Frankly good predstavio svoju prvu liniju proizvoda inspiriranih Istrom
U predivnom ambijentu ateliera Saše Šekoranje predstavljena je Frankly good linija proizvoda, iza koje stoje naša poznata pjevačica Franka i njezin menadžer Siniša Bevanda kao direktor brenda.
Mnogi su se poznati, poput Mije Dimšić, Lane Klingor Mihić, Matije Vuice, Ane Begić Tahiri, Lucije Lugomer, Jelene Perić, Marka Cibocija, Sare Jo okupili kako bi podržali projekt na kojem su Franka i njezin tim radili posljednje tri godine.
„Ovo je vrlo poseban projekt za nas jer smo u njega uložili i srce i dušu. U svakom koraku procesa bio nam je bitan svaki detalj, svakom smo se proizvodu maksimalno posvetili i jedva sam čekala dan kad ću ih moći podijeliti sa svima“, rekla je Franka. Inspiraciju za proizvode pronašli su u Istri – u isto vrijeme cilj je bio ostati autentičan, povezati tradiciju i predivnu Istru koja ima toliko toga za ponuditi.
Uz Franku i Sinišu, okupljenima se obratio i vizažist Karlo Rusan, poznatiji kao Ruka Beauty. Karlo godinama surađuje s Frankom te je dio Frankly good zajednice od samih početaka. „Svih osam nijansi mat tekućih ruževa birali smo pažljivo kako bi mogli kreirati različite make up izglede. Ono što me posebno veseli kao vizažista su pigmentiranost i postojanost ruževa jer olakšavaju proces njihovog nanošenja. Postojanost ruževa testirali smo skoro dvije godine na Franki, a mislim da sve govori činjenica kako ih za vrijeme pauza na snimanjima nismo morali popravljati“, ispričao je Karlo. Osim toga, podijelio je i savjet kako postići besprijekoran izgled ruža na usnama.
„Svakako bih preporučio, a to smo uvrstili i u Frankinu beauty rutinu, da se prije bilo kakvog nanošenja ruža ili sjajila na usne, koristi Milky Smoother koji je odlična podloga za ostale proizvode, a usne čini posebno mekima“, otkrio je poznati vizažist.
Iako je teško izdvojiti samo jedan proizvod, jedan od traženijih je mat Poppy Field ruž za usne, koji je obogaćen hidratantnim prirodnim uljima maslinovog lista i grožđanih sjemenki tako da traje cijeli dan bez osjećaja zatezanja i suhoće. Osim ruževa, posjetitelje su oduševili Milky Splash maslac za uklanjanje šminke i nečistoća s lica, te Milky Smoother Lip Therapy tretman za usne koji obnavlja, hrani i štiti kožu. U tome posebnu ulogu imaju maslinovo ulje koje kožu čini mekom i svilenkastom, ulje sjemenki grožđa koje pomaže u smanjivanju znakova starenja i ožiljaka te kozje mlijeko koje hidratizira i djeluje protuupalno. Svi Frankly good proizvodi mogu se kupiti na službenoj Frankly good web stranici, gdje se mogu pronaći i detaljnije informacije o sastojcima.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.