Designer Outlet Croatia postao bogatiji za još jedan atraktivan brand
Poznat po bogatoj ponudi najpoznatijih modnih brandova, Designer Outlet Croatia sada nudi još jedno uzbudljivo shopping odredište za ljubitelje urbane mode – HUGO! U sklopu postojeće BOSS trgovine, koja je značajno proširena na 720 kvadrata, posjetitelji sada mogu pronaći raznoliku HUGO ponudu za muškarce i žene koji žele izraziti svoj jedinstveni stil, uz popuste od -30 do -70% tijekom cijele godine. Ljubitelji suvremenog stila sada imaju priliku po povoljnijim outlet cijenama nabaviti prepoznatljive HUGO komade, koje karakteriziraju moderni krojevi, smjeli detalji i vrhunska kvaliteta.
Na eventu povodom proširenja, gosti su uživali u opuštenom brunchu, uz urbanu glazbu DJ-a i ugodnu atmosferu koju je dodatno začinio voditelj Ivan Vukušić. Za posebno iskustvo pobrinuo se poznati barmen Filip Lipnik, pripremajući koktele na bazi kave, dok je catering ponudio raskošne zalogaje i slastice, savršeno uklopljene u stil samog branda.
Designer Outlet Croatia dodao je novu ekskluzivnu trgovinu
“Godina 2024. bila je izuzetno dinamična i uspješna za nas, zahvaljujući dovođenju prestižnih internacionalnih brandova poput Wellensteyna, kao i strateškim proširenjima trgovina Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Europa 92 i Skechers. Posebno se ističe proširenje Hugo Bossa, što predstavlja ključan korak u našem razvoju. Designer Outlet Croatia nastavlja bilježiti konstantan rast prometa, a s ponosom najavljujemo daljnje planove – širenje outleta za dodatnih 6.000 m² te izgradnju retail parka na 12.000 m², što će dodatno unaprijediti ponudu i iskustvo naših posjetitelja”, izjavio je direktor Designer Outleta Croatia, Nikola Grđan. Svečanost otvorenja obilježena je njegovim pozdravnim govorom i simboličnim rezanjem vrpce, u kojem mu se pridružio Matej Gomboc, Brand Manager Hugo Bossa za Sloveniju i Hrvatsku.
Pedro Soltz i Marko Petrić
Posebno iznenađenje druženja bio je Ante Gelo, koji je oduševio goste spontanim nastupom na gitari uz DJ-a, dodatno obogativši atmosferu eventa.
HUGO je novi brend koji je dio Designer Outlet Croatia
HUGO, brand za one koji žele izraziti svoj osobni stil, idealan je za one koji traže progresivan, cool look. U Designer Outletu Croatia kupci mogu pronaći veliki izbor HUGO komada kao što su majice, trendy hoodice, statement jakne, klasični odjevni komadi za ured, kao i sve što je potrebno za stylish blagdanske partyje. S druge strane, BOSS je poznat po elegantnim krojevima i bezvremenskoj poslovnoj odjeći, ali i ležernim stilovima te sportskim komadima, što ga čini savršenim izborom za različite modne ukuse.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.