Aktivni ili mirni odmor, stvar je izbora ili ukusa. Jednako tako neki od nas će na plažu naoružani lutftićima, knjigama, ležaljkama, svim vrstama krema sa zaštitnim faktorom, bocama osvježavajućih napitaka, a nekima je dovoljan ručnik preko ramena i spremni su.
IZIPIZI
Ono bez čega ipak nitko neće na plažu sunčane su naočale, neizostavni dio svakog opuštenog ljetnog dana, jer složit ćete se – nije nimalo ugodno provesti ljetni dan žmirkajući pod jarkim suncem. Neki se ljetu vesele najviše zbog večernjih izlazaka i ludih noćnih provoda. “It’s never too dark to look cool”, pa sunčane naočale ne moramo spremiti u etui ni nakon zalaska sunca. Mnogi će provesti ljeto u hladu, nadoknađujući čitanje sve one literature koju su uslijed užurbanog tempa tijekom godine propustili, a ljubitelji aktivnog odmora uživat će u sportskim aktivnostima. Kako god provodili ljeto, možemo se pouzdati u IZIPIZI, koji za svakog od nas ima spremno rješenje.
IZIPIZI
U bogatoj ponudi svatko može pronaći nešto za sebe; naočale za čitanje, sportske naočale, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu. IZIPIZI uvijek iznova osmišljava i osuvremenjuje modele svojih naočala, donoseći nove kolekcije za sve generacije i svaku priliku. Tako se uz „permanent“ boje koje se uvijek nalaze u asortimanu, redovno pojavljuju i limitirane i sezonske kolekcije, koje često vrlo brzo nestanu s polica.
IZIPIZI
Iza ovog brenda koji već dulje od desetljeća dokazuje kako vrhunski dizajn i kvaliteta ne znači nužno i visoku cijenu, stoji tim ekološki osviještenih kreativaca. Predani smanjenju utjecaja svoje organizacije na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala i jačanju društvenog djelovanja, zadržavaju pristupačnost koja IZIPIZI čini jedinstvenim brendom na tržištu. IZIPIZI se nedavno pridružio 7000 svjetskih tvrtki koje su primile B Corp certifikat, te tako još jednom dokazao svoju izvrsnost u području društvene i ekološke angažiranosti.
IZIPIZI
Certifikacija B Corp-a je međunarodna oznaka za postavljanje standarda izvrsnosti tvrtke sa snažnim društvenim i ekološkim oznakama.
IZIPIZI
Ova globalna oznaka definira standard izvrsnosti za društveno i ekološko angažirana poduzeća. Njegov proces procjene temelji se na 5 stavki:
Upravljanje
Zaposlenici
Okoliš
Kupci
Zajednica
IZIPIZI
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
IZIPIZI
DARIVANJE:
HELLO! Croatia x IZIPIZI
Osvojite komplet od čak 5 najnovijih IZIPIZI sunčanih naočala!
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba koje želite upoznati s ovim novim revolucionarnim proizvodom I POZOVITE IH DA LAJKAJU FB I IG HELLO!
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Zapamtite da najviše cijenimo i nagrađujemo redovnu aktivnost na našoj Facebook i Instagram stranici, a ne samo kad je darivanje u tijeku. Također, komentari u vidu samo emotikona se ne računaju već isključivo smisleni komentari napisani nakon pročitanog teksta.
Zabranjeno je tagiranje dobitnika ili dobitnice u komentarima da im se čestita i obavijesti o tome da su osvojili nagradu. To nam ukazuje samo na to da se radi o profesionalnim igračima te ćemo poništiti darivanje.
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 45 radnih dana.
DOBITNICA 24.07.
Iva Gavric
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 30 radnih dana.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.
Brady Corbet, redatelj filma Brutalist, otkrio je da unatoč velikom uspjehu filma i 10 nominacija za Oscara, živi na rubu siromaštva i nije zaradio ništa od svojih posljednjih filmova.