Celebrity cure potvrdile: Platinasta kosa bit će veliki hit jeseni 2023.
Od Emme Stone pa do Khloe Kardashian - jasno je da su celebrity djevojke jesen odlučile dočekati u platinastom izdanju.
28 kolovoza 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li vidjeli najnovije fotke celebrity djevojaka?
I dok za jesen obično biramo čokoladne, bakrene i crvenkaste tonove, a plavuše u frizerskim salonima često traže toplije plave nijanse, često prošarane smeđim tonovima, jedan neočekivani trend preuzeo je jesensku predsezonu kad su boje kose u pitanju.
Bilo da odlučite obojiti cijelu kosu ili dodati plave pramenove – s bojom vanilije nećete pogriješiti!
Khloe Kardashian jesen 2023. odlučila je dočekati u platinasto plavom izdanju, a u tom naumu pridružila joj se i jedna glumica, koju cijelu njezinu karijeru pamtimo po crvenoj kosi.
Emma Stone, zvijezda filmova“La La Land” i “Easy A”, odlučila je vratiti se korijenima te ponovno te zablistati s platinasto plavom kosom ošišanom na takozvani cool girl bob.
Emma, koja je zapravo prirodna plavuša odlično se snašla u ulozi fatalne platinaste zavodnice.
Platinasta kosa dolazi u raznim oblicima
Uz crvenu boju kose, platinasto plava svakako je najteža boja za održavanje. Uz nju je važno koristiti posebne šampone kako ne bi dobila žute ili zelene primjese, kosu trebate dodatno njegovati kako bi izgledala zdravo, a pritom morate paziti na šminku i izgled kože, jer platinasta kosa uistinu ne izgleda dobro uz crvenkast ten prekriven mrljama.
Ipak, zbog WOW efekta i želje za promjenom, i to se isplati, a ako ne želite odmah cijelu glavu pretvoriti u grivu platinaste božice, zamolite frizera za pramenove boje vanilije, onakve kakve imaju Jennifer Lopez i Beyonce.
U svijetu mode i ljepote, gdje je prvi dojam često dugotrajan i presudan, frizura postaje ključni izraz osobnosti, stila i samopouzdanja, jer način na koji se kosa oblikuje, pada i reflektira svjetlo na licu oblikuje ne samo izgled, nego i dojam koji ostavljamo na druge.
U svijetu u kojem se svaka tegoba pokušava prikriti umjesto razumjeti, borba protiv prhuti postala je tiha svakodnevica mnogih. Malo se o tome govori, ali gotovo svatko zna onaj osjećaj kada ramena više ne možeš nositi u crnom, a svrbež podsjeća da se nešto ne uklapa ni u ritam ni u mir dana. DUCRAY sada donosi novi pristup njezi vlasišta – Kelual DS Intensive tretman šampon – proizvod koji se ne ponaša kao kozmetika, nego kao saveznik u vraćanju ravnoteže, samopouzdanja i lakoće svakog pokreta kose.
Krajem prošle godine poznata influencerica Paula Sikirić znatno je skratila kosu, a iz tjedna u tjedan brojne žene inspirira načinom na koji je stilizira.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.