Gastro suradnja koja će oduševiti sve ljubitelje dobre kuhinje
Nutritivno bogata, ukusna i cjenovno pristupačno jela oduvijek su nit vodilja poznatog street food restorana, čime se u kreiranju jelovnika vodio i popularan chef.
Jedno od najpoznatijih odredišta na zagrebačkoj gastro sceni, street food restoran Good Food, nerijetko svoje goste iznenadi suradnjama s poznatim chefovima. Tako se odnedavno na jelovniku Good Fooda nalaze kulinarske kreacije s potpisom Tomislava Gretića, jednog od najpoznatijih hrvatskih chefova. Iako je kao dječak sanjao o kiparstvu, život ga je odveo u jednom sasvim drugom smjeru, onom kulinarskom, što pozdravljaju svi oni koji su imali priliku okusiti svu raskoš Gretićevih jela. Svoje kulinarsko umijeće „pekao“ je po mnogim restoranima, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu, a gledali smo ga i u televizijskim kulinarskim emisijama.
Upravo zato, Good Food odlučio je Tomislava Gretića pozvati u svoju kuhinju, davši mu apsolutnu „umjetničku“ slobodu. Ipak, Tomislav je odlučio svoje ideje uskladiti s filozofijom koju Good Food njeguje od svojih početaka. Nutritivno izbalansirana, ukusna i cjenovno pristupačna jela razlozi su zbog kojih se ljubitelji dobre hrane uvijek vraćaju Good Food-u i baš time se i Tomislav Gretić vodio u osmišljavanju jela. Sedam dana trajalo je osmišljavanje recepata, a uigrani Good Food tim repetitivno je rekreirao Gretićeve ideje, kako bi i sama realizacija bila savršena. Od početnih deset jela, njih pet pronašlo se na konačnom jelovniku: dvije salate, dvije tortilje i jedan bowl. Idealna opcija za lagani ručak bit će salate bogate povrćem i proteinima. Great Gretti salad sačinjava mix salate romane, kristalke i špinata, a na ovoj zelenoj podlozi smjestili su se sočni pileći file, paprika, patlidžan, ljubičasti luk i korijander, uz dodatak kremastog humusa i umaka po izboru. Puno obećava i salata zanimljivog naziva, Top Gun-Top Wings salad. Podlogu čine salata romana, kristalka, špinat i achar salata, a neodoljiv okus čini kombinacija otkoštenih krilaca, cherry rajčica, paprika, ljubičasti luk i umak po izboru. Sasvim novi twist donose tortilje, mnogima omiljeni comfort food. Chilly Con Carne tortilla punjena je mljevenom junetinom, rižom, ovčjim sirom, vrhnjem i mladim lukom, uz umak. Spoj različitih kuhinja predstavlja Moroccan tortilla, čije punjenje sastavljeno od piletine, zelene salate, rotkvica, tahini umaka i jogurta zove da ju što prije isprobate. Dašak Indije donosi Slumdog Milli Bowl, s rižom kao podlogom te piletinom, lukom, limunom, curry umakom i jogurtom kao dodacima.
Zajednički nazivnik svih ovih jela je EAST, odnosno kombinacija riječi EAT i FAST. Good Food uspio je promijeniti percepciju brze hrane i predstavio svoj koncept kojim želi poručiti kako hrana može biti pripremljena brzo, ali da istovremeno i nutritivno bogata i izbalansirana. Good Food poduzima sve mjere kako bi u budućnosti bio u potpuno zdravoj i zelenoj sferi, što Tomislav Gretić pozdravlja i navodi kao budućnost gastronomije.
Cijela ponuda dostupna je na svim zagrebačkim Good Food lokacijama, kao i na Woltu, a uskoro se očekuje i na splitskoj Good Food adresi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.