BEEP UP konferencija posvećena 100 % iskrenim poduzetničkim obiteljskim pričama okupila više od sto relevantnih imena iz poduzetničke i javne scene
Iznimno bogat i originalan format, s čak 40 govornika, u formi panel rasprava, kvizova za uspješne parove, intervjua i inspirativnih predavanja pokrenuo je brojna pitanja već etabliranih poslovnih ljudi, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i onih koji tek razmišljaju o poduzetničkom putu još jednom pokazavši zdravu poduzetničku klimu i činjenicu da se u Hrvatskoj može uspjeti.
Beep Up konferencija prošlog je tjedna u Aspirinom kampusu u Zagrebu pod geslom „Bez brige – poduzetnički je griješiti“ još jednom pokazala koliko je važno „bez dlake na jeziku“ govoriti o padovima, usponima, pokrenuti interakciju i umrežiti se u jednom snažnom, a ipak dovoljno intimnom formatu.
Tako su uspješni gospodarstvenici uz relevantne i zanimljive influencere ispričali niz inspirativnih priča te iskreno progovorili i o privatnim sferama života poput balansiranja između privatnog i poslovnog, položaja žena, izazova obiteljskog poduzetništva i života iza pozornice.
O “Životu bez filtera” pričale su 100% iskrene Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić, Meri Goldašić i Duška Stepanov, a sve zainteresirane uzvanike dočekala su i dva paprena pitanja originalne Hane Hadžiavdagić. O bogatom poslovnom iskustvu, tajnama uspjeha koji leži u dobroj organizaciji i disciplini, ali i o burnoutu govorili su “Različiti, uspješni, iskreni” – Ivica Skočić(McCann), Nikola Žinić(Bruketa&Žinić&Grey), Mirna Matković(Ženski recenziraj) i Jure Goldašić(Taqa). Na pitanje gdje se odmoriti od poduzetništva odgovor je dala Kristina Fostač iz hotela Trakošćan najavivši bogat jesenski program.
Kako je modernizirao obiteljsko poslovanje i doveo ga na novu tehnološku razinu, s kojim sredstvima platio prvi stroj i kako danas motivira sebe i svoje ljude ispričao je Tomislav Ivanić iz Bravarije Ivanić, ujedno dobitnik nagrade za inovatora 2023. godine.
Kako vratiti bajke djeci u život s pomoću AI tehnologije otkrio je Nevio Burić, suosnivač i izvršni direktor DaiDream-a, hrvatsko-njemačkog startupa.
Pregršt interakcije i smijeha na scenu je dovela panel rasprava “Kad će (drugo) dijete?” poduzetničke platforme i mentorstva za žene sa stavom – Bossy.hr.
Josipa Maslać-Petričević i Matea Pirić iz Naftaline na svoj su jedinstven način ispričale svoju životnu i poduzetničku obiteljsku priču naglasivši kako je temelj svega uvijek biti čovjek, pomagati, inspirirati i graditi bolju zajednicu za nove generacije.
Poznati plesni par Marko Mrkić i Antea Franjić nastavili su niz dobrih vibracija i rasplesali uzvanike, a kako je sinergija svih dionika važna za razvoj hrvatskog gospodarstva pokazuje i podrška konferenciji od strane JANAF-a te Europske komisije koja je predstavila i brojne financijske prilike za poduzetnike.
Organizatori i moderatori konferencije – Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja, poručuju kako će nastaviti raditi na kvalitetnom, zabavnom i bogatom formatu ove drugačije konferencije koja je u svega nekoliko izdanja pokazala velik potencijal zahvaljujući sjajnim govornicima i uzvanicima koji svojom interakcijom uvijek iznova obogaćuju Beep Up. Planiraju još više originalnih i neispričanih priča dovesti i u druge dijelove Hrvatske te nastaviti pričati 100% iskreno o životnim i poslovnim temama koje nas osnažuju uz neizostavno umrežavanje te sve pozivaju da prate podcast „Bez dlake na jeziku“ koji i u podcast formatu zabavlja, educira i osnažuje.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.