Janica Kostelić i Ana Sršen ambasadorice su nove sezone projekta “Sat za nas”
Allianz Hrvatska, Hrvatski paraolimpijski odbor i Hrvatski olimpijski odbor stavljaju fokus na važnost kvalitetnog provođenja vremena s djecom te jedno od gorućih pitanja današnjeg društva - mentalno zdravlje.
Kao uvod u novu sezonu projekta “Sat za nas”, na panel raspravi su sudjelovale ambasadorice ovog projekta, olimpijka Janica Kostelić i paraolimpijka Ana Sršen, psiholog Centra za zdravlje mladih Daniel Milošević te predsjednica Uprave Allianz Hrvatska, Marijana Jakovac koja je tom prilikom rekla:
“Projektom “Sat za nas” želimo ostaviti dugoročni trag i potaknuti pozitivne promjene u našem društvu. Ove godine fokus smo stavili na mentalno zdravlje roditelja i djece jer su nas nasilni incidenti u školama diljem regije, koji su duboko potresli zajednice, potaknuli da adresiramo upravoovu goruću temu mentalnog zdravlja našeg društva”, naglasila je Jakovac dodavši:
„Mentalno zdravlje jednako je važno kao i fizičko, stoga želimo otvoreno govoriti o izazovima koje djeca, ali i roditelji, svakodnevno proživljavaju. Vrijeme provedeno zajedno najveći je dar koji možemo pružiti jedni drugima, jer su prisutnost i emocionalna bliskost temelj otpornog društva. Allianz ovim projektom želi pokazati da kao kompanija stojimo uz obitelji i zajednicu, ne samo danas, nego i dugoročno“ zaključila je Jakovac.
Na panel raspravi se, među ostalim, moglo čuti kako kvalitetno provedeno vrijeme između roditelja i djece ne igra važnu ulogu samo u razvoju djeteta, već značajno utječe i na mentalno zdravlje cijele obitelji. Mnogostruki su pritisci s kojima se nose roditelji i djeca, a puno naglasaka se stavlja na vanjska postignuća. Upravo je zato prijeko potrebno provođenje kvalitetnog vremena zajedno, zaključio je psiholog Centra za zdravlje mladih Daniel Milošević.
Alarmantne brojke nas pozivaju da nešto hitno promijenimo
Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, jedan od sedam adolescenata u svijetu suočava se s mentalnim poteškoćama, dok u Hrvatskoj oko 44 000 mladih živi s izazovima mentalnog zdravlja. Gotovo polovica roditelja svakodnevno osjeća preplavljenost stresom, a 63% njih vjeruje da ekrani “kradu” smisleno obiteljsko vrijeme.
Janica Kostelić je naglasila, među ostalim, kako djeci treba ponuditi i omogućiti da se bave sportom, kulturom, umjetnošću, ali ih ne treba pretrpati tim aktivnostima već dozvoliti da – djeca budu djeca. Naglasila je kako s njima treba puno razgovarati, pitati kako su i uistinu poslušati odgovor. Osluškivati što žele, čak ih i ponekad ostaviti da imaju mir sami sa sobom, da im bude dosadno, jer i iz dosade, kaže, niknu zanimljive ideje i stvari.
“Meni je jako važno kako počinje dan, želim da imamo 15 minuta ujutro za razgovor, pričanje o tome što smo sanjali, za zagrljaje. Želim da u tom prvom dijelu dana budemo posvećeni jedni drugima, jer znam da će onda i ostatak biti sjajan”, rekla je Kostelić dodavši:
“Iznimno mi je drago biti dio ovog projekta, u kojem zajedno naglašavamo važnost mentalnog zdravlja roditelja i provođenja kvalitetnog vremena s djecom. Užurbani tempo života nam oduzima vrijeme, a najveća greška koju radimo su mobiteli. Imamo ih i “samo pogledamo tko zove”, “samo provjerimo poruku” i onda kvalitetno vrijeme nije ono što bi trebalo biti. Važno je da budemo prisutni u trenutku s našom djecom, makar to bilo 3 minute sada, a 10 minuta kasnije”, zaključila je Kostelić.
Ana Sršen poručila je kako djecu treba naučiti da ne mjere sebe tuđim metrom, nego svojim, dodavši: “U svojoj obitelji ponavljam mantru – ako je mama dobro, svi su dobro. Ako ja ne pokazujem primjerom da brinem za sebe fizički i mentalno, kako da očekujem da djeca čine isto. Mi jako puno idemo na izlete i putovanja, stalno učimo nešto novo i ono najvažnije – stvaramo uspomene”, zaključuje Sršen.
Sat za nas je projekt koji traje cijele godine, od 0 do 24
Na web stranici “Sat za nas” nalaze se brojne konkretne, zabavne i inspirativne ideje, odnosnovideo sadržaji sa savjetima kako provesti kvalitetno i kreativno vrijeme s djecom: od malih kućnih projekata do zabavnih igara na otvorenom. Ovogodišnji su sadržaji nastali u sklopu volonterskih aktivnosti zaposlenika Allianza, uz sudjelovanje Janice Kostelić i Ane Sršen.
Kako bi dodatno potaknuo obitelji na zajedničke aktivnosti, Allianz Hrvatska organizira druženje u parku Maksimir u nedjelju, 21. rujna, s brojim olimpijskim i paraolimpijskim aktivnostima, druženjem s poznatim sportašima i parasportašima te zabavnom potragom za blagom. Pridružite se jer čak 3 obitelji imaju priliku osvojiti put u Gardaland.
Ne zaboravite – kvalitetno vrijeme s djecom nije izbor, već snaga koja cijelu obitelj čini otpornijom i sretnijom.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.