BEEP UP konferencija posvećena 100 % iskrenim poduzetničkim obiteljskim pričama okupila više od sto relevantnih imena iz poduzetničke i javne scene
Iznimno bogat i originalan format, s čak 40 govornika, u formi panel rasprava, kvizova za uspješne parove, intervjua i inspirativnih predavanja pokrenuo je brojna pitanja već etabliranih poslovnih ljudi, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i onih koji tek razmišljaju o poduzetničkom putu još jednom pokazavši zdravu poduzetničku klimu i činjenicu da se u Hrvatskoj može uspjeti.
Beep Up konferencija prošlog je tjedna u Aspirinom kampusu u Zagrebu pod geslom „Bez brige – poduzetnički je griješiti“ još jednom pokazala koliko je važno „bez dlake na jeziku“ govoriti o padovima, usponima, pokrenuti interakciju i umrežiti se u jednom snažnom, a ipak dovoljno intimnom formatu.
Tako su uspješni gospodarstvenici uz relevantne i zanimljive influencere ispričali niz inspirativnih priča te iskreno progovorili i o privatnim sferama života poput balansiranja između privatnog i poslovnog, položaja žena, izazova obiteljskog poduzetništva i života iza pozornice.
O “Životu bez filtera” pričale su 100% iskrene Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić, Meri Goldašić i Duška Stepanov, a sve zainteresirane uzvanike dočekala su i dva paprena pitanja originalne Hane Hadžiavdagić. O bogatom poslovnom iskustvu, tajnama uspjeha koji leži u dobroj organizaciji i disciplini, ali i o burnoutu govorili su “Različiti, uspješni, iskreni” – Ivica Skočić(McCann), Nikola Žinić(Bruketa&Žinić&Grey), Mirna Matković(Ženski recenziraj) i Jure Goldašić(Taqa). Na pitanje gdje se odmoriti od poduzetništva odgovor je dala Kristina Fostač iz hotela Trakošćan najavivši bogat jesenski program.
Kako je modernizirao obiteljsko poslovanje i doveo ga na novu tehnološku razinu, s kojim sredstvima platio prvi stroj i kako danas motivira sebe i svoje ljude ispričao je Tomislav Ivanić iz Bravarije Ivanić, ujedno dobitnik nagrade za inovatora 2023. godine.
Kako vratiti bajke djeci u život s pomoću AI tehnologije otkrio je Nevio Burić, suosnivač i izvršni direktor DaiDream-a, hrvatsko-njemačkog startupa.
Pregršt interakcije i smijeha na scenu je dovela panel rasprava “Kad će (drugo) dijete?” poduzetničke platforme i mentorstva za žene sa stavom – Bossy.hr.
Josipa Maslać-Petričević i Matea Pirić iz Naftaline na svoj su jedinstven način ispričale svoju životnu i poduzetničku obiteljsku priču naglasivši kako je temelj svega uvijek biti čovjek, pomagati, inspirirati i graditi bolju zajednicu za nove generacije.
Poznati plesni par Marko Mrkić i Antea Franjić nastavili su niz dobrih vibracija i rasplesali uzvanike, a kako je sinergija svih dionika važna za razvoj hrvatskog gospodarstva pokazuje i podrška konferenciji od strane JANAF-a te Europske komisije koja je predstavila i brojne financijske prilike za poduzetnike.
Organizatori i moderatori konferencije – Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja, poručuju kako će nastaviti raditi na kvalitetnom, zabavnom i bogatom formatu ove drugačije konferencije koja je u svega nekoliko izdanja pokazala velik potencijal zahvaljujući sjajnim govornicima i uzvanicima koji svojom interakcijom uvijek iznova obogaćuju Beep Up. Planiraju još više originalnih i neispričanih priča dovesti i u druge dijelove Hrvatske te nastaviti pričati 100% iskreno o životnim i poslovnim temama koje nas osnažuju uz neizostavno umrežavanje te sve pozivaju da prate podcast „Bez dlake na jeziku“ koji i u podcast formatu zabavlja, educira i osnažuje.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.