HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Marijana Batinić, Petar Grašo, Lana Jurčević, Nika Turković, Andrea Andrassy, Anita Dujić, Tatjana Jurić, Saša Lozar, Marko Vuletić, Dora Martinović, Paula Sikirić, Rita Rumora, Jelena Glišić, Mirna Maras Batinić, Mirjana Mikulec, Ana Bacinger, Lejla Filipović, Borna Kotromanić, Tea Radić i mnoge druge poznate osobe iz javnog i Instagram života sudjeluju u ovogodišnjem, već tradicionalnom, buvljaku pod nazivom Humanitarni ormar koji će se ovog vikenda, u sklopu šestog izdanja sajma interijera InDizajn, održati u Areni Zagreb.

Poznati pjevači i pjevačice, TV lica, influenceri i poduzetnici donirali su svoju odjeću i druge osobne stvari koje će posjetitelji sajma moći kupiti i na taj način dati svoj doprinos radu udruge Mali zmaj. Na prodaju će biti haljine, jakne, suknje, kozmetika i drugi predmeti koji će sigurno razveseliti novog vlasnika ili vlasnicu. Naime, nakon nekoliko godina suradnje s udrugom Nismo same, organizatori sajma RTL Hrvatska i Studio Mirjana Mikulec interijeri ove godine su udružili snage s društvom za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece Mali zmaj. U udruzi kažu kako jedva čekaju sajam.

Humanitarna akcija okupila je brojna poznata lica u zagrebačkoj Areni

Drago nam je što je InDizajn tim ove godine odabrao našu udrugu za suradnju i veselimo se sajmu i svemu što nas tamo

eka. Hvala i svim sudionicima koji su donirali njima drage odjevne i druge predmete te se na taj način uključili u ovaj zajednički projekt. Pripremamo i brojna izenenađenja na našem štandu i zato pozivamo ljude da dođu, potraže nas i da pogledaju što smo im sve pripremili. Zajedno možemo puno, a djeca, naši štićenici to itekako znaju cijeniti. Oni su nam svima najzahvalniji“, rekla je voditeljica i osnivačica udruge Martina Leopold.

Društvo Mali zmaj započelo je kao projekt nekolicine prijatelja u prosincu 2009. godine i to isključivo iz želje da uvesele što veći broj djece i da pomognu potrebitima. No vrlo brzo je njihovo djelovanje počelo obuhvaćati i sve širi krug ljudi, a nakon nekoliko uspješnih neslužbenih i neformalnih akcija odlučili su osnovati udrugu. Danas je iza njih puno uspješnih inicijativa koje su izazvale osmjehe na dječjim licima, a upravo su ti osmjesi njihova snaga i gorivo.

I nama u organizaciji sajma je jako drago što se Mali zmaj odazvao našem pozivu za suradnju. Već dugi niz godina pratimo njihove aktivnosti i sve što rade, a kako su djeca najranjivija skupina našeg društva, na njih smo posebno osjetljivi. Stoga se nadamo da će i ovogodišnji humanitarni šoping privući brojne posjetitelje sajma koji će si htjeti prisuštiti neki odjevni komad poznate osobe koju simpatiziraju ili će jednostavno htjeti na bilo koji drugi način podržati rad udruge. Pored svih izlaga

a i brojnih aktivnosti koje pripremamo, svake godine na sajmu želimo dati svoj doprinos i zajednici u kojoj živimo i radimo i vjerujemo da upravo to činimo kroz ovakve aktivnosti“, komentirala je osnivačica sajma InDizajn Mirjana Mikulec čiji će se omiljeni predmeti također naći u prodaji ovog vikenda u Areni Zagreb.

PROČITAJTE: Mirjana Mikulec: Jesen nam donosi uzbudljive trendove za uređenje doma

No osim Humanitarnog ormara, posjetitelje ovogodišnjeg, šestog po redu, sajma InDizajn dočekat će više od 80 izlagača iz različitih industrija, prodajna dizajnerska ulica s predmetima domaćih kreativaca i produkt dizajnera pod nazivom Bazar, zanimljiva predavanja poznatih arhitekata, paneli s aktualnim temama iz svijeta dizajna interijera i arhitekture, izložba mladih umjetnika, kreativne radionice, Dječji kutak i drugi zanimljivi sadržaji.

Više informacija o programu i izlagačima dostupno je na službenim stranicama sajma.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025