ponovno postaje središte regionalne modne scene uz povratak dugoiščekivanog Fashion Weeka! BIPA FASHION.HR, jedan od najvažnijih modnih događaja u regiji, održat će se od 19. do 21. ožujka 2025., a 1664 Blanc osigurat će da se u njemu uživa sa stilom.
Skriveni zagrebački detalji snimljeni su s HONOR Magic7 Pro pametnim telefonom u jedinstvenoj šetnji s Ivom Silla i uz stručno fotografsko vodstvo Tomislava Možea
Franka Batelić obilježila je Dan očeva objavom obiteljske šetnje i dirljivim riječima sina Viktora. Također je odala počast svom pokojnom ocu, prisjećajući se njegove ljubavi.
Nina Badrić posvetila je emotivnu objavu svom preminulom ocu, sjećajući se njegove mudrosti i ljubavi. Podsjetila nas je da cijenimo roditelje dok su još tu.
Kada braća i sestre udruže snage u svijetu televizijske produkcije, rezultat može biti nešto doista jedinstveno. Takav je slučaj sa serijom "Oblak u službi zakona", autorskim projektom Snježane i Gorana Tribusona, koji je kroz nekoliko sezona stekao vjernu publiku i pokazao da domaća televizijska scena još uvijek ima mnogo toga za ponuditi. No, što stoji iza ovog televizijskog uspjeha? Kako nastaje priča koja balansira između lakog krimića i obiteljske komedije, a likove čini tako bliskima i prepoznatljivima?