Granice ne postoje: Sezona u kojoj je stil vaša putovnica
Što ako vam kažemo da za ovo putovanje ne trebate avionsku kartu ni pasoš, već samo – svoj osobni stil? Nova kampanja Fashion&Friends za jesen/zimu 2025. pod nazivom Check-In Identity vodi nas na modno uzbudljivo putovanje kroz identitete, energije i estetike koje brišu sve granice. U fokusu je ideja da moda nije samo ono što nosimo, nego univerzalni jezik kojim otkrivamo tko smo i kamo idemo.
Smještena ispred hangara i aviona na beogradskom aerodromu Nikola Tesla, ova vizualna priča pretvara pistu u scenu za modnu transformaciju. Avion ovdje nije simbol bijega, već metafora novog početka, slobode i stila koji nas vodi dalje od uobičajenih ruta.
U samom srcu kampanje susreću se različite modne energije koje obilježavaju sezonu: od moćne ženstvenosti Power Femme stava kroz Liu Jo, Guess i Patriziu Pepe, preko buntovnog Soft Grungea u Diesel, Scotch & Soda i Desigual verziji, pa sve do futurističkog Techcore izraza kojeg nose Hugo, Calvin Klein i Armani Exchange. Tu je i tamna romantičnost Romantic Goth estetike, koja se otvara kroz Guess, Replay i Karl Lagerfeld kolekcije.
Za one koji traže funkcionalnost i duh prirode, Gorp Core (Superdry, Timberland, Replay) pokazuje da udobnost i estetika idu ruku pod ruku. Modern Formal (Boss, Tommy Hilfiger) ponovno piše pravila poslovnog koda, dok Luxe Sport (Premiata, Guess, New Balance) otkriva kako luksuz i ulica mogu hodati istim koracima. Na kraju, Normcore (Levi’s, Calvin Klein, Replay) vraća nas jednostavnosti i minimalizmu – bez napora, ali s maksimalnim stilom.
Kampanja Check-In Identity podsjeća da osobni stil nije tek kombinacija odjeće, već putovnica za autentičnost. Ona slavi razlike, kontraste i ravnotežu, ističući da je moda prostor slobode u kojem svatko piše vlastitu priču. A najbolja vijest? Za ovo modno putovanje ne trebate čekirati prtljagu – dovoljan je vaš identitet.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.