HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održana je druga po redu Game Changer konferencija s više od 100 govornika. Svojim jedinstvenim konceptom Game Changer pokazao je goleme mogućnosti povezivanja gaming industrije i WEB3, s poljima e-trgovine, kibernetičke sigurnosti, umjetne inteligencije i marketinga. Više od 1.100 posjetitelja imalo je priliku izravno od nositelja digitalne transformacije dobiti najnovije informacije o trendovima, ali i inspiraciju za oblikovanje i usmjeravanje vlastite karijere i poslovanja. Uvod u konferenciju je obilježila networking večera koju je organizirao superklaster Odlučan 3 u suradnji s USAID, gdje su blockchain eksperti iz regije imali priliku predstaviti svoj rad.  Posjetitelji su se mogli povezati u velikoj Investor lounge zoni, testirati proizvode partner u Expo zoni i uživati u cjelodnevnoj ugodnoj atmosferi DJ  seta, sve to zaokruženo s Change the beat party zabavom.

Ovogodišnje izdanje Game Changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, no i činjenica da je broj panelistica povećan sa 17 % na čak 34%. Iako je u svijetu u ovoj industriji zaposleno 27 % ženske populacije, trendovi rasta i popularizacije zanimanja u ovoj domicilno muškoj industriji odrazili su se i na sudionice konferencije. Uz: Davora Bruketu, Sandra Mura, Roberta Barcellana, Gordana Giričeka, Mislava Combaja, Vlahu Hrdala, Jovana Tišmu, Dražena Lučića, Tina Šarića, Vedrana Vukmana, Stipu Plejića, Aleksandra Gavrilovića te mnogih drugih, pozicije govornika na konferenciji zato su zauzele i brojne uspješne žene, koje karijere grade u Hrvatskoj, ali i izvan granica. Hajdi Ćenan, Ida Pandur, Ivanka Mabić Gagić, dr. Vanja Ljevar, Martina Silov, Belma Gutlić, Marijana Šarolić Robić, sestre iza dizajnerskog dvojca Boudoir, ali i cijeli niz ostalih panelista koji su podijelili svoja bogata znanja i iskustva, a kroz teme su ih vodili voditelji dvorana Sanda Mamić, Dino Oreški, Duje Stojak, Tomislav Pancirov te Nika Matičić koja je vodila dvoranu u kojoj su se predstavljali start up-ovi a pobjednu je odnio tim NATIVE TEAMS Timotheja Jukića. Stručni žiri činili su Reno Budić, Ivona Atanasov Bandić, Katarina Ćosić, Bernard Ivezić, Dario Marčac, Filip Duvnjak i Ivan Ormuž.

“Još uvijek smo puni dojmova i ponosni na sve sto smo postigli sto pokazuje i veliki odaziv posjetitelja koji su kući otišli puni pozitivne. Ponovno smo dokazali da povezivanje tehnoloških kompanija i približavanje tech tema s mainstream kompanijama iz Hrvatske i regije kao odličan recept za uspjeh. Veseli nas činjenica da su posjetitelji saznali nešto novo, korisno, primjenjivo i povezali s novom zajednicom. Jako nas veseli iduće izdanje 3.0 za koje već kreću pripreme“, izjavio je organizator Matija Vučković.

Spajamo industrije, činimo razumljivim i svakodnevno primjenjivim u poslovanju i edukaciji teme koje su počela novoga smjera i razvoja mnogih industrija. Uz snažan networking, dajemo mnoge korisne informacije kao i inspiracije za nove projekte i snažan razvoj i napredak.“, istaknula je jedna od partnera projekta Iva Leko.

Kao poseban doživljaj uz Expo zonu i kompletan sadržaj, tu je bila i experience zona novog HR wellbeing projekta GROWE! premijerno predstavljen na ovogodišnjoj konferenciji koju je osmislila Izabela Vrtar u sklopu platforme Game Changer.

Bogati tematski sadržaj Expo zone pružili su i Hanza media, Samsung, Coca-Cola, Addiko bank, Europska komisija, Crowe, Nestle, De’Longhi, Philips, Podravka, RIT, Schneider electrics, Herbalife, LAQO, Revuto, ApisIT, PPD Global, Hrvatska lutrija HGSpot, Papar i Miva.

game changer


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025