HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Ova je nagrada potvrda naše predanosti, kao i promišljanja te praćenja, ali i nametanja trendova. Kao i u svemu što radimo, pažljivo pratimo potrebe naših potrošača, kao i cjelokupnog tržišta, te ih pretvaramo u inspirativne ideje i zapažene proizvode. Naš trud nije prošao nezapaženo“, izjavio je Nikša Farac, direktor marketinga u Krašu.  

IdejaX, koja nagrađuje jedinstvene i najoriginalnije ideje koje pomiču granice kreativnosti, dodjeljivala se među 160 prijavljenih projekata u pet skupina. U skupini Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, Kraš i Šanavala osvojili zlatnu IdejuX za projekt Frondi – Puuun okusa u kategoriji Hrana. 

U skupini Best of Packaging, kojom se nagrađuje pakiranje koje na najinovativniji i kreativniji način prikazuje i reklamira proizvod, Kraš je osvojio čak dvije nagrade. U kategoriji Velika naklada, zlatom je okrunjena kraljica pralina – projekt redizajna Bajadere, koji je nastao u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.  U istoj kategoriji, s istim partnerom, Kraš je osvojio broncu za projekt Ki-Ki

Dvostruko se slavilo i u skupini Best of Ad-Making, koja nagrađuje najbolju izvedbu ideje u područjima digitala, filma i dizajna. U kategoriji dizajna, zlato je osvojio Krašev Frondi – puuuun okusa, dok je projekt Bajadera – Neodgodivo dobra, na kojem su surađivali Kraš i Šanavala, donio također priznanje u kategoriji Dizajn, osvojivši broncu.

Spominjana i višestuko nagrađivana Bajadera ove godine slavi 70. rođendan, a posjetitelji jubilarnih, desetih po redu, Dana komunikacija imali su priliku uživati u posebnom kutku posvećenom ovoj pralini. Za još slađe iskustvo, ljubitelji slatkog mogli su isprobati limitirano izdanje Frondi kokos.

O Krašu

Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. U sklopu Kraš grupe posluje pet tvornica – tri u Zagrebu, jedna u Osijeku te Mira u Prijedoru, u kojima je zaposleno gotovo 2.000 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025