Nakon što su u protekloj godini Jesenska, odnosno Zimska aukcija aukcijske kuće Artmark izazvale izniman interes javnosti, nova sezona trgovine umjetninama kreće 19. ožujka i to u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Proljetna Artmarkova aukcija ponudit će osamdeset i jedno pomno selektirano i pripremljeno djelo likovne umjetnosti od modernizma do poslijeratne umjetnosti, raspona procijenjenih vrijednosti od 200 € do 65 000 €.
Djela u selekciji reprezentiraju kulturnu scenu hrvatske likovne umjetnosti kroz prošlo stoljeće, pri čemu posebno treba istaknuti djelo Ivana Meštrovića “Kapitel”. Slavni hrvatski kipar čija se 140. obljetnica rođenja obilježila i velikom retrospektivnom izložbom u Klovićevim dvorima, predstavljen je djelom “Kapitel”. Iako djelo nije najskuplje u ponudi, svakako je zanimljivo i nešto “drugačije”. Naime, djelo se nalazilo u povijesnim zbirkama Petra Meštrovića i zatim Silvestra Meštrovića, a upisano je kao kulturno dobro pod brojem 340 u Registar pokretnih kulturnih dobara, rješenjem Regionalnog zavoda za zaštitu spomenika kulture Split, od 8. 11. 1988. Ovo je samo jedan od četiri napravljena kapitela koji su bili zamišljeni za posjed Kaštelet, točnije za crkvu Gospe od Dobrog Savjeta na Crikvinama. Dva od četiri kapitela nalaze se u zbirci Muzeja Ivana Meštrovića. Meštrovićev “Kapitel” procijenjen je na 15 000 € – 25 000 €.
Na Proljetnoj aukciji očekuje vas i ekskluzivno djelo jednog od ključnih predstavnika modernizma i postmodernizma u hrvatskoj umjetnosti 20. stoljeća, Krste Hegedušića. “Jutro”, djelo koje je izlagano na brojnim izložbama od Nizozemske i Njemačke, preko Bruxellesa, Beograda i Milana do Moderne galerije u Zagrebu, procijenjeno je na 20 000 € – 35 000 € i svakako je izvrsna investicija.
Ni treća Artmarkova aukcija neće se održati bez djela jednog od najznačajnijih hrvatskih umjetnika, Vlaha Bukovca. “Djevojka se odmara”, djelo nastalo u Bukovčevoj najboljoj, praškoj fazi, riječima povjesničarke umjetnosti i kustosice Biserke Rauter Plančić “izvrstan je primjer slikarova fascinantnog umijeća da dočara apartnost dame koju portretira, ljepotu njezinih ruku i bjelinu prozračne haljine koja joj rasvjetljava brigama zamoreno lice.” Ovo iznimno djelo procijenjeno je na 45 000 € – 65 000 €.
Izložbu svih djela koja će se ponuditi na Proljetnoj aukciji možete razgledati u Galeriji Artmark na Strossmayerovom trgu 5. Ulaz u Galeriju je slobodan, a radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 10 do 20 sati, a nedjeljom od 11 do 16 sati. Od 18. ožujka djela će biti izložena oko Smaragdne dvorane hotela Esplanade i to 18. ožujka od 10 do 20 sati i 19. ožujka od 10 do 18:30.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.