HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ovog proljeća FAVBET provodi veliku kampanju koja istražuje hobije svojih korisnika u Hrvatskoj i koja nastoji pokazati kako klađenje može biti jednako cool hobi kao i svaki drugi. Nastavljajući istraživati ​​temu razbibrige hrvatskih ljubitelja online igara, FAVBET tim je odlučio otići korak dalje i otkriti čime se zabavljaju neke od poznatih hrvatskih zvijezda u svoje slobodno vrijeme. Riječ je naravno o poznatim ambasadorima FAVBET-a, koji su već nekoliko godina zaštitno lice brenda i s firmom stvaraju uzbudljive projekte za tisuće hrvatskih korisnika.

Među njima su poznata pjevačica Lidija Bačić te boksač i brončani olimpijac Filip Hrgović. U sklopu kampanje snimili su kratke video uratke u kojima su govorili o svojim omiljenim hobijima i zašto odabiru upravo njih. I dok hobi Filipa Hrgovića nimalo ne iznenađuje, Lidija Bačić u svoje slobodno vrijeme voli se posvetiti aktivnosti potpuno različitoj od glazbe. Koja je vrsta zabave osvojila srca simpatične Lidije i našeg teškaša Filipa? Potražite odgovor u videima na FAVBET-ovom Instagram profilu.

“Uvijek nastojimo našim korisnicima pružiti više od same platforme za igranje. Brend kampanja “Favbet – kul baš kao i tvoj hobi” posvećena je upravo tome – ogromnom svijetu zabave, stvorenom zahvaljujući modernim tehnologijama i odgovornom odnosu prema igračima. Zahvaljujem našim slavnim ambasadorima Lidiji i Filipu, koji nastavljaju podržavati dobrotvorne i promotivne aktivnosti Favbet-a, izlažući dobrobiti naših proizvoda sve većem broju hrvatskih korisnika”, izjavio je Andriij Matiukha, CEO Favbeta.

Oznake:

druge vijesti

grupa lelek

Ekskluzivno: Kako je nastala pjesma “The Soul of My Soul” i što publika može očekivati?

Glazba koja dolazi iz srca ima moć prodrijeti u najskrivenije kutke duše, a upravo takva je i pjesma The Soul of My Soul. Nastala iz dubokih emocija, ona nosi priču o gubitku, boli i unutarnjoj snazi, ali istovremeno pruža nadu i povezuje ljude kroz univerzalni jezik melodije. Autori Filip Lacković i Tomislav Roso nisu stvarali običnu skladbu – njihova misija bila je stvoriti umjetničko djelo koje može zasjati na velikoj pozornici poput Eurosonga. Svaka nota pažljivo je osmišljena, svaka riječ brižljivo birana kako bi prenijela emocije koje nadilaze granice jezika i kultura.

Celebrity News

23 veljače 2025