
Žene preuzele kontrolu: Adrenalinska vožnja koja slavi snagu i strast!
Na legendarnom Grobniku, žene su uz Porsche testirale granice, osjetile adrenalin i dokazale da snaga i strast nemaju granica!
13 ožujka 2025
“Čuvaj svoje kraljevske dragulje“ ključna je poruka Movember kampanje iza kojeg su stali Matija Lazarević LayZ, Pave Elez i Filip Dejanović, trojica mladih influencera, kreativaca i lica kojima mladi vjeruju i koji sami vjeruju u bolju budućnost. U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima - bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju.
Obilježavanje Movembera može početi tek kad Philips One Blade “izbaci“ kampanju i, sad već tradicionalno, podsjeti muškarce na važnost preventivnih pregleda testisa! “Čuvaj svoje kraljevske dragulje“ ključna je poruka projekta iza kojeg su stali Matija Lazarević LayZ, Pave Elez i Filip Dejanović, trojica mladih influencera, kreativaca i lica kojima mladi vjeruju i koji sami vjeruju u bolju budućnost.
U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima – bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju. Stavši u bademantilima ispred foto objektiva fotografa i content creatora Janka Janića ova su tri “kraljevića“ dodatno naglasila koliko je informiranje i edukacija muškaraca o raku prostate i raku testisa bitna te da je briga za njihovo mentalno zdravlje ključna u svakoj borbi protiv ove zloćudne bolesti.
Iako je u ovoj umjetničkoj priči spotlight stavljen na svakog od trojice perspektivnih kreativaca i predvodnika digitalnog svijeta, puno je važnije svjetla reflektora uperiti na Movember koji ove godine slavi 20. godišnjicu otvorenog pričanja o raku prostate muškaraca starijih od 60 godina i tumoru testisa mladih muškaraca do 30 godina. S brkovima ili bez, ovih je dana bitno samo jedno – sjetiti se svojih kraljevskih dragulja.
Osim što jedan od najpopularnijih brijačih aparata uspješno skida dlačice s brade, pazuha, prsa, nogu, on je i sjajno rješenje za lako ‘rješavanje‘ dlaka i na najosjetljivijim dijelovima tijela koje u ovom mjesecu svakako treba samopregledati.
Već treću godinu za redom, pod krovnom komunikacijom “Daj zabrij na zdravlje“, muškarci su sigurni da su konačno našli pravog saveznika u borbi protiv neukrotivih brkova i brade, ovog puta uz ultimativnu oštricu 360 koja prati konture svakog lica. S druge strane, kao brand koji misli izvan okvira, Philips dodatno potiče svoje korisnike i one koji će to tek postati, na razmišljanje o svojim životnim navikama, kako biti odgovorniji i kako je malo potrebno za bolje i zdravije sutra.
Ecija Ojdanić prisjetila se početaka svoje uspješne kazališne karijere s kolegicama Barbarom Nolom i Anom Begić Tahiri, obilježivši 15 godina zajedničkog rada.
14 ožujka 2025
Glumac je objavio fotku s kečapom i senfom na majici, a fanovi nagađaju što je jeo.
13 ožujka 2025
Glumica je završila diplomatski tečaj, a uz uspješnu karijeru na daskama koje život znače, sve više se posvećuje svijetu diplomacije.
13 ožujka 2025
Kering i Gucci s ponosom objavljuju imenovanje Demne za novog umjetničkog direktora kuće Gucci, s početkom u srpnju 2025. Ova odluka označava prekretnicu u povijesti prestižnog talijanskog brenda, uvodeći eru koja obećava odvažnost, inovaciju i prepoznatljivi modni potpis.
13 ožujka 2025
Ella Dvornik podijelila fotke iz svoje svakodnevice i otkrila čemu je posvetila 2025. godinu.
13 ožujka 2025