FASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY daruju 20% popusta na sve povodom Valentinova!
Na posebnoj valentinovskoj akciji na 20% popusta moći ćete uloviti tražene komade iz nove kolekcije, ili ukoliko se odlučite na komade koji su već sniženi, FASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY trgovine daruju dodatnih 20% popusta na već snižene artikle.
Valentinovo, osim što slovi za dan u kojem slavimo ljubav, uz njega se vežu mali i slatki znaci pažnje koje darujemo voljenim osobama. Naravno, darivanje voljenih osoba malim znacima pažnje trebalo bi biti učestalo, a na to nas podsjeća upravoFASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY trgovine koje od ponedjeljka, 12. veljače do srijede, 14. veljače daruju svoje kupce s 20 % popusta na SVE. Tako ćete na posebnoj valentinovskoj akciji na 20% popusta moći uloviti tražene komade iz nove kolekcije, ili ukoliko se odlučite na komade koji su već sniženi, FASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY trgovine daruju dodatnih 20% popusta na već snižene artikle.
U novoj kolekciji pronaći ćete savršene komade za predstojeći tjedan ljubavi, od savršeno elegantnih salonki i haljina koje će upotpuniti svaki izlazak do detalja poput kožnih remena ili torbica uz koje će se svaka žena osjećati elegantno i senzualno. Muški asortiman također je na popustu pa će se lako pronaći savršen poklon i za snažniju polovicu uz omiljene modne brendove poput HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogih drugih. Pored toga, sve te brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS trgovinama i online putem fashionandfriends.com uz neodoljive dodatne valentinovske popuste na SVE čak i već sniženo, kao i u ostalim trgovinama Fashion Company grupacije:
CALVIN KLEIN:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93
CALVIN KLEIN UNDERWEAR
ZAGREB – Centar Cvjetni, Trg Petra Preradovića 6
TOMMY HILFIGER:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Trg Kralja Tomislava 1
ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1
RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a
GUESS:
ZAGREB – Guess Jeans Store, Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Guess Jeans store, Mall of Split, Josipa Jovića 93
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.