FOREO Sweden otkriva ključne korake za savršenu Švedsku beauty rutinu, koja će osigurati blistavo, čvrsto i zdravo lice
Ove godine, FOREO, švedski beauty-tech div, slavi svoj 10. rođendan i ponovo revolucionira tradicionalnu skincare rutinu predstavljajući Švedsku beauty rutinu – pristup koji postaje najnoviji trend u eri prirodne ljepote za zdravu kožu.
FOREO-va Švedska beauty rutina temelji se na uporabi minimalnog broja proizvoda i samo tri koraka, pružajući maksimalne rezultate. Ova rutina koristi neke od najslavnijih i najomiljenijih proizvoda švedskog beauty-tech brenda, dizajniranih da se harmonično kombiniraju međusobno: LUNA 4, BEAR, UFO 2 i kao dodatni korak ISSA 3.
U samo 7 minuta, dobit ćete očišćeno, zategnuto i hidratizirano lice te blistav osmijeh. Za zdrav i sjajan izgled zahvaljujući neinvazivnim, učinkovitim, minimalističkim i klinički testiranim rješenjima.
FOREO Sweden oduvijek je brend usmjeren prema potrošaču: svaki njihov novi proizvod proizlazi iz stvarnih potreba samog potrošača, a isto vrijedi i za skincare rutine koje nude.
Igor Spina, generalni menađer za Južnu Europu u FOREO-u komentira: “FOREO je uvijek usmjerena na 360-stupanjsko zdravlje i dobrobit, a ti su faktori još više došli do izražaja tijekom pandemijskog razdoblja. U poslijednje 2-3 godine mnogi ljudi su preispitali svoju rutinu o sebi i tražili prilagođena, sigurna, jednostavna za korištenje i izuzetno učinkovita rješenja s dugotrajnim i vidljivim rezultatima. Zato smo osmislili koncept Švedske beauty rutine: nekoliko jednostavnih koraka koji temeljito mijenjaju pristup svakodnevnoj njezi. Lako razumljive geste potaknute visokim tehnologijama. Stvarno minimalno ulaganje vremena. Rezultati su maksimizirani i vidljivi u kratkom i dugom roku.”
Otkrijmo zajedno korake FOREO-ve Švedske beauty rutine:
Prvi korak je čišćenje lica u samo jednu minutu ili malo više, uz pomoć FOREO LUNA 4, uređaja za čišćenje i masažu lica. Njegove T-sonic pulsacije i ultra-meki, ultra-higijenski silikonski dodiri uklonit će nečistoće zarobljene duboko u porama. Ovaj uređaj je klinički testiran i dokazano uklanja 99% prljavštine, višak sebuma i ostatak šminke, te je 35 puta više higijenski od četkica za lice s najlonskim vlaknima. Iskoristi ga u najboljem mogućem obliku uz FOREO LUNA Micro-Foam Cleanser 2.0, posebno formuliran za čišćenje i hidrataciju kože radi maksimalne prehrane i zaštite od slobodnih radikala. Nakon njega apliciraj izuzetno hranjivi balzam – FOREO LUNA Ultra-Nourishing Cleansing Balmkako bi sa svojim aktivnim sastojcima hidratizirao, omekšao i nahranio tvoju kožu.
Drugi korak je neinvazivni lifting lica u svega 2 minute uz FOREO BEAR, prvu medicinsku napravu sa mikrostrujom i T-sonic pulsacijama na svijetu koja je odobrena od strane FDA-e, opremljena sa patentiranim Anti-Shock sustavom. Ovo čudo beauty tehnologije u ‘kućnom’ okruženju vidljivo poboljšava znakove starenja tako da nježno povećava volumen i zateže 69 mišića lica i vrata, pružajući istovremeno definiranu i toniziranu konturu lica. Klinički je testirano i u samo 7 dana poboljšava izgled bora, sitnih linija, čvrstoće i elastičnosti kože. Budući da se svi uređaji s mikrostrujom trebaju koristiti s provodnim serumom, razvili smo poseban serum za BEAR: FOREO SERUM SERUM SERUM i FOREO SUPERCHARGED SERUM 2.0– učinkovit, prirodan i luksuzan.
Zaokružite svoju rutinu njege lica sa FOREO UFO 2, poboljšanim tretmanom maskom za lice za trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju: klinički je dokazano da ovaj visoko učinkoviti uređaj poboljšava razinu hidratacije kože za 126% u samo 2 minute, s učinkom koji traje i do 6 sati. Opremljen sa termoterapijom, krioterapijom, fototerapijom LED svijetla širokog spektra i T-sonic pulsacijama, ovaj uređaj pojačava djelovanje aktivnih i blagotvornih sastojaka maski za lice koje se koriste zajedno s njim. Odabirite ni manje ni više nego 17 dostupnih maski za lice i u potpunosti zadovolji potrebe svoje kože.
Slatko za kraj, završite svoju Švedsku beauty rutinu uz FOREO ISSA 3, 4 u 1 soničnom četkicom za zube za savršenu oralnu higijenu. Zahvlajujući njezinom ultra-higijenskom i iznimno nježnom medicinskom silikonu u kombinaciji sa PBT vlaknima, FOREO ISSA 3 je otporna na plak i ne izaziva abraziju na desnima. Stražnji dio fleksibilne četkice također je dizajnirana s koncentričnim bridovima kako bi očistio jezik i unutarnji dio obraza, za potpuno čista usta i zube te optimalno oralno zdravlje. Ova četkica za zube je jednostavna za čišćenje, bežićna i punjiva putem običnog USB-a, brzo se suši i nije porozna kako bi se spriječilo nakupljanje bakterija: šlag na torti vaše Švedske beauty rutine.
FOREO je ponosan što je kreator Švedske beauty rutine kao koncepta – i načina života – usmjerenog prema promicanju i olakšavanju zdravlja vaše kože. Zato zapamtite: smanjite kompleksnost; povećajte opuštenost… Jer, tko može nadmašiti zavidan švedski sjaj?
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.