Savršene nesavršenosti naziv je jedinstvene izložbe mladog hrvatskog fotografa Denisa Butorca koja je otvorena u krasnom ambijentu zagrebačke Galerije Kranjčar. Serija od deset crno-bijelih fotografija stavila je u prvi plan ljudsko tijelo, kožu, njezine nepravilnosti, ljepotu prirodnog izgleda, nevezano za dob i spol.
„Upravo su te nepravilnosti na koži kao što su pjegice, celulit, hiperpigmentacije male ili velike nesavršenosti i ono što nas sve razlikuje. I premda je moj posao vezan uz tretiranje vanjskog, mišljenja sam da je jednako važno brinuti o sebi i iznutra kako bismo postigli zdravi balans. Iz tog narativa rodila se ideja o suradnji s umjetnikom Denisom Butorcem koji je svojim fotografijama uspio prikazati kako nesavršeno može biti savršeno“ izjavila je dr. sc. Ana Ljevar, direktorica i vlasnica Humed pharme povodom obilježavanja desetljeća uspješnog poslovanja u Galeriji Kranjčar.
Osim što je Humed pharma vodeći distributer i zastupnik renomiranih brendova iz područja
estetske medicine i dermokozmetike u Hrvatskoj i Sloveniji, kao što su IBSA derma, Dermapen, Profhilo, Aliaxin, Skin Tech Pharma Group, Cantabria Labs, TSK, Gamarde, Physiodermie, Dr Sabrina, skinbetter science™, Alqvimia svojom prisutnošću na tržištu je i sinonim za inovativni pristup i kvalitetu, kako proizvoda, tako i cjelokupne podrške.
Izložbu Savršene nesavršenosti tako su u vremenu od pet sati imali prilike ekskluzivno razgledati ugledni predstavnici zdravstvene zajednice, medija te partneri i klijenti Humed pharme, čija je vlasnica i direktorica dr.sc Ana Ljevar kroz sve ove godine radi svog predanog rada i strasti opravdano postala jedna od najistaknutijih stručnjakinja u polju medicinske estetike i kozmetologije koja je znatno doprinijela približavanju estetske medicine široj javnosti.
„Nakon višegodišnjeg obrazovanja, pa onda i rada u jednoj farmaceutskoj kompaniji, rodila se ideja da pokrenem vlastitu firmu. Poduzetnički duh bio je sveprisutan, a inat, ambicija i podrška obitelji su ti koji su me pogurnuli da se odvažim i pokrenem vlastiti posao. Kroz godine sam se kao i svaki poduzetnik borila s iskusnijim igračima, ali sam smatrala da je to sve vrijedno iskustvo koje ću preokrenuti u svoju korist, i jesam“ dodala je dr. sc. Ana Ljevar te istaknula kako je željela stvoriti pozitivnu priču i okruženje te tržištu ponuditi kvalitetne proizvode za zdravlje i ljepotu. Uz to, naglasila je kako je generalni cilj Humed pharme kontinuirano unaprjeđivati zdravlje i zadovoljstvo korisnika, kako ono unutarnje tako i vanjsko, estetsko, gdje je pritom ključno da svaki brend s kojim surađuje ima službenu potvrdu kvalitete i sigurnosti.
U skladu sa svojom osobnošću u sklopu koje dr.sc. Ana Ljevar uvijek želi ponuditi i dati više, zavrtjela je i priču oko proslave desete godišnjice postojanja tvrtke Humed pharma. Naime, galerijski prostor Kranjčara, osim slavlja s klijentima, partnerima i predstavnicima medija odlučila je prikladno oplemeniti umjetničkim sadržajem izložbom Savršene nesavršenosti 31-godišnjeg fotografa Denisa Butorca rodom iz Slavonije, ali s adresom u Zagrebu, koja je nastala isključivo za ovu važnu prigodu Humed pharme. Ovu privremenu artističku ekstenziju Humed pharmi dr. sc. Ana Ljevar opisuje i kao svojevrsno propitkivanje društva u interpretaciji savršenih nesavršenosti ljudskog tijela s kojima se svi svakodnevno susrećemo, ali rijetko zamjećujemo.
Ono što ju je dodatno potaknulo na suradnju s Denisom Butorcem je njegov dosljedan stil,
umjetnička vizija i promišljen proces koji su odraz prepoznatljivog umjetničkog potpisa. „Izrazito mi je drago što sam dio ovog projekta. Izložbom Savršene nesavršenosti naglasak sam htio staviti prije svega na prirodnost kože. Kako i sam naziv govori, ideja je bila prikazati sva ona stanja ili promjene na koži koje inače nastojimo sakriti, poput pjegica, podočnjaka, celulita, ožiljaka itd. Fotografije slave upravo te nesavršenosti koje su ujedno i lijepe, a često na to zaboravimo. Vizualnu inspiraciju pronalazio sam u klasičnim crno bijelim fotografijama iz 90-ih, a glavni cilj je bio postići deset fotografija koje su suptilne, atmosferične i spontane“ izjavio je nagrađivani fotograf Denis Butorac te za kraj dodao kako će se kolege sigurno s njim složiti da su rijetkost ovakve prilike gdje je umjetnik pozvan osmisliti cijeli novi rad i izložbu, a da pritom ima slobodu, povjerenje i podršku, kakvu je on sam uživao od strane dr. sc. Ane Ljevar i Humed pharme. Izložba Savršene nesavršenosti mogla se isključivo pogledati u sklopu proslave deset godina uspješnog poslovanja Humed pharme u trajanju od pet sati, a cijelu izložbu možete pogledati i vi u nastavku.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.