Nova dimenzija fitnessa počiva na ideji da je čovjek moćno biće, koje ako pristupi svom zdravlju cjelovito i mudro, može dići na višu dimenziju svoj život, realizirati svoje potencijale i ostvariti vlastitu svrhu. Glavni kreatori i protagonisti takvog cjelovitog pristupa zdravlju i sposobnostima čovjeka su kineziolozi Mirela Anić i Igor Blažinčić, inspirativan dvojac dobro poznat svim zaljubljenicima u fitness.
Body i Mind Centar – nova dimenzija fitnessa
Zajedno djeluju i stvaraju inovativne ideje preko 25 godina, a oduvijek su bili predstavnici novih paradigmi treninga, pristupa usmjerenih ka pametnom vježbanju i optimizaciji forme. Danas, kada njihov Body & Mind Centar slavi 20 godina postojanja, oni uistinu predstavljaju kineziologiju 21. stoljeća, znanost danu ljudima, kojoj je osnovni cilj pomoći suvremenom čovjeku da bude zdraviji, vitalniji i dugovječniji.
Njihova nova dimenzija fitnessa gleda na tog suvremenog čovjeka kao na cjelinu, pristupa mu individualno razumijevajući njegovu jedinstvenost, potrebe i ciljeve. U novoj dimenziji fitnessa, svakom se čovjeku daju trenažne metode bazirane na suvremenoj dijagnostici, uči ga se pravilnom disanju i kretanju, educira ga se o pametnim rutinama kojima se unapređuje spavanje, oporavak i hormonsko zdravlje, reducira stres, povećava izdržljivost te unapređuju fokus i koncentracija.
Programi ovih stručnjaka za zdravlje i performanse bazirani su na prirodnim intervencijama i promjeni životnog stila kojima se dostiže cjelovito zdravlje i kvaliteta života svakog polaznika.
Jedan od hvalevrijednih programa proizašlih iz Body & Mind centra jest „ZDRAVA ŽENA“, kojeg je upravo Mirela Anić osmislila u suradnji s nutricionisticom Sandrom Krstev Barać, a spaja nutricionizam i kineziologiju 21. stoljeća, s ciljem optimizacije zdravlja, vitalnosti i kvalitete života žena u perimenopauzi i menopauzi.
Fitness danas više ne treba biti ograničen na trenažne metode kojima se dostiže željeni izgled. Narušenost zdravlja i vitalnosti suvremenog čovjeka traže kvalitetniji i sveobuhvatniji odgovor svih koji rade u prevenciji. Upravo je kineziologija jedna od temeljnih disciplina prevencije te je ovaj dvojac prepoznao nužnost promjene pristupa te odgovorio tom zahtjevu na najoptimalniji način.
Body & Mind, zajedno s Mirelom Anić i Igorom Blažinčićem spadaju u sami vrh svjetske scene kad je riječ o optimizaciji zdravlja i sposobnosti. „Mi smo od prvog dana usmjereni na zdravlje i kreiramo takve programe već 20 godina, no sada živimo u vremenu kada tržište traži takve pristupe, kada ljudi žele i trebaju više od fitnessa, tako da sve što smo gradili godinama sada postaje aktualno. Sada je novo vrijeme i mi mu donosimo novu dimenziju fitnessa.“ – objašnjava Mirela Anić.
Osim što su kreatori jedinstvenog pristupa fitnessu, koji odgovara potrebama čovjeku današnjice, njih krasi neiscrpna energija i čista namjera da doprinesu zdravlju svakog pojedinca i društva u cjelini.
Body & Mind Centar smješten je na adresi Vukasovićeva 1 / Kuniščak A1, a za više informacija posjetite body&mind.com ili Body & Mind Instagram profil.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.