HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prethodno dostupna na tri razine prilagodbe, ažurirana Ambient Sound značajka1 — koja korisnicima daje mogućnost da slušaju i ostanu svjesni svoje okoline — sada dodaje dvije dodatne razine, nudeći pet razina pojačanja2 i pružajući prednost poboljšanog sluha još više korisnika.

Kako bi se procijenila učinkovitost značajke,3 kliničko ispitivanje proveo je Laboratorij za slušna pomagala i istraživanje starenja Sveučilišta u Iowi. Njihovo istraživanje je zaključilo da Galaxy Buds2 Pro značajno poboljšavaju percepciju govora kod osoba s blagim do umjerenim gubitkom sluha. Slično ispitivanje koje je proveo Samsung Medical Center također je pokazalo da bi Galaxy Buds2 Pro mogao biti učinkovit alat za pomoć osobama s blagim do umjerenim gubitkom sluha da bolje komuniciraju na tihom mjestu.

  1. Dostupnost se može razlikovati ovisno o tržištu, operateru i modelu,
  2. Pristupa se u izborniku Laboratory pod postavkama Earbuds u aplikaciji Galaxy Wearable,
  3. Klinička ispitivanja Sveučilišta Iowa i Samsung Medical Center provedena su sa značajkom ambijentalnog zvuka na maksimalnoj razini (razina 5).

Uz ovu poboljšanu značajku, korisnici Galaxy Buds2 Pro također mogu fino podesiti svoje postavke ambijentalnog zvuka za razne potrebe. Korisnici mogu podesiti glasnoću s lijeve i desne strane, kao i prilagoditi svoj raspon tonova ambijentalnog zvuka od tihog do čistog u pet različitih stupnjeva. Osim toga, ambijentalni zvuk može se prilagoditi ušima korisnika putem značajke Adapt Ambient Sound, što omogućuje još veću jasnoću u pomaganju korisnicima da bolje čuju svijet oko sebe.

“Uzbuđeni smo što smo korisnicima predstavili novu poboljšanu značajku pristupačnosti Galaxy Buds2 Pro”, rekao je Han-gil Moon, majstor i voditelj Advanced Audio Laba, MX Business u Samsung Electronics. “Samsung će nastaviti raditi kako bi pomogao svakom korisniku da doživi najbolji mogući zvuk bilo kada i bilo gdje sa svojim Galaxy Buds2 Pro.”


Oznake:

druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025