Poznati svjetski brend koji obožavaju žene i muškarci otvorio je trgovinu u Rijeci
Kiehl's Since 1851 otvorio je svoja vrata u gradu Rijeci, na drugom katu Tower Centra Rijeka. Od dolaska na hrvatsko tržište prije osam godina i pet lokacija diljem zemlje i putem webshopa www.kiehls.hr, i Rijeka je dočekala svoju Kiehls prodavaonicu.
Prodavaonicu je otvorila influencerica Slađana Ostić, uz predstavnike brenda Kiehl’s, a cijeli je event popratio mladi glazbenik ToMa. Brojni su poznati Riječani, poput Jurja Zigmana, Eni Jurišić i Vjeka Ključarića, Ive Berišić i Edvina Liverića potvrdili da je otvorenje bilo dugoočekivano i da ni oni ne mogu odoljeti njihovim visokokvalitetnim proizvodima.
Kiehl’s Since 1851 poznat je po pružanju visokokvalitetnih usluga za njegu kože i kose, od svojih skromnih početaka kao ljekarna u New Yorku prije više od 170 godina. Njihovo je naslijeđe duboko ukorijenjeno u bogatu tradiciju, a nova prodavaonica u Rijeci s ponosom nastavlja taj put.
Svi istinski zaljubljenici u njegu kože mogli su isprobati neke od najpoznatijih formula ovog brenda, učiniti besplatnu analizu kože, obaviti osobne konzultacije s Kiehl’s savjetnicima za njegu kože te testirati Derma-Reader, inovativni uređaj najnovije generacije koji analizira šest parametara kože.
Posjetitelji Kiehl’s prodavaonica mogu uživati u njihovoj “Try Before You Buy” politici te sa sobom ponijeti besplatne uzorke i testirati ih u udobnosti vlastitog doma.
Najnovija je trgovina dizajnirana u skladu s načelima održivosti, uz njihove prepoznatljive elemente duge povijesti i tradicije brenda te jedinstveni eklektični interijer same trgovine.
Kiehl’s Since 1851 je sada dostupan na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske te s veseljem dodaju Tower Center Rijeka na svoju listu.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.
Ako postoji vizualna definicija izraza cool par, Miran Kurspahić i Elia Bissa upravo su je utjelovili u svom besprijekorno usklađenom rokerskom outfitu. Crna koža, stav i nepogrešiva moda – njih dvoje izgledaju kao da su ravno iz sirove rock balade ušetali na pistu stila.
Robert Sever ponovno dokazuje da stil nije stvar trenda, nego dosljednosti. U outfitu koji bi lako mogao biti uvršten u priručnik za quiet fashion authority, jedan od najomiljenijih domaćih dizajnera pojavljuje se u izdanju koje spaja tijelo, stav i modnu filozofiju – bez viška, bez greške.
U svijetu gdje granice između uličnog stila i bezvremenske klasike postaju sve tanje, Antonio Knežević pokazuje kako izgleda spoj američkog sportskog duha i estetske suzdržanosti koja podsjeća na eru Jamesa Deana. Svojim outfitom odašilje jednostavnu, ali samouvjerenu poruku: stil je stav, ne maska.
Kad Nikolina Pišek kroči na crveni tepih (ili bilo koji drugi podij), sve staje. Njezin najnoviji look podsjetnik je da seksepil i elegancija ne isključuju jedno drugo — naprotiv, u njezinu slučaju, oni egzistiraju u savršenom skladu.