Designer Outlet Croatia postao bogatiji za još jedan atraktivan brand
Poznat po bogatoj ponudi najpoznatijih modnih brandova, Designer Outlet Croatia sada nudi još jedno uzbudljivo shopping odredište za ljubitelje urbane mode – HUGO! U sklopu postojeće BOSS trgovine, koja je značajno proširena na 720 kvadrata, posjetitelji sada mogu pronaći raznoliku HUGO ponudu za muškarce i žene koji žele izraziti svoj jedinstveni stil, uz popuste od -30 do -70% tijekom cijele godine. Ljubitelji suvremenog stila sada imaju priliku po povoljnijim outlet cijenama nabaviti prepoznatljive HUGO komade, koje karakteriziraju moderni krojevi, smjeli detalji i vrhunska kvaliteta.
Na eventu povodom proširenja, gosti su uživali u opuštenom brunchu, uz urbanu glazbu DJ-a i ugodnu atmosferu koju je dodatno začinio voditelj Ivan Vukušić. Za posebno iskustvo pobrinuo se poznati barmen Filip Lipnik, pripremajući koktele na bazi kave, dok je catering ponudio raskošne zalogaje i slastice, savršeno uklopljene u stil samog branda.
Designer Outlet Croatia dodao je novu ekskluzivnu trgovinu
“Godina 2024. bila je izuzetno dinamična i uspješna za nas, zahvaljujući dovođenju prestižnih internacionalnih brandova poput Wellensteyna, kao i strateškim proširenjima trgovina Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Europa 92 i Skechers. Posebno se ističe proširenje Hugo Bossa, što predstavlja ključan korak u našem razvoju. Designer Outlet Croatia nastavlja bilježiti konstantan rast prometa, a s ponosom najavljujemo daljnje planove – širenje outleta za dodatnih 6.000 m² te izgradnju retail parka na 12.000 m², što će dodatno unaprijediti ponudu i iskustvo naših posjetitelja”, izjavio je direktor Designer Outleta Croatia, Nikola Grđan. Svečanost otvorenja obilježena je njegovim pozdravnim govorom i simboličnim rezanjem vrpce, u kojem mu se pridružio Matej Gomboc, Brand Manager Hugo Bossa za Sloveniju i Hrvatsku.
Pedro Soltz i Marko Petrić
Posebno iznenađenje druženja bio je Ante Gelo, koji je oduševio goste spontanim nastupom na gitari uz DJ-a, dodatno obogativši atmosferu eventa.
HUGO je novi brend koji je dio Designer Outlet Croatia
HUGO, brand za one koji žele izraziti svoj osobni stil, idealan je za one koji traže progresivan, cool look. U Designer Outletu Croatia kupci mogu pronaći veliki izbor HUGO komada kao što su majice, trendy hoodice, statement jakne, klasični odjevni komadi za ured, kao i sve što je potrebno za stylish blagdanske partyje. S druge strane, BOSS je poznat po elegantnim krojevima i bezvremenskoj poslovnoj odjeći, ali i ležernim stilovima te sportskim komadima, što ga čini savršenim izborom za različite modne ukuse.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.