U subotu, 26. listopada 2024., u Zagrebu je održana posljednja konferencija u ovogodišnjem ciklusu ‘Zdrava mama, sretna beba‘, organizirana u suradnji tvrtke Populus-duo i udruge Europa Donna Hrvatska. Nakon što su uspješno održane u Varaždinu, Rijeci i Zadru, završno izdanje u Zagrebu ponovno je izazvalo veliki interes trudnica i dojilja te potvrdilo važnost ovakvih događanja i opravdalo reputaciju konferencije za koju se uvijek traži mjesto više.
Sudionice su imale priliku čuti odgovore na mnoga pitanja koja su ih mučila tijekom trudnoće ili nakon poroda, a stručnjaci iz područja pedijatrije, nutricionizma, kineziologije, psihologije i citologije dijelili su svoje znanje o ključnim temama:
prvi kontakt mame i bebe, dojenje na zahtjev ili prema rasporedu, dohrana, prehrana dojilja,
tehnike dojenja i prevencija mastitisa,
nutritivna vrijednost majčinog mlijeka, prehrana dojilja i dohrana beba,
položaji dojenja, kralježnica i dijastaza trbušnih mišića, povratak u formu nakon poroda,
postporođajna depresija i dojenje, psihičko zdravlje majke i dojenje u javnosti,
važnost samopregleda dojki i redovitih pregleda u ranom otkrivanju raka dojke.
Ova besplatna edukacija pružila je neprocjenjivu podršku budućim i novopečenim majkama, posebno onima koje su po prvi puta preuzele tu ulogu. U izravnom razgovoru s vodećim stručnjacima, sudionice su dobile korisne informacije i savjete koji im pomažu da se osjećaju sigurnije u izazovima majčinstva.
Konferencija ‘Zdrava mama, sretna beba‘ još jednom je dokazala svoju važnost kao nezaobilazni događaj za trudnice i dojilje diljem Hrvatske. Organizatori su izrazili zadovoljstvo velikim odazivom te najavili novi ciklus za 2025. godinu, koji će donijeti još više korisnih informacija i podrške za buduće majke.
Završetkom ciklusa u Zagrebu, ovaj edukativni događaj potvrđuje važnost osvještavanja o zdravlju trudnica i dojilja, omogućujući im kvalitetnu pripremu za najvažniju ulogu u životu – majčinstvo.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.