Znamo gdje su Maja Šuput i Marko Grubnić obavili najbolji shopping u Hrvatskoj
Renomirani talijanski brend Yamamay oduševio je sve prisutne na modnom druženju održanom na adresi Ilica 16, gdje je predstavio novu božićnu kolekciju uz prisustvo brojnih poznatih uzvanika.
U svečanom i blagdanskom ozračju, nedavno otvorena Yamamay trgovina u samom centru Zagreba postala je središte okupljanja brojnih poznatih osoba, influencera i ljubitelja mode. Posebno osmišljeno božićno druženje pružilo je idealnu priliku za predstavljanje nove božićne kolekcije za 2024. godinu koja je oduševila okupljene. Aktualna blagdanska kolekcija savršeno spaja sofisticiranost, udobnost i dašak glamura, utjelovljujući duh blagdana u tradicionalnim bojama najljepšeg doba godine.
Božićni shopping najdraža je aktivnost domaćih celebova
Poznate osobe poput pjevačice Maje Šuput, stilista Marka Grubnića, glumca Fabijana Pavla Medvešeka i voditeljice Ive Šarić, kao i utjecajni influenceri Ismael Hadžić, Martina Filić i Niko Čuturić, uživali su sinoć u prigodno uređenom prostoru novootvorene Yamamay trgovine, ukusnim zalogajima i posebnom glazbenom programu, a svatko od njih pronašao je nešto za sebe, kao i inspiraciju za darivanje svojih najmilijih povodom nadolazećih blagdana.
Kako bi proslavio čaroliju i očaravajuću atmosferu blagdanskog razdoblja, brend Yamamay je kreirao božićnu kolekciju dizajniranu za svačiji ukus i potrebe, s mnoštvom odjeće i dodataka koji su savršeni za darivanje, ali nošenje tijekom ove slavljeničke sezone.
Marko Grubnić i Maja Šuput znaju gdje su najbolje cijene
Blagdanska kampanja je smještena u Grand Hotel, posebno ukrašen za blagdane. Vratar otvara vrata i tada počinje magija: grupa djevojaka spremna je za božićnu zabavu, sretna obitelj se zabavlja, mladić se dopisuje s nekim posebnim, a djevojka otvara poklon koji je upravo dobila. Yamamay je ove godine lansirao božićnu kolekciju inspiriranu čarobnom atmosferom blagdanskog razdoblja. Kolekcija donosi profinjene komade donjeg rublja u crvenoj i crnoj boji, simbolizirajući ljubav i seksepil, uz dodatak toplih pidžama s razigranim motivima za cijelu obitelj te dodataka poput toplih čarapa i papuča bez kojih je zimska sezona jednostavno nezamisliva.
Božićna kolekcija sada je dostupna u svim Yamamay trgovinama diljem Hrvatske i na web stranici www.yamamay.com. Sve novosti vezane uz brend pratite na službenom Instagram profilu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.