BARBIE SmartThings DreamHouse: Samsung najavljuje partnerstvo s Warner Bros. Pictures za film o kojem svi pričaju
Samsung ovog ljeta obilježava izlazak novog filma Warner Bros. Pictures, BARBIE, ekskluzivnim 8K trailerom i BARBIE SmartThings DreamHouse na samsung.com
BARBIE film najavljen je kao jedan od najvećih kulturnih trenutaka godine, a danas Samsung Electronics najavljuje svoje partnerstvo s Warner Bros. Pictures. Ova ekskluzivna suradnja spoj je globalne maloprodajne i europske digitalne aktivacije: BARBIE SmartThings DreamHouse. Kampanja će se pokrenuti na raznim platformama u dvije faze ovog ljeta, počevši s globalnom maloprodajnom aktivacijom koja će biti dostupna u trgovinama diljem svijeta.
Dok su brojni ljudi s nestrpljenjem čekali službeno prikazivanje filma na velikim zaslonima, korisnici su u trgovinama diljem svijeta mogli uživati u službenom traileru filma BARBIE u prekrasnom 8K formatu. 8K trailer prikazivao se na Samsung televizorima u trgovinama, emitirajući spektakularne kadrove filma. Ovo širenje sadržaja u 8K formatu dio je šireg partnerstva između tvrtke Samsung i Warner Bros. Pictures te predstavlja uzbudljiv korak naprijed u 8K sadržaju, čime će se dodatno istaknuti prednosti Samsung Neo QLED 8K televizora, ali i razveseliti brojni korisnici s mogućnošću gledanja filmova u kinematografskoj kvaliteti prije njihova službenog izlaska.
BARBIE SmartThings DreamHouse na samsung.hr predstavljen je 10. srpnja, oživljavajući šaroliki svijet BARBIE kroz svakodnevne scenarije i uz pomoć Samsung SmartThings platforme. SmartThings besprijekorno povezuje kućanske uređaje u domu te je jedan od najvećih otvorenih ekosustava s više od 150 milijuna korisnika diljem svijeta. Upravljanjem putem jedne središnje aplikacije, Samsung korisničkim računom i Wi-Fi vezom, SmartThings pruža korisnicima prilagodbu svojih domova prema vlastitim potrebama, omogućujući im praćenje potrošnje energije ili čak postavljanje raspoloženja za organiziranje BARBIE tematske zabave dostojne Barbie Landa.
BARBIE SmartThings dom donosi istraživanje ikoničnog Barbie DreamHousea, pokazujući kako svatko može koristiti aplikaciju Samsung SmartThings. Na primjer, posjetitelji spomenute stranice, osim svakodnevnih scenarija, mogu istražiti načine korištenja Galaxy Z Flip4 uređaja kako bi pokrenuli zabavu i pustili glazbu putem SmartThings aplikacije, dodati poseban dodir roze boje izgledu svog Galaxy Watch 4 pametnog sata te koristiti Jet Bot AI + robotski usisavač za čišćenje konfeta bez napora nakon vlastite DreamHouse proslave.
Osim toga, BARBIE SmartThings DreamHouse će na samsung.hr sadržavati carousel izbornik proizvoda, čime će posjetiteljima za vrijeme istraživanja omogućiti direktnu kupuju proizvoda iz ponuđene kolekcije. BARBIE SmartThings DreamHouse može se pronaći na samsung.hr i društvenim mrežama u Europi, pružajući obožavateljima mogućnost kupovine odjevnih kombinacija idealnih za gledanje filma u kinima.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.