Događaju su nazočili brojni predstavnici medija,influenceri, beauty influenceri i dizajneri te predstavnici Z generacije koji su imali priliku upoznati novi miris i kampanju uz beauty stručnjaka iz tvrtke Mativa Ekskluziv gđe Natali Duhovnik. Uzvanike je dodatno očarala animacija jednoga od najboljih hrvatskih barmena Darka Uremovića, koji izrađivao YES I AM koktele od sastojaka novog parfema.
Svi okupljeni su kasnije uživali u preostalim mirisima CACHAREL Brenda uz playlistu Z generacije DJ-ice Lane Živko.
YES I AM Bloom up! Novi CACHAREL miris iz kolekcije YES I AM
Očarati će vas svojom dozom optimizma zahvaljujući novom konceptu mirisa ‘fizzy cremoso’ te jednako optimističnim image-om kojim nas inspirira : novo lice i zvijezda Z generacije mlada američka glumica Skai Jackson.
NOVI MIRIS KOJI POTIČE DOBRO RASPOLOŽENJE
CACHAREL je još od 1978. godine sinonim za mladost i slobodu, a njegovi mirisi su osmišljeni kao suputnici kroz različite faze u životu mlade žene: Anaïs Anaïs – prvi parfem djevojčice – Amor Amor – izraz prvog zaljubljivanja.
Predstavljanjem novog mirisa YES I AM 2018. godine, Cacharel je želio predstaviti ushićenje nove generacije zbog novo pronađene neovisnosti. YES I AM naglašava samopouzdanje, izražavanje vlastitog identiteta, pronalaženje pozitivne snage i njen kreativan izraz. Ovaj miris naglašava ženstvenost kao sredstvo postizanja ciljeva te pronalaženje i korištenje pozitivne energije.
Sada je vrijeme da se potpuno posvetimo ohrabrivanju s BLOOM UP! najnovijim mirisom iz kolekcije YES I AM.
Novi Cacharel miris odiše srećom i ispravan je put ka samopouzdanju!
Prihvatite njegov poziv na uzdizanje duha! YES I AM BLOOM UP! praktički viče ‘DA!’
OPTIMIZAM S OSVJEŽAVAJUĆIM OKRETOM
YES I AM BLOOM UP! donosi radostan, optimističan zaokret originalnom pikantnom potpisu YES I AM pomoću osvježavajuće note ‘Fizzy cremoso’ koja zrači optimizmom.
Blistavi miris s kontrastnim cvjetnim i voćnim notama koje će vam izmamiti osmijeh na lice.
Osmišljen od strane majstorskih parfumijera odnosno noseva Honorine Blanc i Alexa Grugeona, YES I AM BLOOM UP! ponovno interpretira YES I AM potpis s osvježavajućim twistom na pozitivne vibracije. BLOOM UP! donosi energizirajuće gornje note akorda crvenih bobica i esencije zelene mandarine za osvježavajući dojam. Cvjetne srednje note odišu crvenim božurom i solarne esencije cvijeta naranče koji Vas čini instant ovisnima o mirisu, dok završne note čine zagrljaj baznih nota benzoina i nota esencije sandalovine.
VIŠE OD RUŽA ZA USNE
Bočica mirisa YES I AM svojim kultni oblikom ruža za usne predstavlja ženstvenost osobe koja ga nosi .
Pažljivo izrađena boca od stakla YES I AM BLOOM UP! sjaji suptilnim iridescentnim crvenim sjajem. Dostupna je u veličini od 30 ml, 50 ml i 75 ml.
INSPIRATIVNO NOVO LICE: SKAI JACKSON
SKAI JACKSON, 20, PRIPADNICA JE YES I AM BLOOM UP! kampanje i počela je glumiti već s pet godina. Najpoznatija je po ulozi Zuri Ross u Disneyjevoj humorističnoj seriji Jessie (2011-2015), koju je potom reprizirala u nastavku serije, podjednako popularnom Bunk’d (2015-2018). Godine 2019. objavila je svoj prvi roman, Reach for the Skai: How to Inspire, Empower, and Clapback. Također je bila polufinalistica u emisiji Dancing with the Stars u Sjedinjenim Američkim Državama. Jackson je rođena na otoku Staten u New Yorku. Kao posvećena braniteljica društvene pravde, često koristi svoj YouTube kanal kako bi se suprotstavila vršnjačkom nasilju i rasizmu. Njezin uspjeh učinio ju je važnim utjecajem, s milijunima pratitelja na TikToku (20,8M) i Instagramu (8M).
Angažirano i inspirativno mlado lice, Skai Jackson je savršena predstavnica za Cacharel i njene temeljne vrijednosti – brend ima cilj promicanja osnaživanja žena i dugoročno je partner organizacije Inspiring Girls International, koja podiže ambicije mladih djevojaka diljem svijeta, povezujući ih s ženskim uzorima iz različitih životnih područja.
KAMPANJA PRILAGOĐENA TIKTOKU/ KAMPANJA ZA TIKTOK
Kampanju su režirali priznati francuski redatelji, Original Kids. Film YES I AM BLOOM UP! predstavlja ohrabrujući miks koji je osmišljen s TikTok generacijom na umu. Uz Skai Jackson u glavnoj ulozi, film je dinamičan, zabavan i inspirativan.
Statičnu kampanju je fotografirao perspektivni američki modni i portretni fotograf, Micaiah Carter. Fokusirajući se na nedostatak reprezentacije s obje strane kamere, surađivao je s poznatim časopisima poput Voguea i Vanity Fair.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.