Los Angeles, Kalifornija, 21.lipanj – Početak ljeta na obali Malibua obilježio je prestižan event o kojemu se ovih dana naveliko priča po koluarima Los Angelesa. Bellabeat, vodeća tvrtka u svijetu ženskog wellnessa, obilježila je ljetnu sezonu intimnom Wellness Summer Power večerom u ekskluzivnom Nobuu, Malibu. Olivia Culpo, međunarodno poznata manekenka i glumica, i Isabel Alysa Vita, vlasnica poznatog branda za samotamnjenje Dolce Glow koji je poharao Hollywood, a ujedno i poslovna partnerica Miley Cyrus, bile su voditeljice ove večeri.
Bellabeat
Strastvena zagovornica Bellabeatove misije, Isabel Alysa Vita podijelila je svoje oduševljenje: “Obožavam Bellabeat i sve za što se zalažu kao brand! Kao poduzetnici, supruzi i zaposlenoj mami, Bellabeatovi proizvodi postali su moje tajno oružje koji mi pomažu da balansiram svoj užurbani lifestyle na način da pritom ostanem zdrava, snažna i u svojoj top formi. Moja uhodana navika već dvije godine je svako jutro provjeriti Readiness Score u Bellabeat Wellness Coach aplikaciji, te cycle syncat svoje treninge, obroke, čak i sastanke prema fazama svog ciklusa. Divno je napokon vidjeti brend koji ne samo da prepoznaje da naša tijela funkcioniraju drugačije nego tijela muškaraca, nego prihvaća i promovira jedinstvenost našeg ženskog wellness putovanja. Bellabeat je doista predvodnik tailor-made wellness programa, a nama ženama je ovo zaista trebalo – brand koji se brine samo i isključivo o našem zdravlju!”
Bellabeat
Olivia Culpo, koja također strastveno podržava brend već duže vrijeme, rekla je: “Rast wellness industrije je nevjerojatan! Ponosna sam što sam dio Bellabeatove priče te jako podržavam brendove poput Bellabeata koji osnažuju žene da prioritiziraju svoju dobrobit i zdravlje individualnim pristupom koji je namijenjen samo nama ženama. Vjerujem da je briga o sebi bitan dio održavanja dobrog fizičkog, ali i mentalnog zdravlja, i divim se Bellabeatovoj strasti i predanosti u tome da postane vodeći izbor za žene na njihovom putu brige o sebi.”
Intimna večera osim domaćina Olivie Culpo i Isabel Alyse okupila je i mnogu drugu LA kremu tj. poznate uzvanike i utjecajne osobe, a neka od imena bila su sestre Culpo Aurora i Sophia, poznate po svom reality showu s HBO Maxa, zatim svjetski poznata fitness influencerica i poduzetnica Sarah Stage, američka pjevačica i model Pia Mia, jedini muški uzvanik James Charles – svjetski poznati beauty blogger, američka pjevačica Montana Tucker, Liz Culley – direktorica iz Conde Nesta, urednica WWD – Ryma Chikhoune, Sports Illustrated Model – Gabriella Halikas, jedna od utjecajnih celebrity fotografkinja – Solmaz Saberi i mnogi drugi.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.