Frankly good predstavio svoju prvu liniju proizvoda inspiriranih Istrom
U predivnom ambijentu ateliera Saše Šekoranje predstavljena je Frankly good linija proizvoda, iza koje stoje naša poznata pjevačica Franka i njezin menadžer Siniša Bevanda kao direktor brenda.
Mnogi su se poznati, poput Mije Dimšić, Lane Klingor Mihić, Matije Vuice, Ane Begić Tahiri, Lucije Lugomer, Jelene Perić, Marka Cibocija, Sare Jo okupili kako bi podržali projekt na kojem su Franka i njezin tim radili posljednje tri godine.
„Ovo je vrlo poseban projekt za nas jer smo u njega uložili i srce i dušu. U svakom koraku procesa bio nam je bitan svaki detalj, svakom smo se proizvodu maksimalno posvetili i jedva sam čekala dan kad ću ih moći podijeliti sa svima“, rekla je Franka. Inspiraciju za proizvode pronašli su u Istri – u isto vrijeme cilj je bio ostati autentičan, povezati tradiciju i predivnu Istru koja ima toliko toga za ponuditi.
Uz Franku i Sinišu, okupljenima se obratio i vizažist Karlo Rusan, poznatiji kao Ruka Beauty. Karlo godinama surađuje s Frankom te je dio Frankly good zajednice od samih početaka. „Svih osam nijansi mat tekućih ruževa birali smo pažljivo kako bi mogli kreirati različite make up izglede. Ono što me posebno veseli kao vizažista su pigmentiranost i postojanost ruževa jer olakšavaju proces njihovog nanošenja. Postojanost ruževa testirali smo skoro dvije godine na Franki, a mislim da sve govori činjenica kako ih za vrijeme pauza na snimanjima nismo morali popravljati“, ispričao je Karlo. Osim toga, podijelio je i savjet kako postići besprijekoran izgled ruža na usnama.
„Svakako bih preporučio, a to smo uvrstili i u Frankinu beauty rutinu, da se prije bilo kakvog nanošenja ruža ili sjajila na usne, koristi Milky Smoother koji je odlična podloga za ostale proizvode, a usne čini posebno mekima“, otkrio je poznati vizažist.
Iako je teško izdvojiti samo jedan proizvod, jedan od traženijih je mat Poppy Field ruž za usne, koji je obogaćen hidratantnim prirodnim uljima maslinovog lista i grožđanih sjemenki tako da traje cijeli dan bez osjećaja zatezanja i suhoće. Osim ruževa, posjetitelje su oduševili Milky Splash maslac za uklanjanje šminke i nečistoća s lica, te Milky Smoother Lip Therapy tretman za usne koji obnavlja, hrani i štiti kožu. U tome posebnu ulogu imaju maslinovo ulje koje kožu čini mekom i svilenkastom, ulje sjemenki grožđa koje pomaže u smanjivanju znakova starenja i ožiljaka te kozje mlijeko koje hidratizira i djeluje protuupalno. Svi Frankly good proizvodi mogu se kupiti na službenoj Frankly good web stranici, gdje se mogu pronaći i detaljnije informacije o sastojcima.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
U svijetu u kojem svaki detalj ima značenje, a prvi dojam često postaje i najtrajniji, luksuz više nije samo pitanje dekora – on je priča, emocija, iskustvo. U toj novoj eri event industrije, jedno ime sve glasnije odjekuje europskom scenom: Ivana Škrlec, vizionarka iza rental brenda Altera, redefinira kako prostor može govoriti – i to glasno, profinjeno i nezaboravno.
Telemach je još jednom potvrdio kako njegovi korisnici uvijek dobivaju više - i to ne samo kada su u pitanju kvaliteta i pouzdanost mobilne mreže. Naime, svi korisnici koji od 16. svibnja do 17. kolovoza 2025. prijeđu na Telemachovu mobilnu mrežu mogu sudjelovati u velikoj nagradnoj igri i osvojiti vrijedne nagrade – uključujući automobil Audi Q4 40 e-tron Edition, pametne telefone Apple iPhone 16 te Xiaomi električne romobile.
Kako se ljeto približava, raste i uzbuđenje među obožavateljima elektroničke glazbe jer se broje dani do najvećeg glazbenog događaja u regiji. Festival ULTRA Europe koji će se održati od 11. do 13. srpnja 2025. na splitskom Parku Mladeži upravo je dobio novo glazbeno pojačanje - čak 10 vrhunskih izvođača pridružit će se već najavljenoj impresivnoj postavi. Gryffin, MRAK, Sofi Tukker, Steve Angello, Joel Corry, Maddix, Matroda, Morten, Mykris i Nghtmre stižu u Split i sa sobom nose zvuk koji će obogatiti raznoliku glazbenu sliku festivala.
Nešto manje od mjesec dana dijeli nas od jednog od najiščekivanijih glazbenih događaja godine – nastupa legendarnog Sir Toma Jonesa u impresivnom ambijentu Arene Pula, 24. lipnja 2025. godine. Njegova karijera traje već više od šest desetljeća, tijekom kojih je prodao više od 100 milijuna albuma, osvojio pozornice diljem svijeta i ušao u panteon najutjecajnijih izvođača svih vremena. Jonesovi koncerti, poznati po snažnoj emocionalnoj dimenziji i glazbenoj raznolikosti, i dalje privlače publiku svih generacija – bez obzira na kontinent. Ulaznice za pulski koncert su u prodaji u sustava Eventima.
Kad se strast susretne s virtuoznošću, a pokret sa žarom gitarskih žica, nastaje umjetnost koja nadilazi granice jezika i prostora. Upravo takva večer čeka nas 16. rujna u Koncertnoj dvorani Lisinski, gdje će se puls Barcelone, sunce Andaluzije i duša flamenca stopiti u glazbeni hommage legendarnom Pacu de Lucíji. Na pozornicu dolazi Barcelona Guitar Trio, uz čarobni dodatak – vrhunske flamenco plesače i udaraljkaša koji zajedno stvaraju doživljaj za sva osjetila.