Događaju su nazočili brojni predstavnici medija,influenceri, beauty influenceri i dizajneri te predstavnici Z generacije koji su imali priliku upoznati novi miris i kampanju uz beauty stručnjaka iz tvrtke Mativa Ekskluziv gđe Natali Duhovnik. Uzvanike je dodatno očarala animacija jednoga od najboljih hrvatskih barmena Darka Uremovića, koji izrađivao YES I AM koktele od sastojaka novog parfema.
Svi okupljeni su kasnije uživali u preostalim mirisima CACHAREL Brenda uz playlistu Z generacije DJ-ice Lane Živko.
YES I AM Bloom up! Novi CACHAREL miris iz kolekcije YES I AM
Očarati će vas svojom dozom optimizma zahvaljujući novom konceptu mirisa ‘fizzy cremoso’ te jednako optimističnim image-om kojim nas inspirira : novo lice i zvijezda Z generacije mlada američka glumica Skai Jackson.
NOVI MIRIS KOJI POTIČE DOBRO RASPOLOŽENJE
CACHAREL je još od 1978. godine sinonim za mladost i slobodu, a njegovi mirisi su osmišljeni kao suputnici kroz različite faze u životu mlade žene: Anaïs Anaïs – prvi parfem djevojčice – Amor Amor – izraz prvog zaljubljivanja.
Predstavljanjem novog mirisa YES I AM 2018. godine, Cacharel je želio predstaviti ushićenje nove generacije zbog novo pronađene neovisnosti. YES I AM naglašava samopouzdanje, izražavanje vlastitog identiteta, pronalaženje pozitivne snage i njen kreativan izraz. Ovaj miris naglašava ženstvenost kao sredstvo postizanja ciljeva te pronalaženje i korištenje pozitivne energije.
Sada je vrijeme da se potpuno posvetimo ohrabrivanju s BLOOM UP! najnovijim mirisom iz kolekcije YES I AM.
Novi Cacharel miris odiše srećom i ispravan je put ka samopouzdanju!
Prihvatite njegov poziv na uzdizanje duha! YES I AM BLOOM UP! praktički viče ‘DA!’
OPTIMIZAM S OSVJEŽAVAJUĆIM OKRETOM
YES I AM BLOOM UP! donosi radostan, optimističan zaokret originalnom pikantnom potpisu YES I AM pomoću osvježavajuće note ‘Fizzy cremoso’ koja zrači optimizmom.
Blistavi miris s kontrastnim cvjetnim i voćnim notama koje će vam izmamiti osmijeh na lice.
Osmišljen od strane majstorskih parfumijera odnosno noseva Honorine Blanc i Alexa Grugeona, YES I AM BLOOM UP! ponovno interpretira YES I AM potpis s osvježavajućim twistom na pozitivne vibracije. BLOOM UP! donosi energizirajuće gornje note akorda crvenih bobica i esencije zelene mandarine za osvježavajući dojam. Cvjetne srednje note odišu crvenim božurom i solarne esencije cvijeta naranče koji Vas čini instant ovisnima o mirisu, dok završne note čine zagrljaj baznih nota benzoina i nota esencije sandalovine.
VIŠE OD RUŽA ZA USNE
Bočica mirisa YES I AM svojim kultni oblikom ruža za usne predstavlja ženstvenost osobe koja ga nosi .
Pažljivo izrađena boca od stakla YES I AM BLOOM UP! sjaji suptilnim iridescentnim crvenim sjajem. Dostupna je u veličini od 30 ml, 50 ml i 75 ml.
INSPIRATIVNO NOVO LICE: SKAI JACKSON
SKAI JACKSON, 20, PRIPADNICA JE YES I AM BLOOM UP! kampanje i počela je glumiti već s pet godina. Najpoznatija je po ulozi Zuri Ross u Disneyjevoj humorističnoj seriji Jessie (2011-2015), koju je potom reprizirala u nastavku serije, podjednako popularnom Bunk’d (2015-2018). Godine 2019. objavila je svoj prvi roman, Reach for the Skai: How to Inspire, Empower, and Clapback. Također je bila polufinalistica u emisiji Dancing with the Stars u Sjedinjenim Američkim Državama. Jackson je rođena na otoku Staten u New Yorku. Kao posvećena braniteljica društvene pravde, često koristi svoj YouTube kanal kako bi se suprotstavila vršnjačkom nasilju i rasizmu. Njezin uspjeh učinio ju je važnim utjecajem, s milijunima pratitelja na TikToku (20,8M) i Instagramu (8M).
Angažirano i inspirativno mlado lice, Skai Jackson je savršena predstavnica za Cacharel i njene temeljne vrijednosti – brend ima cilj promicanja osnaživanja žena i dugoročno je partner organizacije Inspiring Girls International, koja podiže ambicije mladih djevojaka diljem svijeta, povezujući ih s ženskim uzorima iz različitih životnih područja.
KAMPANJA PRILAGOĐENA TIKTOKU/ KAMPANJA ZA TIKTOK
Kampanju su režirali priznati francuski redatelji, Original Kids. Film YES I AM BLOOM UP! predstavlja ohrabrujući miks koji je osmišljen s TikTok generacijom na umu. Uz Skai Jackson u glavnoj ulozi, film je dinamičan, zabavan i inspirativan.
Statičnu kampanju je fotografirao perspektivni američki modni i portretni fotograf, Micaiah Carter. Fokusirajući se na nedostatak reprezentacije s obje strane kamere, surađivao je s poznatim časopisima poput Voguea i Vanity Fair.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.