GAME CHANGER KONFERENCIJA POSTAVILA ZAGREB KAO SREDIŠTE TEHNOLOŠKE TRANSFORMACIJE
Game Changer, projekt koji će Hrvatsku i Zagreb staviti na europsku kartu digitalnih destinacija, još jednom je pokazao da na ovom području postoji dovoljno znanja za odgovor na pitanje - u kojem se smjeru kreće svijet u kojem živimo.
U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održana je druga po redu Game Changer konferencija s više od 100 govornika. Svojim jedinstvenim konceptom Game Changer pokazao je goleme mogućnosti povezivanja gaming industrije i WEB3, s poljima e-trgovine, kibernetičke sigurnosti, umjetne inteligencije i marketinga. Više od 1.100 posjetitelja imalo je priliku izravno od nositelja digitalne transformacije dobiti najnovije informacije o trendovima, ali i inspiraciju za oblikovanje i usmjeravanje vlastite karijere i poslovanja. Uvod u konferenciju je obilježila networking večera koju je organizirao superklaster Odlučan 3 u suradnji s USAID, gdje su blockchain eksperti iz regije imali priliku predstaviti svoj rad. Posjetitelji su se mogli povezati u velikoj Investor lounge zoni, testirati proizvode partner u Expo zoni i uživati u cjelodnevnoj ugodnoj atmosferi DJ seta, sve to zaokruženo s Change the beat party zabavom.
Ovogodišnje izdanje Game Changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, no i činjenica da je broj panelistica povećan sa 17 % na čak 34%. Iako je u svijetu u ovoj industriji zaposleno 27 % ženske populacije, trendovi rasta i popularizacije zanimanja u ovoj domicilno muškoj industriji odrazili su se i na sudionice konferencije. Uz: Davora Bruketu, Sandra Mura, Roberta Barcellana, Gordana Giričeka, Mislava Combaja, Vlahu Hrdala, Jovana Tišmu, Dražena Lučića, Tina Šarića, Vedrana Vukmana, Stipu Plejića, Aleksandra Gavrilovića te mnogih drugih, pozicije govornika na konferenciji zato su zauzele i brojne uspješne žene, koje karijere grade u Hrvatskoj, ali i izvan granica. Hajdi Ćenan, Ida Pandur, Ivanka Mabić Gagić, dr. Vanja Ljevar, Martina Silov, Belma Gutlić, Marijana Šarolić Robić, sestre iza dizajnerskog dvojca Boudoir, ali i cijeli niz ostalih panelista koji su podijelili svoja bogata znanja i iskustva, a kroz teme su ih vodili voditelji dvorana Sanda Mamić, Dino Oreški, Duje Stojak, Tomislav Pancirov te Nika Matičić koja je vodila dvoranu u kojoj su se predstavljali start up-ovi a pobjednu je odnio tim NATIVE TEAMS Timotheja Jukića. Stručni žiri činili su Reno Budić, Ivona Atanasov Bandić, Katarina Ćosić, Bernard Ivezić, Dario Marčac, Filip Duvnjak i Ivan Ormuž.
“Još uvijek smo puni dojmova i ponosni na sve sto smo postigli sto pokazuje i veliki odaziv posjetitelja koji su kući otišli puni pozitivne. Ponovno smo dokazali da povezivanje tehnoloških kompanija i približavanje tech tema s mainstream kompanijama iz Hrvatske i regije kao odličan recept za uspjeh. Veseli nas činjenica da su posjetitelji saznali nešto novo, korisno, primjenjivo i povezali s novom zajednicom. Jako nas veseli iduće izdanje 3.0 za koje već kreću pripreme“, izjavio je organizator Matija Vučković.
„Spajamo industrije, činimo razumljivim i svakodnevno primjenjivim u poslovanju i edukaciji teme koje su počela novoga smjera i razvoja mnogih industrija. Uz snažan networking, dajemo mnoge korisne informacije kao i inspiracije za nove projekte i snažan razvoj i napredak.“, istaknula je jedna od partnera projekta Iva Leko.
Kao poseban doživljaj uz Expo zonu i kompletan sadržaj, tu je bila i experience zona novog HR wellbeing projekta GROWE! premijerno predstavljen na ovogodišnjoj konferenciji koju je osmislila Izabela Vrtar u sklopu platforme Game Changer.
Bogati tematski sadržaj Expo zone pružili su i Hanza media, Samsung, Coca-Cola, Addiko bank, Europska komisija, Crowe, Nestle, De’Longhi, Philips, Podravka, RIT, Schneider electrics, Herbalife, LAQO, Revuto, ApisIT, PPD Global, Hrvatska lutrija HGSpot, Papar i Miva.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.