Žene koje mijenjaju svijet: najhrabrije novinarke regije i Mariane van Zeller stižu u Rovinj
U vremenu u kojem algoritmi odlučuju što ćemo pročitati, a dezinformacije se šire brže od svjetlosti, pitanje povjerenja u istinu nikada nije bilo važnije. Upravo zato Weekend.18, najveći festival medija, komunikacija i tehnologije u regiji, donosi jedno od najvažnijih poglavlja – razgovor o ženama koje oblikuju vijesti i mijenjaju lice suvremenog novinarstva.
Na pozornici u Rovinju od 18. do 21. rujna čut ćemo glasove koji riskiraju sigurnost, ruše barijere i brane istinu. Dolazi portugalska istraživačka novinarka Mariana van Zeller, zvijezda National Geographica i dobitnica Emmyja, koja je svojom serijom Trafficked otvorila vrata najmračnijih svjetskih podzemlja – od krijumčara oružja do kartela i ilegalnih tržišta. Njezin pogled iz prve ruke i nevjerojatna sposobnost da pridobije povjerenje onih na rubu zakona čine je jednim od najhrabrijih glasova današnjice.
No hrabrost nije rezervirana samo za globalne pozornice. U Rovinju ćemo upoznati i novinarke regije koje svakodnevno riskiraju da bi nam donijele činjenice. Mirsada Begović s Al Jazeere English, s više od 30 godina iskustva, izvještavala je s najopasnijih lokacija na svijetu – od Irana do Libije. Ksenija Pavkov iz N1 nagrađena je EU nagradom za istraživačko novinarstvo zbog dokumentarca o krijumčarskim bandama, dok njezini izvještaji s prosvjeda pokazuju što znači biti na mjestu gdje istina nastaje.
Uz njih, na festival stižu i žene koje su preuzele news u regiji – Mojmira Pastorčić (RTL Direkt), Jelena Obućina (Nova TV) i Ana Marija Vuković (Nova TV), koje su svojim emisijama i prijenosima redefinirale televizijsko novinarstvo. Njihov rad dokazuje da profesionalizam nema spol, a hrabrost ima bezbroj lica.
Weekend.18 bit će prostor u kojem se postavljaju pitanja koja rijetko čujemo javno: Kako nastaju priče koje mijenjaju svijet? Koja je cijena istine? I zašto su upravo žene danas njezini najglasniji zaštitnici?
Ako želite doživjeti razgovore koji oblikuju budućnost medija, upoznati reporterke koje se ne boje istine i čuti priče koje se rijetko ispričaju – Rovinj je mjesto na kojem trebate biti. Jer istina ne poznaje kompromis, a glasovi ovih žena mijenjaju sve.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.