HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Sinoć je prostor centra Urania postao okupljalište mlade, progresivne i urbane scene gdje su se pod temom Edge of Style predstavili novi Converse modeli tenisica te nova kolaboracija s brendom Swarovski, a sve to uz izvrsnu modnu reviju studenata TTF-a i izložbu radova učenika ŠPUD-a.

Converse je brend koji bazno njeguje tradiciju postojanja i autentičnosti kroz generacije koje je obilježio od svog osnutka 1908. godine, no paralelno usvaja kreativne slobode vremena u kojem živi.

converse

Ovo je bila nit vodilja Converseu da uloži u predstavljanje mladih talenata koji svoje znanje stječu i poliraju na najboljih hrvatskim modnim i umjetničkim školama i fakultetima i tako ujedno obilježi jedan iskorak za sam Converse, onaj u fashion priču. Jer samo kultne tenisice mogu zaokružiti bilo koju modnu priču.

Converse je priča o slobodi, o pomicanju granica i hodanju po rubu kako bi ostali izvan okvira. To je priča o prihvaćanju i pripadanju jednom globalnom plemenu koje i razumije i pozdravlja novo i drugačije. To je tradicija koju Converse gaji.

Tri modela koji oblikom, formom i stilom pričaju jednu nesvakidašnju priču, interpretirali su i razne stilove zaljubljenika u Converse tenisice, dok je kolaboracija sa Swarovski brandom iznjedrila jedan dodatno luksuzan moment.

converse

Ivan Dečak

Samoj reviji pridružile su se i mnoge osobe iz javnoga života, među njima i nekoliko njih koji su sami modni dizajneri i bivši polaznici ŠPUD-a i TTF-a, a drugi među njima i poznati modni influenceri.

Što znači ovaj projekt za studente rekla je sama dekanica TTF-a gospođa prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović koja je izrazila zahvalnost na ovakvoj aktivaciji za studente i prilici koju su dobili. I od strane ŠPUD-a pridružili su se autori pobjedničkih radova koje je u radu usmjeravala voditeljica Tekstilnog odjela Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, gospođa prof. Ljiljana Hajdarović te na samom događanju predstavio zamjenik ravnatelja gospodin prof. Srđan Jelisić.

Predstavljanju ovih novih modela koji su već dostupni u prodaji pridružili su se i osobe iz javnoga života; dizajner Robert Sever, MasterChef Melkior Bašić, Ivan Dečak, dizajnerica Marija Kulušić no i mnoge mlade talentirane glazbene zvijezde i influenceri, koje su osim modela oduševljeni bili i ovom suradnjom. Uzvanici su mogli pogledati 13 odabranih pobjedničkih radova kojima su autori studenti TTF te pogledati 15 izložbenih radova čije modne skice potpisuju učenici ŠPUD-a.

Nakon predstavljanja, zajednički su se podružili i razmijenili iskustva jer sve ih veže jedan zajednički moment, a to je da svi u ormaru imaju barem jedan par Conversica.

Ovaj nadasve progresivan brend svoju novu liniju prilagodio je mahom ženama, svim fashionisticama, i onima koji vole limitirane kolaboracije sa svjetskim popularnim dizajnerima. Jer ono što Converse u srži jest, je njegovo služenje ljudima, idejama i pokretima.

Tako su prve “basketball shoes” (one američke) bile Chuck Taylor danas svima poznate kao “the starke” koje kasnije prisvaja i rock’n’roll i gotovo sva glazbena scena žanrova i subkultura. Upravo takvu širinu poklonika u glazbenim krugovima Converse ima i u Hrvatskoj gdje svojim brendom modno spaja žestoki domaći rock’n’roll Ivana Dečaka i Vatre preko mladih i urbanih style chameleons Dore Barker i Superbabe Killah, s mladim uspješnim glazbenicima „budućnosti“ koji već sada rasprodaju koncertne nastupe poput pop punk izvođača Luzeri, trap scene (Sjena i Tikach) te na kraju ali nimalo manje važno, suportira mlade jake djevojke u glazbi, BejbeXO, Nelu te Lu Jakelić.

Ovaj eklektičan pristup najbolji je pokazatelj razigrano urbanog duha Conversea koji je samo podrška izražaju i dobre stare kvalitete i novih izričaja. Najbolja pozivnica u ponovno otkrivanje Conversa!

converse


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025