Godine 2019. Lancôme je posvetio ženstveni miris novoj generaciji žena koje su poimanje osnaživanja okrenule naglavačke. Ambiciozne, no velikodušne, snažne, no uključive, promijenile su predodžbu o samoostvarenju vlastitim primjerom i osnažile ostale žene u nastojanju da ostvare svoje snove na svoj način. Tijekom godina ova je rastuća zajednica bila nepresušan izvor nadahnuća za Idôle, poprimajući obrise mirisa budućnosti.
U 2023. poriv za stvaranjem novog svijeta snažniji je nego prije. Vrijeme je da se priključite ovoj priči. Novim mirisom Idôle Now Lancôme se zalaže za izradu mirisa posvećenih cilju, pri čemu posve utjelovljuje vrijednosti zajednice Idôle. Nadahnut boljom budućnošću, Idôle Now svojim mirisom i kampanjom izražava težnju za pridruživanjem nezaustavljivom pokretu skupine žena koje oslobađaju svoju zajedničku snagu.
Obraćajući se svim ženama iz zajednica diljem svijeta, Lancôme predstavlja kampanju koja ambasadoricu Idôlea Zendayu prikazuje u sasvim novom svjetlu kao neukroćeniju, odvažniju i snažniju nego prije. Ostvarujući svoj puni potencijal, snažna muza brenda Lancôme savršeno utjelovljuje suvremeni duh Idôlea svojim postignućima, snagom i spremnošću da pokori svijet.
Nadahnut svjetlom tek osvanula dana, Idôle Now dostupan je u novoj bočici živahne estetike koja se odlikuje toplim bojama vatrenog praskozorja. Sa svakim novim danom budi se i nova mogućnost.
U skladu s nijansama bočice na vanjskom je pakiranju otisnut novi uzorak s mantrom koja potiče na borbu za vlastite ideale. Bočica Idôlea nikad nije više podsjećala na moćni totem. Kad je riječ o mirisu Idôle Now, ona osvjetljava nadu u bolju budućnost koja počinje sada, a kroji je ama baš svaka žena.
Još od prvog mirisa 2019. Idôle je ženama omogućio zajedničku i kreativnu pustolovinu. Svaki miris iz linije nastao je udruživanjem talenata triju žena. Triju parfumerki s triju kontinenata. Triju senzibiliteta i karaktera, pri čemu je svaka dala svoj jedinstveni pečat stvaranju jedinstvenog mirisa: Shyamala Maisondieu, koja dvostruko baštini kulturu Indije i Malezije; Adriana Medina, Amerikanka rodom iz Kolumbije i Nadège le Garlantezec, prava Parižanka.
Nadopunjujući se unatoč svojim različitostima, ove su tri kreatorice lansiranjem mirisa Idôle iznjedrile prvi potpuno cvjetni parfem chypre. Pretvaranjem različitosti u prednost ostvarile su svoju viziju i izradile parfem koji okuplja žene diljem svijeta. Zajedno.
DARIVANJE!
HELLO! Croatia x Lancôme Idole Now EDP i Lash Idole maskara su tvoji!
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta podijelite s nama zašto ste baš vi Idôle i tagirajte 5 osoba koje su za vas Idôle,
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Zapamtite da najviše cijenimo i nagrađujemo redovnu aktivnost na našoj Facebook i Instagram stranici, a ne samo kad je darivanje u tijeku. Također, komentari u vidu samo emotikona se ne računaju već isključivo smisleni komentari napisani nakon pročitanog teksta.
Zabranjeno je tagiranje dobitnika ili dobitnice u komentarima da im se čestita i obavijesti o tome da su osvojili nagradu. To nam ukazuje samo na to da se radi o profesionalnim igračima te ćemo poništiti darivanje.
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 45 radnih dana.
DOBITNICA 09.10.
Andrea Francetić
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 45 radnih dana.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Postoje glazbenici koji pišu pjesme, i postoje oni koji proživljavaju priče pa ih pretoče u note. James Night pripada ovoj drugoj, rijetkoj vrsti – onoj koja ne stvara glazbu radi glazbe, nego kao nužan izraz unutarnjih dilema, čežnji, padova i eksplozija. Njegov novi singl “Možda” upravo je to: dnevnik unutarnje oluje i umjetnički manifest koji lebdi negdje između mita i stvarnosti.