Garmin u Areni: Pametni satovi koji prate vaš životni ritam i stil
Ekskluzivno predstavljanje modela Fēnix 7 i 8 te Venu 4 i X1 pokazalo kako tehnologija može postati vaš saveznik u zdravlju, kondiciji i svakodnevnom balansu.
U Links poslovnici u Arena Park centru održano je ekskluzivno predstavljanje najnovijih Garmin pametnih satova: Fēnix 7, Fēnix 8,Venu 4 i Venu X1. Event, organiziran u suradnji Garmina i Linksa, okupio je ljubitelje tehnologije i zdravog života s ciljem da im približi uređaje koji omogućuju brigu o zdravlju i savršenoj formi tijekom cijele godine.
„Garmin satovi dizajnirani su tako da pružaju relevantne i korisne podatke u svakom trenutku dana -tijekom spavanja, raznih aktivnosti, oporavka ili odmora. Naš cilj je korisnicima ponuditi tehnologiju koja im pomaže razumjeti njihovo tijelo kako bi donosili bolje odluke za svoje dugoročno zdravlje i dobrobit”, istaknuo je Neven Čolić, direktor tvrtke Garmin Hrvatska.
Garmin uređaji ne prate samo vrijeme, već i vaš životni ritam
Već dugi niz godina kao pionir na tržištu Garmin donosi tehnologiju koja je saveznik u održavanju forme, praćenju zdravlja i isticanju osobnog stila. Garmin satovi nisu samo gadgeti, oni su lifestyle partneri koji motiviraju na kretanje, balans i dobrobit kroz cijelu godinu.
Posjetitelji su imali priliku istražiti Garmin pametne satove te testirati njihove funkcije uz vodstvo stručnjaka.
“U Linksu vjerujemo da briga o zdravlju traje cijele godine. Suradnja s Garminom omogućuje nam da korisnicima ponudimo tehnologiju koja potiče kretanje, podržava zdrave navike i poboljšava kvalitetu života. Ovo je za nas važan korak u širenju ponude koja donosi stvarnu vrijednost.”, izjavio je tim povodom Valentino Nanić, voditelj maloprodajnog kanala.
Garmin spaja najbolje značajke i tehnologiju u multisport GPS pametnom satufēnix 7 vrhunskog dizajna i performansi koji se može nositi tijekom cijelog dana. Za one koji traže još više tu je fēnix 8, sat namijenjen profesionalcima i svima koji vole samo najbolje. Izrađen je od izdržljivih materijala, prilagođen najzahtjevnijim uvjetima i opremljen naprednim funkcijama treninga snage, navigacije i praćenja zdravlja, a dostupan je u verziji sa svijetlim AMOLED zaslonom ili zaslonom sa solarnim punjenjem.
Venu 4 serija satova idealan je izbor za rekreativce koji žele pouzdan pametni sat s naprednim funkcijama praćenja zdravlja, svakodnevnih navika i kondicije, a koji im pomaže da bolje razumiju svoje tijelo i donose zdravije odluke.
Model Venu X1 ima najveći zaslon u Garminovoj ponudi i najtanje kućište te odgovara muškoj publici koja preferira elegantniji dizajn uz sve prednosti pametnog sata.
Kroz isprobavanje uređaja, razgovor sa stručnjacima i iskustvo iz prve ruke, posjetitelji su otkrili kako Garmin pametni satovi mogu postati pouzdan saveznik u stvaranju svakodnevnih navika koje postaju temelj trajnog balansa.
Posjetitelji su na dan događanja također mogli iskoristiti i popusti do 40 % na odabrane Garmin modele, kao i ostvariti ekskluzivne dodatne bodove za kupnju u poslovnici.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.