HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Vodeći svjetski brend za profesionalnu njegu kose, Keune Haircosmetics, predstavio je najnoviji proizvod – So Pure parfem za kosu. Radi se o jedinstvenoj formuli obogaćenoj prirodnim sastojcima koja nudi neodoljivu mješavinu mirisa lista smokve, svježeg bergamota i ogrozda s dodatkom cvjetne esencije jasmina i biljnog zelenog čaja. So Pure parfem za kosu transformirat će vaše svakodnevno iskustvo njege kose u pravo aromatično zadovoljstvo.

Prirodni sastojci ovog parfema ne samo da pružaju osvježavajući miris, već i njeguju kosu, ostavljajući je blistavom i svilenkasto mekom. Savršeno uravnotežena kombinacija podatne gline i toplih tonova ambre stvara toplinu koja obuzima osjetila, pružajući vam trenutke opuštanja i mira. Svaka kap So Pure parfema za kosu donosi osjećaj kao da ste upravo zakoračili u opuštajući spa.

Ovaj revolucionarni proizvod označava novu eru u mirisima za kosu, inspiriran ljepotom i mirisima prirode, nudeći neusporedivi senzorni doživljaj u njezi kose. Temelj linije So Pure oslanja se na četiri važna stupa. Prvi od njih je da su So Pure proizvodi veganski, izrađeni od certificiranih prirodnih sastojaka i bez okrutnosti jer Keune nikada ne testira na životinjama. 

Drugi je prenamjena jer su svi proizvodi So Pure izrađeni od sastojaka dobivenih iz neiskorištenih dijelova šećerne repe pa Keune koristi ono što već postoji i nema potrebe za uzgojem novih usjeva. Treći je stup ugljična neutralnost gdje Keune pazi na svaki korak u proizvodnom lancu: od proizvodnje do formula, transporta i pakiranja, a sve nesmanjene emisije nadoknađuje certificiranim projektom kompenzacije ugljika. Četvrti stup je koncentrirana formula koja kupcu u istom volumenu daje više šampona i regeneratora. So Pure je usto bez glutena, bez silikona, šamponi su bez sulfata, a sva su druga rješenja, osim rješenja Cool, bez umjetnih bojila.

Keune Haircosmetics proizvodi dostupni su u odabranim Keune frizerskim salonima, Keune Hair Point trgovini i na webshopu.

O TVRTKI KEUNE

Keune Haircosmetics je brend u obiteljskom vlasništvu namijenjen profesionalnoj njezi kose i dostupan je u 80 zemalja. Tvrtku je 1922. godine osnovao mladi nizozemski ljekarnik Jan Keune koji je svoje prve proizvode pakirao u svojoj ljekarni u Amsterdamu. Svi Keune proizvodi razvijaju se i proizvode s pažnjom, ljubavlju i strašću u sjedištu tvrtke Keune u nizozemskom Soestu. Keune proizvodi za njegu kose dostupni su u Keune odabranim frizerskim salonima, u Keune Hair Pointu, kao i na Keune webshopu.


druge vijesti

dr viven jurković

Želite savršene, prirodne usne? Dr. Vivian Jurković ima rješenje – kliknite!

Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.

Beauty News

15 prosinca 2025

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025