
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.
Frizerski salon Hair by B, omiljeni salon poznatih influencerica jučer je proslavio punoljetnost uspješnog poslovanja. Salon koji je među prvima u Hrvatskoj počeo s ugradnjom Ice ekstenzija za kosu, koje su poznate kao španjolska tehnika ugradnje kose, a specifični su po veličini spojeva od samo 2 do 3 mm, te mogućnošću da frizeri sami kreiraju debljinu pramena, prilagođavajući je kosi klijenta.

Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.

Već 18 godina najveće zadovoljstvo joj predstavljaju sretna i nasmijana lica klijentica kojima ekstenzijama vraća volumen, punoću i dužinu kose, a samim tim i samopouzdanje.

Ovom prilikom okupila je najvjernije klijente u veličanstvenom ambijentu Kazališne kavane Kavkaz, koja je cvjetnim dekoracijama dobila novo ruho, a najsimpatičniji je bio kutak za fotkanje kreiran od zlatnog shimmera i balona raznih dimenzija s jasnom porukom: “Let’s party”.

Na druženje su stigle i poznata plesačica Martina Vuletić, poznatija kao influencerica Vule, koja je nedavno lansirala i svoj brend Vule-Vous.

Vule svoju dugu, plavu i njegovanu kosu, održava u salonu Hair by B, a sklona je isprobavanju svih noviteta, pa i onih najekstremnijih dužina kose koje postiže sa Ice ekstenzijama.

Jedna od najatraktivnijih influencerica Anamaria Raič, rado nosi volumenske ekstenzije i obožava prirodni izgled.

Na druženju je bila i Marina Karatović Mišura poznatija kao mkm.marina, koja na svom instagramu često priča o oporavku i njezi kose.

Okupljeni su uživali u slasnim zalogajima iz ponude Kavkaza, a zabavljao ih je Sandro Majstrović i njegov glazbeni sastav, te mlada pjevačica Adrijana Baković.





Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025