BARBIE SmartThings DreamHouse: Samsung najavljuje partnerstvo s Warner Bros. Pictures za film o kojem svi pričaju
Samsung ovog ljeta obilježava izlazak novog filma Warner Bros. Pictures, BARBIE, ekskluzivnim 8K trailerom i BARBIE SmartThings DreamHouse na samsung.com
BARBIE film najavljen je kao jedan od najvećih kulturnih trenutaka godine, a danas Samsung Electronics najavljuje svoje partnerstvo s Warner Bros. Pictures. Ova ekskluzivna suradnja spoj je globalne maloprodajne i europske digitalne aktivacije: BARBIE SmartThings DreamHouse. Kampanja će se pokrenuti na raznim platformama u dvije faze ovog ljeta, počevši s globalnom maloprodajnom aktivacijom koja će biti dostupna u trgovinama diljem svijeta.
Dok su brojni ljudi s nestrpljenjem čekali službeno prikazivanje filma na velikim zaslonima, korisnici su u trgovinama diljem svijeta mogli uživati u službenom traileru filma BARBIE u prekrasnom 8K formatu. 8K trailer prikazivao se na Samsung televizorima u trgovinama, emitirajući spektakularne kadrove filma. Ovo širenje sadržaja u 8K formatu dio je šireg partnerstva između tvrtke Samsung i Warner Bros. Pictures te predstavlja uzbudljiv korak naprijed u 8K sadržaju, čime će se dodatno istaknuti prednosti Samsung Neo QLED 8K televizora, ali i razveseliti brojni korisnici s mogućnošću gledanja filmova u kinematografskoj kvaliteti prije njihova službenog izlaska.
BARBIE SmartThings DreamHouse na samsung.hr predstavljen je 10. srpnja, oživljavajući šaroliki svijet BARBIE kroz svakodnevne scenarije i uz pomoć Samsung SmartThings platforme. SmartThings besprijekorno povezuje kućanske uređaje u domu te je jedan od najvećih otvorenih ekosustava s više od 150 milijuna korisnika diljem svijeta. Upravljanjem putem jedne središnje aplikacije, Samsung korisničkim računom i Wi-Fi vezom, SmartThings pruža korisnicima prilagodbu svojih domova prema vlastitim potrebama, omogućujući im praćenje potrošnje energije ili čak postavljanje raspoloženja za organiziranje BARBIE tematske zabave dostojne Barbie Landa.
BARBIE SmartThings dom donosi istraživanje ikoničnog Barbie DreamHousea, pokazujući kako svatko može koristiti aplikaciju Samsung SmartThings. Na primjer, posjetitelji spomenute stranice, osim svakodnevnih scenarija, mogu istražiti načine korištenja Galaxy Z Flip4 uređaja kako bi pokrenuli zabavu i pustili glazbu putem SmartThings aplikacije, dodati poseban dodir roze boje izgledu svog Galaxy Watch 4 pametnog sata te koristiti Jet Bot AI + robotski usisavač za čišćenje konfeta bez napora nakon vlastite DreamHouse proslave.
Osim toga, BARBIE SmartThings DreamHouse će na samsung.hr sadržavati carousel izbornik proizvoda, čime će posjetiteljima za vrijeme istraživanja omogućiti direktnu kupuju proizvoda iz ponuđene kolekcije. BARBIE SmartThings DreamHouse može se pronaći na samsung.hr i društvenim mrežama u Europi, pružajući obožavateljima mogućnost kupovine odjevnih kombinacija idealnih za gledanje filma u kinima.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.