HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prodavaonicu je otvorila influencerica Slađana Ostić, uz predstavnike brenda Kiehl’s, a cijeli je event popratio mladi glazbenik ToMa. Brojni su poznati Riječani, poput Jurja Zigmana, Eni Jurišić i Vjeka Ključarića, Ive Berišić i Edvina Liverića potvrdili da je otvorenje bilo dugoočekivano i da ni oni ne mogu odoljeti njihovim visokokvalitetnim proizvodima.

Kiehl’s Since 1851 poznat je po pružanju visokokvalitetnih usluga za njegu kože i kose, od svojih skromnih početaka kao ljekarna u New Yorku prije više od 170 godina. Njihovo je naslijeđe duboko ukorijenjeno u bogatu tradiciju, a nova prodavaonica u Rijeci s ponosom nastavlja taj put.

Kiehl's Rijeka

Svi istinski zaljubljenici u njegu kože mogli su isprobati neke od najpoznatijih formula ovog brenda, učiniti besplatnu analizu kože, obaviti osobne konzultacije s Kiehl’s savjetnicima za njegu kože te testirati Derma-Reader, inovativni uređaj najnovije generacije koji analizira šest parametara kože.

Posjetitelji Kiehl’s prodavaonica mogu uživati u njihovoj “Try Before You Buy” politici te sa sobom ponijeti besplatne uzorke i testirati ih u udobnosti vlastitog doma.

PROČITAJTE: Tražite djelotvorno ulje za lice? Priyanka Chopra i Kylie Jenner obožavaju ovo

Najnovija je trgovina dizajnirana u skladu s načelima održivosti, uz njihove prepoznatljive elemente duge povijesti i tradicije brenda te jedinstveni eklektični interijer same trgovine.

Kiehl’s Since 1851 je sada dostupan na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske te s veseljem dodaju Tower Center Rijeka na svoju listu.

Kiehl's Rijeka


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025