Jedinstven spoj umjetnosti, boja, energije čakri i arhetipova spojen u holistički model pristupa razvoju svjesnosti o sebi
Projekt ARThetip je umjetničko-istraživački projekt koji spaja umjetnost i znanost, istok i zapad, psihologiju i vibraciju boja, tradicionalne terapijske prakse i art terapije.
Koncept 108 umjetnički oslikanih karata i priručnik za rad s njima u potpunosti je kreirala multidisciplinarna umjetnica i slikarica Ivana Nikolić, a bazira se na esencijalnom apstraktnom slikarstvu koje ne ilustrira, nego bojom i kombinacijama boja izravno komunicira s emocijom i intuicijom čovjeka. Ovo polazište nadograđuje psihologija arhetipova koju je razvio C. G. Jung te saznanja, učenja i tradicije koje potječu od Rudolfa Steinera i njegovog istraživanja frekvencije boja.
Karte i dodatna objašnjenja u knjizi pomažu nam da kroz 108 arhetipa (filozof, žrtva, iscjelitelj, pustinjak, saboter, vladar, alkemičar, samo su neki od njih), prepoznamo i povežemo fragmentirane aspekte svoje osobnosti, svijesti i emocija.
Rad s čakrama kao energetskim centrima tijela te interpretacija arhetipova omogućava nam da prepoznamo različite aspekte svoje svijesti i emocionalnog svijeta. A kroz slikarske izraze povezujemo boje i simbole sa svojim unutarnjim stanjima, postupno stvarajući dublje razumijevanje vlastite cjelovitosti.
ARThetip je namijenjen samostalnom radu na razumijevanju unutarnjih procesa i osvještavanju tijela, osjećaja, potreba, kreativnih potencijala te kao alat u različitim oblicima psihoterapije.
O autorici
Ivana Nikolić radikalna je slikarica i multidisciplinarna umjetnica koja je pokrenula niz uspješnih inicijativa vezanih uz razvoj kreativnosti i umjetnosti u zajednici. Posebnu pažnju posvećuje istraživanju i razvoju kreativnosti koja ne služi samo kreiranju nove materijalne vrijednosti, nego i osvještavanju sebe kroz sve aspekte života i postojanja te poticanju suosjećanja, koegzistencije, holističkog pristupa i socijalnog senzibiliteta. Njena umjetnička praksa ogleda se kako u minimalističkom pristupu slici svedenoj na istraživačku supstancu jakih monokromatskih izričaja, tako i kroz međusobne odnose u složenim sustavima prirode i vibracija na svim nivoima osobne, kolektivne, društvene i multiverzalne koegzistencije. Pored Accademia di belle Arti u Veneciji i studija slikarstva na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, njenom multidisciplinarnom habitusu doprinosi edukativna raznorodnost, od poslovne škole do studija Modnog dizajna na TTF-u. Svoju umjetničku i životnu misiju aktivatora društvenih procesa provodi kroz radikalne kolektivne umjetničke projekte i poduzetničku i dizajnersku praksu.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.