Aktivni ili mirni odmor, stvar je izbora ili ukusa. Jednako tako neki od nas će na plažu naoružani lutftićima, knjigama, ležaljkama, svim vrstama krema sa zaštitnim faktorom, bocama osvježavajućih napitaka, a nekima je dovoljan ručnik preko ramena i spremni su.
IZIPIZI
Ono bez čega ipak nitko neće na plažu sunčane su naočale, neizostavni dio svakog opuštenog ljetnog dana, jer složit ćete se – nije nimalo ugodno provesti ljetni dan žmirkajući pod jarkim suncem. Neki se ljetu vesele najviše zbog večernjih izlazaka i ludih noćnih provoda. “It’s never too dark to look cool”, pa sunčane naočale ne moramo spremiti u etui ni nakon zalaska sunca. Mnogi će provesti ljeto u hladu, nadoknađujući čitanje sve one literature koju su uslijed užurbanog tempa tijekom godine propustili, a ljubitelji aktivnog odmora uživat će u sportskim aktivnostima. Kako god provodili ljeto, možemo se pouzdati u IZIPIZI, koji za svakog od nas ima spremno rješenje.
IZIPIZI
U bogatoj ponudi svatko može pronaći nešto za sebe; naočale za čitanje, sportske naočale, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu. IZIPIZI uvijek iznova osmišljava i osuvremenjuje modele svojih naočala, donoseći nove kolekcije za sve generacije i svaku priliku. Tako se uz „permanent“ boje koje se uvijek nalaze u asortimanu, redovno pojavljuju i limitirane i sezonske kolekcije, koje često vrlo brzo nestanu s polica.
IZIPIZI
Iza ovog brenda koji već dulje od desetljeća dokazuje kako vrhunski dizajn i kvaliteta ne znači nužno i visoku cijenu, stoji tim ekološki osviještenih kreativaca. Predani smanjenju utjecaja svoje organizacije na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala i jačanju društvenog djelovanja, zadržavaju pristupačnost koja IZIPIZI čini jedinstvenim brendom na tržištu. IZIPIZI se nedavno pridružio 7000 svjetskih tvrtki koje su primile B Corp certifikat, te tako još jednom dokazao svoju izvrsnost u području društvene i ekološke angažiranosti.
IZIPIZI
Certifikacija B Corp-a je međunarodna oznaka za postavljanje standarda izvrsnosti tvrtke sa snažnim društvenim i ekološkim oznakama.
IZIPIZI
Ova globalna oznaka definira standard izvrsnosti za društveno i ekološko angažirana poduzeća. Njegov proces procjene temelji se na 5 stavki:
Upravljanje
Zaposlenici
Okoliš
Kupci
Zajednica
IZIPIZI
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
IZIPIZI
DARIVANJE:
HELLO! Croatia x IZIPIZI
Osvojite komplet od čak 5 najnovijih IZIPIZI sunčanih naočala!
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba koje želite upoznati s ovim novim revolucionarnim proizvodom I POZOVITE IH DA LAJKAJU FB I IG HELLO!
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Zapamtite da najviše cijenimo i nagrađujemo redovnu aktivnost na našoj Facebook i Instagram stranici, a ne samo kad je darivanje u tijeku. Također, komentari u vidu samo emotikona se ne računaju već isključivo smisleni komentari napisani nakon pročitanog teksta.
Zabranjeno je tagiranje dobitnika ili dobitnice u komentarima da im se čestita i obavijesti o tome da su osvojili nagradu. To nam ukazuje samo na to da se radi o profesionalnim igračima te ćemo poništiti darivanje.
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 45 radnih dana.
DOBITNICA 24.07.
Iva Gavric
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 30 radnih dana.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.