
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Najpoznatiji domaći konditorski proizvođač, Kraš, na ovogodišnjim se Danima komunikacija u Rovinju okitio sa čak pet nagrada – tri zlatne i dvije srebrne IdejeX u kojima su se istaknuli Kraševa Bajadera, Frondi i Ki-Ki. Time je Kraš obranio prošlogodišnju titulu Oglašivača godine.
„Ova je nagrada potvrda naše predanosti, kao i promišljanja te praćenja, ali i nametanja trendova. Kao i u svemu što radimo, pažljivo pratimo potrebe naših potrošača, kao i cjelokupnog tržišta, te ih pretvaramo u inspirativne ideje i zapažene proizvode. Naš trud nije prošao nezapaženo“, izjavio je Nikša Farac, direktor marketinga u Krašu.
IdejaX, koja nagrađuje jedinstvene i najoriginalnije ideje koje pomiču granice kreativnosti, dodjeljivala se među 160 prijavljenih projekata u pet skupina. U skupini Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, Kraš i Šanavala osvojili zlatnu IdejuX za projekt Frondi – Puuun okusa u kategoriji Hrana.
U skupini Best of Packaging, kojom se nagrađuje pakiranje koje na najinovativniji i kreativniji način prikazuje i reklamira proizvod, Kraš je osvojio čak dvije nagrade. U kategoriji Velika naklada, zlatom je okrunjena kraljica pralina – projekt redizajna Bajadere, koji je nastao u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey. U istoj kategoriji, s istim partnerom, Kraš je osvojio broncu za projekt Ki-Ki.
Dvostruko se slavilo i u skupini Best of Ad-Making, koja nagrađuje najbolju izvedbu ideje u područjima digitala, filma i dizajna. U kategoriji dizajna, zlato je osvojio Krašev Frondi – puuuun okusa, dok je projekt Bajadera – Neodgodivo dobra, na kojem su surađivali Kraš i Šanavala, donio također priznanje u kategoriji Dizajn, osvojivši broncu.
Spominjana i višestuko nagrađivana Bajadera ove godine slavi 70. rođendan, a posjetitelji jubilarnih, desetih po redu, Dana komunikacija imali su priliku uživati u posebnom kutku posvećenom ovoj pralini. Za još slađe iskustvo, ljubitelji slatkog mogli su isprobati limitirano izdanje Frondi kokos.
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. U sklopu Kraš grupe posluje pet tvornica – tri u Zagrebu, jedna u Osijeku te Mira u Prijedoru, u kojima je zaposleno gotovo 2.000 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025