Svjetski kozmetički div Keune predstavio je suradnju s Borboletom, svjetskim brendom modnog nakita koji je potekao iz Hrvatske. Rezultat ove suradnje je elegantna poklon kutija Keune x Borboleta koja sadrži omiljene proizvode ovih brendova.
Požurite po svoju dozu dizajna i stila
Kutija Keune x Borboleta donosi spoj izvrsne njege kose i besprijekornog stila. U elegantnu su crnu kutiju zapakirani Design by Keune šampon i regenerator, a u svakom se pakiranju nalazi i poklon, među trendsetericama iznimno popularna narukvica brenda Borboleta.
Kutija Keune x Borboleta odličan je odabir za sve kojima je stalo do zdravlja i izgleda kose, a usto već dugo priželjkuju svoju Borboleta narukvicu. Ova je kutija idealan blagdanski poklon sebi ali i izvrstan dar za svaku ženu koja cijeni dobar stil. Budući da se radi o limitiranoj kolekciji, količine su ograničene, a kutija Keune x Borboleta može se kupiti samo u prodavaonicama DM-a.
For those with character
Keune je lani povodom stote obljetnice na tržište izbacio potpuno novu liniju za njegu i stiliziranje kose Design by Keune. U kolekciji su šamponi i regeneratori za zaštitu boje, zaglađivanje i njegu keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu, te formule za styling i zaglađivanje.
Svoj set za pranje i njegu kose, koji ćete dobiti u novoj poklon kutiji Keune x Borboleta, možete dopuniti ostalim izvrsnim proizvodima iz iste linije. Jedan od njih je Keune Design Style, serum namijenjen za njegu i styling svih tipova kose. Ovaj je serum izvrstan odabir zbog svestrane upotrebe i mogućnosti jednostavnog zaglađivanja nemirnih frizzy vlasi ili oblikovanja savršene bob frizure. Dovoljna je tek mala količina proizvoda da kosa bude meka, glatka, lepršava i sjajna.
Keune Design Repair tretman pravi je izbor kada je u pitanju oporavak i njega oštećene kose. Zahvaljujući svom sastavu, koji u potpunosti čini organsko arganovo ulje, ovaj tretman oživljava, zaglađuje i njeguje oštećenu kosu od korijena do vrhova, iznutra i izvana. Uz to, vitamin B5 održava optimalnu razinu vlažnosti kose, pa je rezultat zdrava, sjajna i njegovana kosa.
Tradicija, inovacija i puno dobrog stila
Važna uloga zdrave, blistave i čvrste kose u našim životima sigurno je razlog zbog kojeg je Keune toliko dugo omiljeni brend za kosu. Keune se, osim kvalitetom koja oduševljava, može pohvaliti održivim pristupom poslovanju, proizvodima koji su svi 100 posto bez okrutnosti prema životinjama i suradnjama s drugim sjajnim brendovima.
U svojih 100 godina postojanja, Keune je postao sinonim za izvrsne proizvode za lijepu, zdravu i njegovanu kosu i omiljeni izbor frizerskih profesionalaca širom svijeta. Uspjeh tvrtke cijeni se i u njihovoj domovini pa je tako Keune za svoju stotu godišnjicu ovjenčan titulom Royal koju istaknutim tvrtkama dodjeljuje nizozemska kraljevska obitelj. Svi su Keune proizvodi razvijeni i proizvedeni s puno pažnje u Nizozemskoj.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.