Keramika, druženje i sicilijanski ugođaj u srcu Zagreba
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Radionica oslikavanja keramičkih tanjura inspiriranih bojama, motivima i atmosferom Sicilije, pod kreativnim vodstvom akademske kiparice i vlasnice umjetničkog studija Ruke Martine Nikoljačić, poznate po suvremenom pristupu tradiciji, bila je najljepši mogući uvod u ljetna druženja. Brođanka sa zagrebačkom adresom u svom malom studiju održava radionice dobro poznate svim zaljubljenicima u keramiku, kojih je od jučer još više! Oslikavanje keramike sljubljuje tehničku vještinu i kreativnost, pretvarajući obične predmete u unikatna umjetnička djela, a cijeli proces, osim što je zabavan i inspirativan pruža i emocionalno iskustvo, u što su se uvjerili svi koji su jučer oslikali svoj prvi keramički tanjur.
Na druženju u zagrebačkom Lemon Marketu održan je i kratki masterclass miksanja Limoncè Spritza – laganog, citrusnog i savršeno osvježavajućeg pića u potpunosti kreiranog za ljetne dane uz koju su se savršeno uklopile gastro kreacije Ivane Bekavac. Mlada chefica jedno je od najpoznatijih imena na našoj kulinarskoj sceni, a u svom Studiju 201 nudi jedan sasvim drugačiji koncept druženja uz hranu pa u ponudi ima i cvjetne aranžmane, keramiku, ali i likovne radove mladih umjetnika.
Ljeto nije samo vrijeme kada se svi želimo odmaknuti od svakodnevnih briga već i povratak sebi, trenutak kada možemo osjetiti pravu snagu jednostavnosti i radosti u malim stvarima koje život čine posebnim, a jučerašnje kreativno i zabavno druženje u Lemon Marketu bilo je upravo odraz životnog stava, poziv da se usudimo živjeti punim plućima i da uz životnu “squeeze the day” filozofiju iz svakog životnog trenutka iskoristimo ono najbolje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.