Kala pokreće kampanju ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ kao zahvalu dobrovoljnim vatrogasnim društvima
Kala će u kampanji donirati sredstva dobrovoljnim vatrogasnim društvima s područja cijele Hrvatske, a osigurat će im i zalihe flaširane vode. U kampanju se mogu uključiti i građani ostavljanjem poruka zahvale na web stranici jednakala-jednohvala.hr, čime ujedno sudjeluju i u nagradnom natječaju.
U Hrvatskoj djeluje oko 140 000 članova vatrogasnih društava, a čak 133 000 njih su volonteri koji su često od malih nogu uključeni u rad 1761 dobrovoljnog vatrogasnog društva. Ljubav prema vatrogastvu prenosi se s koljena na koljeno i nije neobično da su u jednom dobrovoljnom vatrogasnom društvu po tri i više generacija jedne obitelji. Požrtvovnost i hrabrost ovih volontera prepoznala je Kala, blaga negazirana prirodna mineralna voda, koja je pokrenula kampanju “JEDNA KALA, JEDNO HVALA”, čiji je cilj podržati dobrovoljna vatrogasna društva i zahvaliti im na njihovom nesebičnom radu.
Ovaj iznimno stresan i opasan poziv primarno se povezuje sa zaštitom od požara, no prema evidenciji, u 2022. godini je bilo 40 posto požarnih intervencija, a ostalih 60 posto su bile intervencije tehničke prirode: pomoć u prometu, spašavanja nakon potresa ili nevremena, dovoz vode na pojedine lokacije, te intervencije s opasnim tvarima. Dobrovoljni vatrogasci na teren izlaze danonoćno, a jedina im je plaća zadovoljstvo i ponos što su nekome pomogli spasiti život ili imovinu.
‘’Nije neobično da Kala, voda koja snagom nježnosti odražava tihu snagu u nama, stoji iza volontera koji su tiha snaga našeg društva. Dobrovoljni vatrogasci ne traže ništa za svoj rad, no zaslužuju barem jedno veliko javno hvala i zato smo odlučili pokrenuti kampanju zahvalnosti u koju se možemo uključiti svi mi koji prepoznajemo značaj volonterstva, a često zbog svakodnevnih obaveza i ubrzanog ritma života nismo u mogućnosti i sami mu se posvetiti”, izjavila je Laura Bortas, Senior Brand Manager za Kalu.
Unatoč izazovima koje nosi ovaj poziv, broj dobrovoljnih vatrogasaca raste iz godine u godinu i njihova društva su često žila kucavica pojedinih lokalnih sredina u Hrvatskoj. U porastu je i broj vatrogaskinja – čak 23 posto ukupnog broja vatrogasaca su žene.
‘’Dobrovoljna vatrogasna društva u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i ponosni smo što se i mlađe generacije uključuju u rad DVD-a. Vatrogastvo u Hrvatskoj počiva na dobrovoljstvu u kojem njezini članovi bez ikakve naknade, vodeći se altruizmom i humanošću, pomažu u očuvanju života i imovine. Na žalost, posljednjih smo godina svjedoci velikih prirodnih katastrofa, od potresa, požara do poplava i pandemije, i u takvim teškim trenucima prvi na licu mjesta bili su naše kolegice i kolege dobrovoljci. Bez njih nema sigurnosti za sve nas. Hvala Kali koja je prepoznala njihovu nesebičnu i svakodnevnu žrtvu za zajednicu i koja na zaista divan način skreće pažnju na važnost naših dobrovoljaca u svakodnevnom životu’’, rekao je glavni vatrogasni zapovjednik Slavko Tucaković.
Kala će dobrovoljna vatrogasna društva podržati financijskom donacijom i zalihama flaširane vode. U kampanji ‘’JEDNA KALA, JEDNO HVALA’’ mogu sudjelovati i građani. Na svakoj boci Kale nalazi se kod koji građani mogu skenirati i otići na stranicu jednakala-jednohvala.hr, na kojoj imaju mogućnost ostaviti poruku zahvale za vatrogasce. Autore najboljih poruka očekuju vrijedne nagrade: vikend proveden s vatrogascima na Pagu ili Braču, uz plaćen put i smještaj, zatim šator, pametni sat i ulaznice za Plitvička jezera za cijelu obitelj.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.