Nakon što su u protekloj godini Jesenska, odnosno Zimska aukcija aukcijske kuće Artmark izazvale izniman interes javnosti, nova sezona trgovine umjetninama kreće 19. ožujka i to u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Proljetna Artmarkova aukcija ponudit će osamdeset i jedno pomno selektirano i pripremljeno djelo likovne umjetnosti od modernizma do poslijeratne umjetnosti, raspona procijenjenih vrijednosti od 200 € do 65 000 €.
Djela u selekciji reprezentiraju kulturnu scenu hrvatske likovne umjetnosti kroz prošlo stoljeće, pri čemu posebno treba istaknuti djelo Ivana Meštrovića “Kapitel”. Slavni hrvatski kipar čija se 140. obljetnica rođenja obilježila i velikom retrospektivnom izložbom u Klovićevim dvorima, predstavljen je djelom “Kapitel”. Iako djelo nije najskuplje u ponudi, svakako je zanimljivo i nešto “drugačije”. Naime, djelo se nalazilo u povijesnim zbirkama Petra Meštrovića i zatim Silvestra Meštrovića, a upisano je kao kulturno dobro pod brojem 340 u Registar pokretnih kulturnih dobara, rješenjem Regionalnog zavoda za zaštitu spomenika kulture Split, od 8. 11. 1988. Ovo je samo jedan od četiri napravljena kapitela koji su bili zamišljeni za posjed Kaštelet, točnije za crkvu Gospe od Dobrog Savjeta na Crikvinama. Dva od četiri kapitela nalaze se u zbirci Muzeja Ivana Meštrovića. Meštrovićev “Kapitel” procijenjen je na 15 000 € – 25 000 €.
Na Proljetnoj aukciji očekuje vas i ekskluzivno djelo jednog od ključnih predstavnika modernizma i postmodernizma u hrvatskoj umjetnosti 20. stoljeća, Krste Hegedušića. “Jutro”, djelo koje je izlagano na brojnim izložbama od Nizozemske i Njemačke, preko Bruxellesa, Beograda i Milana do Moderne galerije u Zagrebu, procijenjeno je na 20 000 € – 35 000 € i svakako je izvrsna investicija.
Ni treća Artmarkova aukcija neće se održati bez djela jednog od najznačajnijih hrvatskih umjetnika, Vlaha Bukovca. “Djevojka se odmara”, djelo nastalo u Bukovčevoj najboljoj, praškoj fazi, riječima povjesničarke umjetnosti i kustosice Biserke Rauter Plančić “izvrstan je primjer slikarova fascinantnog umijeća da dočara apartnost dame koju portretira, ljepotu njezinih ruku i bjelinu prozračne haljine koja joj rasvjetljava brigama zamoreno lice.” Ovo iznimno djelo procijenjeno je na 45 000 € – 65 000 €.
Izložbu svih djela koja će se ponuditi na Proljetnoj aukciji možete razgledati u Galeriji Artmark na Strossmayerovom trgu 5. Ulaz u Galeriju je slobodan, a radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 10 do 20 sati, a nedjeljom od 11 do 16 sati. Od 18. ožujka djela će biti izložena oko Smaragdne dvorane hotela Esplanade i to 18. ožujka od 10 do 20 sati i 19. ožujka od 10 do 18:30.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.