HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ove godine na Paris Fashion Weeku modni brend Chloé predstavio je svoju proljetnu kolekciju, a uloga hair stilistice modela dodijeljena je renomiranoj Holli Smith. Njezin, pak, izbor proizvoda s kojima je radila pripao je brendu Authentic Beauty Conceptveganskom brendu koji sve svoje proizvode radi s prirodnim sastojcima, bez štetnih sastojaka poput parabena, sulfata i silikona te redovito postavlja nove standarde predstavljanjem proizvoda koji su formulirani s pomoću posebne kombinacije pročišćenih prirodnih ekstrakata.

Tako su se Authentic Beauty Concept proizvodi koristili za hair stylinge svih Chloé modela, a upravo pomoću njih, stilistica Holli Smith donijela je na pistu fuziju modernog stila i autentične ljepote.

Holli Smith, veliko ime u svijetu kose, poznata je po svojoj dinamici i postavljanju novih trendova, a udruženjem s Authentic Beauty Conceptom predstavila je niz frizura koje izazivaju divljenje. ”Nakon što smo modelima na gornji dio kose nanijeli Authentic Beauty Concept Amplify Mousse, upotrijebili smo Nymph Salt Spray, koji naglašava i čuva sve prirodne teksture prisutne u kosi. Nakon toga, završili smo s Hand&Hair Light Cream. Na vrhovima nam je cilj bio da kosa nije otežana i da se može lagano kretati.” – ističe Smith te dodaje: „Modelima koji su nosili rep, cijeli styling učvršćen je s Authentic Beauty Concept Strong Hold Hairspray-om“.

Modna pista pretvorila se u umjetničko platno tekstura i pokreta, svaki pramen doveden je do savršenstva, besprijekorno usklađen s filozofijom istinske i prirodne ljepote Authentic Beauty Concepta. Vizija, koju je Holli Smith prenijela, odražavala je bit suvremene žene – autentične i samouvjerene.

Vizionarska kreativna direktorica za Chloé, Gabriela Hearst, oživjela je svoju viziju održive mode uz dizajne inspirirane prirodom, a savršeno su se uskladili s etosom Authentic Beauty Concepta i umjetničkim stvaralaštvom Holli Smith. Ova hair stilistica iz Brooklyna svoju inspiraciju crpi iz vibrantnih ranih 2000-ih i LGBTQ zajednice. Njezin jedinstveni pristup i dinamičan stil uvijek zablistaju na modnim pistama i marketinškim kampanjama za velike brendove poput Balenciage, Kenzo, Calvin Klein, Lanvin i mnogih drugih.

PROČITAJTE: Nova frizura Lane Klingor Mihić: Kratka kosa izrasla je u najpopularniji bob sezone

Cijeli događaj utjelovio je održivost i predstavlja značajan korak prema autentičnoj ljepoti. Authentic Beauty Concept je holistički premium brend stvoren zajedno s jedinstvenim frizerskim kolektivom – zajednicom koja dijeli iste vrijednosti.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025