HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Sobočan dizajn studio, u četvrtak, 18. svibnja u Zagrebu, predstavio je javnosti i poslovnim partnerima Sobočana najistaknutije dizajnerske projekte. U prostoru Laube, tom su prigodom izložili 18 svojih projekata uređenja uredskih prostora, trgovina i hotela te vlastitu kolekciju premium uredskog namještaja movo.

„Ovom izložbom željeli smo prikazati kako nastaju prostori u kojima rado boravimo, kupujemo ili jednostavno uživamo u slobodnom vremenu. Na posebnim okvirima koje smo za potrebe izložbe sami izradili u našoj proizvodnji u Murskom Središću, prikazali smo put od ideje do gotovih koncepata uređenja prostora uz detaljan opis svakog pojedinog projekta. Istovremeno, željeli smo prikazati kako dizajn nije samo crtanje i projektiranje, već cjelovita priča o brandu i proces kojim stvaramo posebno iskustvo za korisnike različitih prostora“, istaknula je Anamaria Burazin Eškinja, voditeljica Sobočan dizajn studija.

Poslovni rast tvrtke Sobočan, koja je na tržištu prisutna 23 godine, kontinuirano je pratilo ulaganje u proizvodne kapacitete, najmodernije strojeve i novu tehnologiju. Kako bi svojim klijentima omogućili objedinjenu uslugu pod jednim krovom, od dizajna i razvoja proizvoda do proizvodnje, 2016. godine otvoren je i Sobočan dizajn studio u Zagrebu. Tako danas, pod motom „everything works“, sinergijom znanja i iskustava u području dizajna, upravljanja projektima, tehnologije i proizvodnje, stvaraju cjelovita rješenja za svoje klijente.

„U svom radu prvo se fokusiramo na razumijevanje potreba naših klijenta i njihove vizije. Temeljem toga naš tim stvara kreativan i jedinstven koncept koji se pretvara u dizajn prostora i prostornih elemenata. Razvojni tim tvrtke Sobočan poveznica je između ideje i stvaranja konačnog proizvoda u vlastitoj proizvodnji. Cijeli proces završava implementacijom u samom prostoru naših klijenata. Upravo ta mogućnost da svojim klijentima nudimo sve pod jednim krovom, izdvaja nasj na tržištu“, zaključuje Anamaria Burazin Eškinja.


Oznake:

druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025