HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Darivanje krvi održano je u prostorijama Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu na adresi Petrova 3. Prvi dan akcije, poznati glazbenih i producent Tomo in der Mühlen, influencerice Lara Vukušić i Katarina Smolčić i organizatori LMF Festivala, pridružili su se mnogobrojnim mladima koji su odlučili darovati svoju krv. Atmosfera je bila iznimno pozitivna, a prvi dan je prošao uspješno.

Akcija je privukla posebnu pažnju u razdoblju produženog vikenda, kada često dolazi do manjka darivatelja. Ova inicijativa pružila je priliku za poboljšanje stanja zaliha krvi i spasiti će mnoge živote. Darivanje krvi je izuzetno važno jer je krv nezamjenjiv resurs u medicini, a potrebe za transfuzijom često premašuju dostupne zalihe.

Jedna od posebnih prednosti ove akcije je što su svi darivatelji krvi dobili besplatan ulaz na LMF Festival. Svaki darivatelj krvi imao je priliku odabrati jedan dan festivala za koji želi besplatan ulaz, prilikom same donacije krvi. Ovo je prva godina takve inicijative LMF Festivala u suradnji s Hrvatskim zavodom za transfuziju krvi, a planira se nastavak ovakvih akcija i sljedećih godina. Spajanje ljubavi prema glazbi s humanitarnim ciljevima pruža jedinstvenu priliku da se čini dobro djelo i istovremeno uživa u jednom od najpopularnijih festivala.

LMF Festival već godinama ističe se kao vrhunski glazbeni događaj koji okuplja renomirane izvođače iz svijeta elektroničke glazbe. Ovogodišnje izdanje donosi nezaboravne nastupe, vrhunsku produkciju i uzbudljivu atmosferu. Posjetitelji imaju priliku uživati u nastupima međunarodnih i domaćih zvijezda te istražiti razne atrakcije koje se ove godine po prvi put nalaze u zoni festivala.

Darivanje krvi u suradnji s LMF Festivalom pružilo je jedinstvenu priliku da se spoji ljubav prema glazbi s humanitarnim ciljevima. Svaki darivatelj krvi koji se odazvao ovoj akciji neće samo uživati u glazbi i zabavi sljedećeg vikenda, već je i dao svoj doprinos spašavanju života i pomogao poboljšanju stanja zaliha krvi u Hrvatskoj.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025