GAME CHANGER KONFERENCIJA POSTAVILA ZAGREB KAO SREDIŠTE TEHNOLOŠKE TRANSFORMACIJE
Game Changer, projekt koji će Hrvatsku i Zagreb staviti na europsku kartu digitalnih destinacija, još jednom je pokazao da na ovom području postoji dovoljno znanja za odgovor na pitanje - u kojem se smjeru kreće svijet u kojem živimo.
U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održana je druga po redu Game Changer konferencija s više od 100 govornika. Svojim jedinstvenim konceptom Game Changer pokazao je goleme mogućnosti povezivanja gaming industrije i WEB3, s poljima e-trgovine, kibernetičke sigurnosti, umjetne inteligencije i marketinga. Više od 1.100 posjetitelja imalo je priliku izravno od nositelja digitalne transformacije dobiti najnovije informacije o trendovima, ali i inspiraciju za oblikovanje i usmjeravanje vlastite karijere i poslovanja. Uvod u konferenciju je obilježila networking večera koju je organizirao superklaster Odlučan 3 u suradnji s USAID, gdje su blockchain eksperti iz regije imali priliku predstaviti svoj rad. Posjetitelji su se mogli povezati u velikoj Investor lounge zoni, testirati proizvode partner u Expo zoni i uživati u cjelodnevnoj ugodnoj atmosferi DJ seta, sve to zaokruženo s Change the beat party zabavom.
Ovogodišnje izdanje Game Changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, no i činjenica da je broj panelistica povećan sa 17 % na čak 34%. Iako je u svijetu u ovoj industriji zaposleno 27 % ženske populacije, trendovi rasta i popularizacije zanimanja u ovoj domicilno muškoj industriji odrazili su se i na sudionice konferencije. Uz: Davora Bruketu, Sandra Mura, Roberta Barcellana, Gordana Giričeka, Mislava Combaja, Vlahu Hrdala, Jovana Tišmu, Dražena Lučića, Tina Šarića, Vedrana Vukmana, Stipu Plejića, Aleksandra Gavrilovića te mnogih drugih, pozicije govornika na konferenciji zato su zauzele i brojne uspješne žene, koje karijere grade u Hrvatskoj, ali i izvan granica. Hajdi Ćenan, Ida Pandur, Ivanka Mabić Gagić, dr. Vanja Ljevar, Martina Silov, Belma Gutlić, Marijana Šarolić Robić, sestre iza dizajnerskog dvojca Boudoir, ali i cijeli niz ostalih panelista koji su podijelili svoja bogata znanja i iskustva, a kroz teme su ih vodili voditelji dvorana Sanda Mamić, Dino Oreški, Duje Stojak, Tomislav Pancirov te Nika Matičić koja je vodila dvoranu u kojoj su se predstavljali start up-ovi a pobjednu je odnio tim NATIVE TEAMS Timotheja Jukića. Stručni žiri činili su Reno Budić, Ivona Atanasov Bandić, Katarina Ćosić, Bernard Ivezić, Dario Marčac, Filip Duvnjak i Ivan Ormuž.
“Još uvijek smo puni dojmova i ponosni na sve sto smo postigli sto pokazuje i veliki odaziv posjetitelja koji su kući otišli puni pozitivne. Ponovno smo dokazali da povezivanje tehnoloških kompanija i približavanje tech tema s mainstream kompanijama iz Hrvatske i regije kao odličan recept za uspjeh. Veseli nas činjenica da su posjetitelji saznali nešto novo, korisno, primjenjivo i povezali s novom zajednicom. Jako nas veseli iduće izdanje 3.0 za koje već kreću pripreme“, izjavio je organizator Matija Vučković.
„Spajamo industrije, činimo razumljivim i svakodnevno primjenjivim u poslovanju i edukaciji teme koje su počela novoga smjera i razvoja mnogih industrija. Uz snažan networking, dajemo mnoge korisne informacije kao i inspiracije za nove projekte i snažan razvoj i napredak.“, istaknula je jedna od partnera projekta Iva Leko.
Kao poseban doživljaj uz Expo zonu i kompletan sadržaj, tu je bila i experience zona novog HR wellbeing projekta GROWE! premijerno predstavljen na ovogodišnjoj konferenciji koju je osmislila Izabela Vrtar u sklopu platforme Game Changer.
Bogati tematski sadržaj Expo zone pružili su i Hanza media, Samsung, Coca-Cola, Addiko bank, Europska komisija, Crowe, Nestle, De’Longhi, Philips, Podravka, RIT, Schneider electrics, Herbalife, LAQO, Revuto, ApisIT, PPD Global, Hrvatska lutrija HGSpot, Papar i Miva.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.