Badel i Franck udružili snage: Premium coffee liker koji će osvojiti ljubitelje kave
Mjesec u kojem se obilježava Svjetski dan kave donosi novu priču iz domaće industrije pića. Badel 1862 predstavio je premium krem liker od kave razvijen u suradnji s brendom Franck, jednim od najprepoznatljivijih regionalnih imena kad je riječ o kavi i čajevima. Rezultat partnerstva je Badel Coffee krem liker: spoj finih alkoholnih nota i karakterističnog profila 100 % Arabica kave.
U proizvodnji se koristi cold brew metoda, tehnika višesatnog namakanja krupno mljevenih zrna kave u hladnoj vodi koja donosi naglašenu aromu bez izraženog gorkog završetka. Upravo je ta metoda, potvrđuju u Badelu, omogućila puniji doživljaj kave u likerskoj strukturi. Receptura se temelji na prirodnim sastojcima, a okus se opisuje kao suptilna ravnoteža kremaste teksture i izraženih tonova kave.
Međunarodnoj je publici novi liker predstavljen na sajmu Bar Convent Berlin gdje je zabilježio značajan interes među barmenskim profesionalcima. Na domaće tržište stiže u listopadu, u mat crnoj boci sa zlatnim detaljima i ilustracijom prepoznatljive „Ciglice“, modernoj interpretaciji tradicije uz koju mnogi povezuju ritual ispijanja kave.
Badel Coffee krem liker ima 22 % alkohola, ne sadrži laktozu ni gluten te je prilagođen trendu umjerenog uživanja. Namijenjen je posluživanju u samostalnoj varijanti, ali i kao sastojak koktela i slastica. Espresso martini ostaje njegov najlogičniji partner, no jednako dobro funkcionira u toplim napitcima ili desertnim konceptima poput klasične tiramisù kombinacije.
“Suradnja s Franckom bila je logičan korak u stvaranju likera koji donosi poznati, kulturološki važan okus u novoj formi,” poručuju iz Badela, naglašavajući potencijal proizvoda u ugostiteljstvu i segmentu poklona.
Na tržištu koje cijeni ritual jutarnje i popodnevne kave, ovaj liker predstavlja novu interpretaciju dobro poznatog užitka. Proizvod povezuje dva jaka domaća brenda i otvara prostor za inovativne načine posluživanja, čime kava postaje dio drugačijeg, ali jednako omiljenog trenutka.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.