U sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, Cedevita i ove godine projektom „Budi TU. Budi CE.“ donosi podršku mentalnom zdravlju žena oboljelih od raka dojke i njihovim bližnjima, kao i svim drugim ljudima s malignim oboljenjima. Uz limitirano izdanje okusa Pink Grejp koji dolazi u simboličnom ružičastom pakiranju, Cedevita donira sredstva udrugama koje brinu o mentalnom i fizičkom zdravlju oboljelih od raka dojke u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Projekt „Budi TU.“ dio je Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“, pokrenute 2021. godine, koja kroz stručan sadržaj uči kako se na optimističan načini nositi s nizom životnih izazova.
Pink Grejp – Budi DOBRO. Budi CE.
„Budi TU. Budi CE“ donosi korisne savjete psihologa i žena koje su preboljele rak dojke. Kroz članke i video sadržaj educira kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj. Cilj kampanje je podići svijest o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji i pritom im pomoći stručnim savjetom i toliko potrebnom podrškom.
„Prošle smo godine uz pomoć “Budi Tu. Budi CE” platforme uspjeli prenijeti snažnu poruku da u najtežim trenucima nije potrebno puno – dovoljno je biti tu. Dobili smo brojne komentare od osoba koje se bore s malignim bolestima, ali i od članova njihovih obitelji i bližnjih, koji su iskazali zahvalnost za pruženu podršku i vrijedne savjete psiholoških stručnjaka. Pozitivni odjek kampanje nas je inspirirao da i ove godine ostanemo posvećeni podizanju svijesti o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji, u suradnji s Udrugom Europa Donna Hrvatska koja brine o mentalnom i fizičkom zdravlju osoba oboljelih od raka dojke.”– izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.
Sanja Šutej jedna je od protagonistica kampanje Budi TU. Budi CE. Preboljela je rak dojke, a danas kroz udrugu Europa Donna Hrvatska pomaže pacijenticama da lakše prebrode trenutke borbe protiv ove zloćudne bolesti. „Najvažnije od svega je nastaviti sa svojim životom, sa stvarima koje volite, koje vas ispunjavanju, kao i s poslom koji daje osjećaj svrhe. Upravo zato ovim putem poručujem poslodavcima da budu tu za svoje zaposlenike i omoguće im da nastave raditi sukladno sa svojim tjelesnim sposobnostima.“
Podržite i vi rad udruge Europa Donna Hrvatska kupnjom limitiranog izdanja Cedevite okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200g. Cedevitu Pink Grejp možete pronaći u određenim Spar i dm-drogerie marktposlovnicama.
Rajko Grlić u novome filmu teži insinuaciji karakterističnoj za sve njegove filmske uspješnice, a među prvima saznajte o čemu je riječ u velikoj filmskoj nadi kojoj predviđaju pune kino dvorane.
U srijedu je u novootvorenom hotelu Dorothea Budapest, jednom od najluksuznijih hotela s prekrasnim pogledom na Budimpeštu, održana promocija brenda Sanlorenzo na mađarskom tržištu. Događaj je okupio važne predstavnike iz Hrvatske i Mađarske, uključujući Petera Lindwurma, hrvatskog ambasadora Mladena Andrilića i diplomatskog konzula Brunu Lopandića. Ova promocija dio je šire turneje "Sanlorenzo Adria Impression", koja prethodi najvećem europskom sajmu jahti - Cannes Yacht Festivalu, planiranom od 10. do 15. rujna.
Među prvima premijeru filma „Girl You Know It’s True“ nisu propustili ni Ivana Husar, Saša Lozar, Branka Krstulović, Kristina Bradač Radić i brojni drugi.
U utorak, 17. rujna, očekuj izazove na svim frontovima, od profesionalnih nesuglasica do ljubavnih sukoba i financijskih problema. Pripremi se za dan prepun neočekivanih preokreta i testiranja tvoje sposobnosti prilagodbe i smirenosti.
Najnoviji miris iz Avon Far Away kolekcije više je od mirisa – Far Away Shine je tvoja karta za ono jedinstveno i čudesno svijetlo koje svaka od nas nosi u sebi!