Međunarodni savjet za muzeje (ICOM) objavio je rezultate izbora za Izvršni odbor na Glavnoj skupštini održanoj tijekom Trijenalne konferencije ICOM-a u Dubaiju. Dr. Goranka Horjan,ravnateljica muzeja Dvor Trakošćan (Hrvatska) izabrana je za rizničarku ICOM-a za mandatno razdoblje 2025. – 2028.
Izbor dr. Horjan potvrđuje njezinu dugogodišnju predanost izvrsnosti u muzejskom radu, transparentnom upravljanju i održivom financijskom vođenju. Nominirali su je INTERCOM, ICOM Hrvatska i ICOM Jugoistočna Europa, u novi mandat donosi više od 25 godina iskustva u upravljanju muzejima i kulturnom baštinom te bogato iskustvo vođenja nacionalnih i europskih projekata koji su unaprijedili muzejsku infrastrukturu i međunarodnu suradnju.
Kroz svoju je karijeru dr. Horjan promicala odgovornost, uključivost i inovativnost unutar globalne mreže ICOM-a. Njezina kandidatura temeljila se na ciljevima povećanja financijske transparentnosti, uravnotežene raspodjele sredstava među nacionalnim i međunarodnim odborima, regionalnim savezima i pridruženim organizacijama te jačanja financijske održivosti radi dugoročnog jačanja ICOM-a.
Nakon objave rezultata dr. Horjan zahvalila je članovima ICOM-a na ukazanom povjerenju i naglasila svoju posvećenost odgovornom upravljanju: „Kao rizničarka, posvetit ću svoje napore jačanju povjerenja u financijsko poslovanje ICOM-a, otvorenoj komunikaciji i osiguravanju da svaki doprinos članova izravno podupire našu zajedničku misiju — unapređenje muzeja i kulturne baštine diljem svijeta kroz transparentnost, održivost i ravnotežu.“
Njezino bogato iskustvo, uključujući funkcije predsjednice INTERCOM-a i ICOM SEE-a te bivše članice Izvršnog odbora ICOM-a (2010. – 2016.), kao i vodeće uloge u Europskom muzejskom forumu i organizaciji Europa Nostra, značajno su pridonijele njezinu izbornom uspjehu. Goranka Horjan je predsjednica Vijeća za međunarodnu kulturnu suradnju pri Ministarstvu kulture i medija koje snažno podupire sudjelovanje muzejskih stručnjaka u profesionalnim strukovnim organizacijama. U izbornom postupku sudjelovali su predstavnici svih zemalja članica kao i predstavnici međunarodnih muzejskih komiteta. ICOM danas ima više od 60 000 članova u gotovo svim zemljama svijeta i najvažnija je globalna profesionalna muzejska asocijacija u području muzejske djelatnosti.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.