Predstavljena kampanja za neodgodivo dobru Bajaderu
Redizajn i kampanja napravljeni su ususret 70. rođendana Bajadere koji se obilježava iduće godine. Odvažne promjene u dizajnu ambalaže koje idu ukorak sa suvremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žini&Grey.
Danas je u Kraš choco&caféu predstavljana redizajnirana Bajadera koju prati nova kreativna kampanja. Neodgodivo dobra Bajadera na ovom je događanju okupila poslovne partnere i agencije koje su radile na projektu.
„Bajadera je brend koji simbolizira sam Kraš. Imaju i na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potroša ima, redizajnu i kampanji pristupili smo s posebnom pažnjom. Zadržavaju i kvalitetu okusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je neodgodivo dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera uistinu jest – užitak koji ne treba ekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.
„Bila nam je čast po drugi put raditi redizajn Bajaderine ambalaže. Zadatku smo pristupili s poštovanjem kakvu brend s takvom tradicijom i značajem zaslužuje. Redizajn je suptilan kako bi proizvod zadržao svoju prepoznatljivost. Zadržava poznate elemente, ali neke od njih pročišćuje radi pristupačnijeg i modernijeg dojma. Tako su specifične zrakaste linije, koje asociraju na linije u presjeku samih čokoladica, sada pojednostavljene u suvremenije dijagonale. Te dijagonale asociraju na ukrasne omotne papire, ali i na lente uz koje ova kraljica pralina, i svatko tko ju kuša, dobiva svojevrsni kraljevski tretman“, pojašnjava Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njenu provedbu zadužena agencija Šanavala Concept Store.
„Bajadera je svakako ikoni ni hrvatski brand, tako da i zaslužuje ikoni nu komunikaciju. Ovom kampanjom i filmom željeli smo prenijeti osje aj svega onoga što Bajadera je. Ona već odavno nije proizvod, Bajadera je osjećaj. Osjećaj koji nema smisla odgađati“, naglasio je Ivan Tanić iz Šanavala Concept Stora. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u izvedbi Val produkcije.
Spektakularna od samog po etka, Bajadera se kao zaseban proizvod pojavila 1954. i otada predstavlja jedan od najpostojanijih Kraševih brendova, a svih ovih godina zadržala se u okvirima izvorne recepture i kontinuirane kvalitete.
Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan - Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore
Poznati gastro influenceri oduševili su palentom na ELLE Cook & Mingle brunchu, donoseći blagdanske okuse i zdrave recepte s palentom kao zvijezdom stola.
Najpoznatiji hrvatski mađioničar Luka Vidović suočio se s nepredvidivom situacijom samo nekoliko dana prije svojih dugoočekivanih nastupa u Komiži i Splitu. Zbog iscrpljenosti izazvane intenzivnim rasporedom i brojnim predstavama diljem Hrvatske, Luka je morao potražiti liječničku pomoć te je završio na infuziji u svom zagrebačkom domu.