Kad ružičasta postane boja hrabrosti: Događaj koji je Zagreb pretvorio u prostor podrške
U prostoru zagrebačke parfumerije FABUspot, gdje se obično slavi miris, tekstura i elegancija, ovaj je put vladala tiha snaga zajedništva. Estée Lauder i udruga Marra Altrui udružili su snage u kampanji koja već desetljećima okuplja žene diljem svijeta u borbi protiv raka dojke, a ovo je druženje bilo podsjetnik da ljepota može imati dublji, gotovo ljekovit smisao.
Inicijativa The Estée Lauder Companies’ Breast Cancer Campaign rođena je 1992. godine, kada su Evelyn H. Lauder i liječnica Alexandra Penney stvorile simbol ružičaste vrpce, znak koji je danas prepoznat na svakom kontinentu. Od tada do danas, prikupljeno je više od 144 milijuna dolara za istraživanja i edukaciju, a milijuni žena osjetili su kako izgleda kada globalna kampanja postane osobna priča.
Ovogodišnja poruka „Breast Care is Self-Care“ snažno naglašava ono što mnogi zaboravljaju – da briga o zdravlju dojki nije medicinska rutina, nego čin poštovanja prema vlastitom tijelu i životu. Upravo zato, Estée Lauder kroz poruku #TimeToEndBreastCancer poziva žene da postanu svjesne važnosti redovitih pregleda i da brigu o sebi ne odgađaju.
Marra Altrui, udruga koju je prije više od desetljeća osnovala vizažistica i edukatorica Marija Butković, pokazuje kako se iz osobnog iskustva može stvoriti pokret koji spaja estetiku i empatiju. Njezina ideja psihoestetike temelji se na jednostavnoj, ali dubokoj misli – da se identitet žene ne briše ni nakon bolesti.
Udruga pruža besplatne tretmane medicinske mikropigmentacije i izradu silikonskih areola i bradavica, vraćajući ženama osjećaj cjelovitosti i dostojanstva. Tijekom godina, kroz njezine je programe prošlo više od pet stotina žena, a svaka je priča svjedočanstvo da ljepota ponekad zaista može liječiti.
Kampanja #TheVisibleHeart, koju Marra Altrui provodi tijekom listopada, ističe važnost emocionalnog oporavka i vidljivosti žena koje su preživjele bolest. Na događanju su se susrele brojne žene iz svijeta ljepote, glazbe i medija – one koje svojim glasom mogu promijeniti razgovor i potaknuti svijest o raku dojke. U ozračju podrške i razumijevanja, svaka riječ, pogled i osmijeh djelovali su poput poruke ohrabrenja.
Ova suradnja između Estée Lauder i udruge Marra Altrui podsjetnik je da briga o tijelu i duši nikada nije površna stvar. Kada se ljepota pretvori u podršku, nastaje prostor u kojem žene ne samo da prepoznaju vlastitu snagu, nego i vraćaju vjeru da zajedništvo još uvijek može mijenjati svijet.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.