Frankly good predstavio svoju prvu liniju proizvoda inspiriranih Istrom
U predivnom ambijentu ateliera Saše Šekoranje predstavljena je Frankly good linija proizvoda, iza koje stoje naša poznata pjevačica Franka i njezin menadžer Siniša Bevanda kao direktor brenda.
Mnogi su se poznati, poput Mije Dimšić, Lane Klingor Mihić, Matije Vuice, Ane Begić Tahiri, Lucije Lugomer, Jelene Perić, Marka Cibocija, Sare Jo okupili kako bi podržali projekt na kojem su Franka i njezin tim radili posljednje tri godine.
„Ovo je vrlo poseban projekt za nas jer smo u njega uložili i srce i dušu. U svakom koraku procesa bio nam je bitan svaki detalj, svakom smo se proizvodu maksimalno posvetili i jedva sam čekala dan kad ću ih moći podijeliti sa svima“, rekla je Franka. Inspiraciju za proizvode pronašli su u Istri – u isto vrijeme cilj je bio ostati autentičan, povezati tradiciju i predivnu Istru koja ima toliko toga za ponuditi.
Uz Franku i Sinišu, okupljenima se obratio i vizažist Karlo Rusan, poznatiji kao Ruka Beauty. Karlo godinama surađuje s Frankom te je dio Frankly good zajednice od samih početaka. „Svih osam nijansi mat tekućih ruževa birali smo pažljivo kako bi mogli kreirati različite make up izglede. Ono što me posebno veseli kao vizažista su pigmentiranost i postojanost ruževa jer olakšavaju proces njihovog nanošenja. Postojanost ruževa testirali smo skoro dvije godine na Franki, a mislim da sve govori činjenica kako ih za vrijeme pauza na snimanjima nismo morali popravljati“, ispričao je Karlo. Osim toga, podijelio je i savjet kako postići besprijekoran izgled ruža na usnama.
„Svakako bih preporučio, a to smo uvrstili i u Frankinu beauty rutinu, da se prije bilo kakvog nanošenja ruža ili sjajila na usne, koristi Milky Smoother koji je odlična podloga za ostale proizvode, a usne čini posebno mekima“, otkrio je poznati vizažist.
Iako je teško izdvojiti samo jedan proizvod, jedan od traženijih je mat Poppy Field ruž za usne, koji je obogaćen hidratantnim prirodnim uljima maslinovog lista i grožđanih sjemenki tako da traje cijeli dan bez osjećaja zatezanja i suhoće. Osim ruževa, posjetitelje su oduševili Milky Splash maslac za uklanjanje šminke i nečistoća s lica, te Milky Smoother Lip Therapy tretman za usne koji obnavlja, hrani i štiti kožu. U tome posebnu ulogu imaju maslinovo ulje koje kožu čini mekom i svilenkastom, ulje sjemenki grožđa koje pomaže u smanjivanju znakova starenja i ožiljaka te kozje mlijeko koje hidratizira i djeluje protuupalno. Svi Frankly good proizvodi mogu se kupiti na službenoj Frankly good web stranici, gdje se mogu pronaći i detaljnije informacije o sastojcima.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.