Uz poznate influencerice Hair by B proslavio 18. rođendan
Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.
Frizerski salon Hair by B, omiljeni salon poznatih influencerica jučer je proslavio punoljetnost uspješnog poslovanja. Salon koji je među prvima u Hrvatskoj počeo s ugradnjom Ice ekstenzija za kosu, koje su poznate kao španjolska tehnika ugradnje kose, a specifični su po veličini spojeva od samo 2 do 3 mm, te mogućnošću da frizeri sami kreiraju debljinu pramena, prilagođavajući je kosi klijenta.
Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.
Frizerski salon Hair by B proslavio je rođendan genijalnim tulumom
Već 18 godina najveće zadovoljstvo joj predstavljaju sretna i nasmijana lica klijentica kojima ekstenzijama vraća volumen, punoću i dužinu kose, a samim tim i samopouzdanje.
Ovom prilikom okupila je najvjernije klijente u veličanstvenom ambijentu Kazališne kavane Kavkaz, koja je cvjetnim dekoracijama dobila novo ruho, a najsimpatičniji je bio kutak za fotkanje kreiran od zlatnog shimmera i balona raznih dimenzija s jasnom porukom: “Let’s party”.
Na druženje su stigle i poznata plesačica Martina Vuletić, poznatija kao influencerica Vule, koja je nedavno lansirala i svoj brend Vule-Vous.
Vule svoju dugu, plavu i njegovanu kosu, održava u salonu Hair by B, a sklona je isprobavanju svih noviteta, pa i onih najekstremnijih dužina kose koje postiže sa Ice ekstenzijama.
Jedna od najatraktivnijih influencerica Anamaria Raič, rado nosi volumenske ekstenzije i obožava prirodni izgled.
Na druženju je bila i Marina Karatović Mišura poznatija kao mkm.marina, koja na svom instagramu često priča o oporavku i njezi kose.
Okupljeni su uživali u slasnim zalogajima iz ponude Kavkaza, a zabavljao ih je Sandro Majstrović i njegov glazbeni sastav, te mlada pjevačica Adrijana Baković.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.