Los Angeles, Kalifornija, 21.lipanj – Početak ljeta na obali Malibua obilježio je prestižan event o kojemu se ovih dana naveliko priča po koluarima Los Angelesa. Bellabeat, vodeća tvrtka u svijetu ženskog wellnessa, obilježila je ljetnu sezonu intimnom Wellness Summer Power večerom u ekskluzivnom Nobuu, Malibu. Olivia Culpo, međunarodno poznata manekenka i glumica, i Isabel Alysa Vita, vlasnica poznatog branda za samotamnjenje Dolce Glow koji je poharao Hollywood, a ujedno i poslovna partnerica Miley Cyrus, bile su voditeljice ove večeri.
Bellabeat
Strastvena zagovornica Bellabeatove misije, Isabel Alysa Vita podijelila je svoje oduševljenje: “Obožavam Bellabeat i sve za što se zalažu kao brand! Kao poduzetnici, supruzi i zaposlenoj mami, Bellabeatovi proizvodi postali su moje tajno oružje koji mi pomažu da balansiram svoj užurbani lifestyle na način da pritom ostanem zdrava, snažna i u svojoj top formi. Moja uhodana navika već dvije godine je svako jutro provjeriti Readiness Score u Bellabeat Wellness Coach aplikaciji, te cycle syncat svoje treninge, obroke, čak i sastanke prema fazama svog ciklusa. Divno je napokon vidjeti brend koji ne samo da prepoznaje da naša tijela funkcioniraju drugačije nego tijela muškaraca, nego prihvaća i promovira jedinstvenost našeg ženskog wellness putovanja. Bellabeat je doista predvodnik tailor-made wellness programa, a nama ženama je ovo zaista trebalo – brand koji se brine samo i isključivo o našem zdravlju!”
Bellabeat
Olivia Culpo, koja također strastveno podržava brend već duže vrijeme, rekla je: “Rast wellness industrije je nevjerojatan! Ponosna sam što sam dio Bellabeatove priče te jako podržavam brendove poput Bellabeata koji osnažuju žene da prioritiziraju svoju dobrobit i zdravlje individualnim pristupom koji je namijenjen samo nama ženama. Vjerujem da je briga o sebi bitan dio održavanja dobrog fizičkog, ali i mentalnog zdravlja, i divim se Bellabeatovoj strasti i predanosti u tome da postane vodeći izbor za žene na njihovom putu brige o sebi.”
Intimna večera osim domaćina Olivie Culpo i Isabel Alyse okupila je i mnogu drugu LA kremu tj. poznate uzvanike i utjecajne osobe, a neka od imena bila su sestre Culpo Aurora i Sophia, poznate po svom reality showu s HBO Maxa, zatim svjetski poznata fitness influencerica i poduzetnica Sarah Stage, američka pjevačica i model Pia Mia, jedini muški uzvanik James Charles – svjetski poznati beauty blogger, američka pjevačica Montana Tucker, Liz Culley – direktorica iz Conde Nesta, urednica WWD – Ryma Chikhoune, Sports Illustrated Model – Gabriella Halikas, jedna od utjecajnih celebrity fotografkinja – Solmaz Saberi i mnogi drugi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.