
Mia Femtech tehnologija mijenja standarde estetske kirurgije
Minimalno invazivan zahvat bez opće anestezije koji omogućava prirodan rezultat i brz oporavak mijenja estetsku kirurgiju
28 veljače 2025
Redizajn i kampanja napravljeni su ususret 70. rođendana Bajadere koji se obilježava iduće godine. Odvažne promjene u dizajnu ambalaže koje idu ukorak sa suvremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žini&Grey.
Danas je u Kraš choco&caféu predstavljana redizajnirana Bajadera koju prati nova kreativna kampanja. Neodgodivo dobra Bajadera na ovom je događanju okupila poslovne partnere i agencije koje su radile na projektu.
„Bajadera je brend koji simbolizira sam Kraš. Imaju i na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potroša ima, redizajnu i kampanji pristupili smo s posebnom pažnjom. Zadržavaju i kvalitetu okusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je neodgodivo dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera uistinu jest – užitak koji ne treba ekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.
„Bila nam je čast po drugi put raditi redizajn Bajaderine ambalaže. Zadatku smo pristupili s poštovanjem kakvu brend s takvom tradicijom i značajem zaslužuje. Redizajn je suptilan kako bi proizvod zadržao svoju prepoznatljivost. Zadržava poznate elemente, ali neke od njih pročišćuje radi pristupačnijeg i modernijeg dojma. Tako su specifične zrakaste linije, koje asociraju na linije u presjeku samih čokoladica, sada pojednostavljene u suvremenije dijagonale. Te dijagonale asociraju na ukrasne omotne papire, ali i na lente uz koje ova kraljica pralina, i svatko tko ju kuša, dobiva svojevrsni kraljevski tretman“, pojašnjava Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njenu provedbu zadužena agencija Šanavala Concept Store.
„Bajadera je svakako ikoni ni hrvatski brand, tako da i zaslužuje ikoni nu komunikaciju. Ovom kampanjom i filmom željeli smo prenijeti osje aj svega onoga što Bajadera je. Ona već odavno nije proizvod, Bajadera je osjećaj. Osjećaj koji nema smisla odgađati“, naglasio je Ivan Tanić iz Šanavala Concept Stora. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u izvedbi Val produkcije.
Spektakularna od samog po etka, Bajadera se kao zaseban proizvod pojavila 1954. i otada predstavlja jedan od najpostojanijih Kraševih brendova, a svih ovih godina zadržala se u okvirima izvorne recepture i kontinuirane kvalitete.
Frizeri otkrivaju najbolju frizuru za žene 60+, koja donosi mladenački izgled i lako održavanje!
03 ožujka 2025
Tajči Cameron otkrila kako su je mediji preoblikovali nakon Eurosonga, ali njezina priča ostaje nepromijenjena.
03 ožujka 2025
Marijana Batinić podijelila simpatičan trenutak s kćeri Rozom na Maldivima, gdje je snimanje koktela postalo pravi obiteljski show!
03 ožujka 2025
Zrinka Cvitešić emotivno reagirala nakon što "Čovjek koji nije mogao šutjeti" nije osvojio Oscara, a redatelj Slijepčević prozvao "krivce".
03 ožujka 2025
Nebojša Slijepčević izjavio je da su glavni krivci što film nije osvojio Oscara producenti Danijel Pek i Katarina Prpić, koji su odlučili prisustvovati dodjeli umjesto da ostanu kod kuće
03 ožujka 2025